Aan De Beheerders Van Dit Forum...

6 November 2006 17:06 banned.#1
Beste beheerder van leerlingen.com

Ik had ooit een klein bedrijfje in educatieve software. Toen ik een baan kreeg stond ik voor de keuze: Alles weg doen OF kijken of ik op de een of andere maniet mensen een plezier ermee kon doen. Ik heb toen voor dat laatste gekozen omdat ik het zonde vond als niemand plezier zou hebben van de programma's die ik geschreven heb.


Bijna een jaar geleden ben ik lid geworden van Leerlingen.com. Dit omdat ik dacht dat ik als autheur van educative software wel een leuke bijdrage kon leveren aan dit forum dat om eerlijk te zijn op sterven na dood was.
Ik heb toen ik mij voorstelde verteld wie ik was, wat ik kwam doen en waarom. Dat was toen geen enkel probleem.

Voor de zomer vakantie ben ik door Bartje518 en Ambypur van het forum getrapt zonder dat daar enige aanleiding voor was.
De zogenaamde reden was dat ik te oud zou zijn en dat ik een meeting wilde organiseren.
Een meeting waar Ambypur ZELF aan mee wilde helpen en iedereen staff incluis mocht mee.
Een week voor de eigenlijke meeting kreeg ik ineens te horen dat ik niet meer welkom was op het forum.

Daarna is door Thali, Ambypur en Bartje518 een flame war tegen mij begonnen met diverse topics over dat ik een gevaarlijke pedofiel zou zijn.

Die forumhack van afgelopen weekend is niet van mij, daar verlaag ik mij niet toe, maar als jullie zo met mensen omgaan dan kan ik me daar wel iets bij voorstellen.

Ik mail met mijn eigen thuis account en met mijn echte naam want ik heb niks te verbergen.

mijn website vind je hier: http://members.home.nl/ejm.martens




Ik verwacht van jullie eerherstel en excuses.


Edwin Martens (AriesNL)



p.s. Deze mail heb ik geprobeert te mailen maar ik heb me helemaal mottig gezocht naar jullie mail adressen ( en er precies 2 gevonden