De kermis

26 October 2006 08:49 Sander#1
Wat is er mee gebeurd.

Ik ben afgelopen zondag even met mijn vriendin, moeder en mijn broertje naar de kermis geweest, maar ik kom er steeds minder graag.

De botsauto's kun je onderhand niet in omdat er alleen maar van die "stoere" gastjes in zitten die in hun eentje in zo'n wagentje zitten en voor de hele avond muntjes hebben gekocht. En als ze dan raak gereden worden, worden ze nog boos ook.

Die grijp automaten, tja daar wil ik nog weleens geld in gooien, maar meer dan een paar euro zal ik er niet aan besteden. En dan zie je mensen die onderhand 25 euro in zo'n automaat gooien om er een knuffeltje van 1 euro uit te halen. :loser:

En dan staat er ook nog eens standaard zo'n soort van boksbal waar dan een hele groep turken en marokkanen omheen staat. Allemaal om de beurt een euro erin en eens iedereen laten zien hoe hard ze wel niet kunnen slaan. En dan zijn er ook nog bij die hun handjes liever niet zeer willen doen en dan maar trappen. :')

Oh jah, en je moet ook nogeens uitkijken met je portemonee, want die wil ook weleens verdwijnen.

Ik kan me herinneren dat de kermis altijd een leuk gezins uitje was, maar tegenwoordig is de sfeer er echt een stuk anders. De enige reden dat ik nog ga is omdat mijn vriendin het leuk vind, en graag een stukje noga of een kaneelstok wil kopen.
26 October 2006 09:02 Pakspul#2
Kermis is voor jonge pimps en thugs waar ze hun bitches kunnen showen en patseren tegen sukkels, je weet toch 8-)
26 October 2006 11:58 Jamiel#3
daar moet ik je wel gelijk in geven, pakspul :p

Nu is er in Enschede ook kermis
Ga er vandaag wel even heen denk ik, om even een kaneelstokje te halen en een knuffeltje te scoren.
Dat was het wel eigenlijk.
26 October 2006 14:33 Prestige#4
Kermis :love: Daar ga ik altijd heen met mn geblondeerde haar, knalroze lipgloss, mn gouden kettingen om mn nek. En dan bij de botsauto´s staan in de hoop dat ik een marokkaan of turk kan scoren!

:')
Vind kermis wel leuk, maar is laatste tijd wel erg veranderd.
26 October 2006 15:06 Dunja#5
Ik, als lief klein schattig kindje die met haar ouders meegaat, vind het nog steeds wel leuk. Ik merk wel op dat er veel 'ongure' types zijn. :p
26 October 2006 15:33 Pakspul#6
Ik werd laatst nog wel weg gestuurd bij de bots auto's omdat ik geen buitenlander was :[
26 October 2006 15:42 Prestige#7
Citaat
Origineel gepost door Pakspul

Ik werd laatst nog wel weg gestuurd bij de bots auto's omdat ik geen buitenlander was :[


Zal ik naast je komen staan als geblondeerde kermisslet? Misschien raken ze dan in verwarring en mag je blijven!
26 October 2006 15:57 Pakspul#8
Citaat
Origineel gepost door Prestige

Zal ik naast je komen staan als geblondeerde kermisslet? Misschien raken ze dan in verwarring en mag je blijven!

Nee dank je, want dan wordt ik eerst weg gestuurd daarna door de buitenlanders in elkaar getrapt en als klap op de vuurpijl wordt jij geplayed door z'n 8 jarig turkje :no:
26 October 2006 15:59 Prestige#9
Citaat
Origineel gepost door Pakspul

Nee dank je, want dan wordt ik eerst weg gestuurd daarna door de buitenlanders in elkaar getrapt en als klap op de vuurpijl wordt jij geplayed door z'n 8 jarig turkje :no:

Hahaha die 8jarige turkies die denken altijd dat ze pimp zijn :7
26 October 2006 16:06 U2 1991#10
iik was te erg voor de botsauto's zelfs de mocro's konden mij niet aan :L
26 October 2006 16:09 Babydress#11
Citaat
Origineel gepost door Jamiel

Nu is er in Enschede ook kermis

jij..
Jij woont ook in enschede. HEEY! Ga je vanavond naar de kermis of ben je al geweest? O-)

@ prestige; ik ben 12 en geen turk maar ik voel me wel een pimpie :7

»Edit; Iets vergeten in mijn tekst.
26 October 2006 16:10 Prestige#12
[QUOTE=Babydress]
Citaat
Origineel gepost door Jamiel

Nu is er in Enschede ook kermis
QUOTE]
jij..
Jij woont ook in enschede. HEEY! Ga je vanavond naar de kermis of ben je al geweest? O-)

@ prestige; ik ben 12 en geen turk maar ik voel me wel een pimpie :7

Toen ik 12 was voelde ik me ook een pimpie hoor ;)
26 October 2006 18:20 Pakspul#13
Toen ik acht was was ik al de pimp, ik voelde het niet ik was het gewoon :{

@babydress waar woon je?
26 October 2006 20:19 Gastje#14
Tja de kermis is idd veel veranderd ...
blijkbaar hebben ze nu alarmen op die Jeton-Machine's ... en hééél luide :9
30 October 2006 13:13 johandewit.nl#15
Hier is de kermis gewoon 4 dagen lang gezelligheid, muziek, artiesten, bier drinken, verkleed-dag, en dan nog al die draaidingen voor de jeugd en een beetje gokdingen en touwtjetrekken :yes:

turkie/marokaan/pimp-gehalte ligt hier gelukkig laag :wave:
30 October 2006 13:31 chica#16
Hier is het erg gezellig altijd.. Maarja, als je ook nagaat dat hier nog niet eens 2500 mensen wonen en iedereen elkaar kent kan er ook weinig misgaan:+
8 November 2006 20:01 little girl#17
wij hebben 1 keer per jaar het 3 oktober feest en de halve stad is dan omgebouwt tot kermis. Echt overal zijn mensen en de meeste mensen zijn dronken. Voor elke echte leidenaar is dit de dag van het jaar. Ik heb er weinig mee. kost me teveel en de meeste dingen vind ik niet leuk. atracties vertrouw ik niet, gokken vink leuk maar kost me toch altijd vele voor nauwja een paar uurtjes plezier. en het voedsel vink ook niet intressant meestal te zoet. de sfeer vink dan wel weer tof. iedereen is gewoon te blij. ga meestal wel even. maar ebn er niet zoals de meeste mensen 2/3 volledige dagen te vinden.
26 November 2006 20:05 Iessie#18
kermis is saai hier in dit dorp:{ Botsauto's, geldvreetautomaten, een minizweefmolen, zo'n ding waarvan ik de naam vergeten ben (zo'n rij stoelen die in de rondte naar boven en beneden gaan), touwtjetrekken, oliebollenkraam, snoepkraam, schietkraam en zo'n boksbal. Vorig jaar had je dan zo'n bal waarin je met 2 personen kon zitten en die de lucht in werd geschoten, scheen super te zijn, kostte 8 euro.
Ik heb een hekel aan de kermis op ons dorp. Het is echt elk jaar hetzelfde en der lopen van die kutkinderen rond die de hele sfeer verpesten en de botsautoplaats levensgevaarlijk maken.

In een dorp hier in de buurt is er gelukkig wel een supertoffe kermis 8-)
27 November 2006 11:19 insanity#19
maar eigenlijk komt dit topic neer op het volgende:

tis de schuld van de allochtonen dat de kermis tegenwoordig geen kut aan is

en terecht.
al die wannabe`s die denken dat ze je bitch kunnen neuken als je ff weg bent :Z

not! meneer kan dan een week door een rietje eten.
3 May 2007 18:40 DexStar#20
Sander ik vin dat je wel een beeje gelijk hebt hoor maar ik vin het nog altijd leuk.. :thumbsup:
Het wordt inderdaad minder maar daar gaat het niet om. In de botsauto's ga ik niet dus met de chappies heb ik géén problemen! :)
Grtoen
11 May 2007 14:54 L_angeldc#21
Kermis is sowieso suf?
14 June 2007 17:50 ^Jumpyy_#22
Dat viel mij dus ook op
De kermis is hier nu 3 dagen 4dagen weg ofzo
Maar ik ben het met je eens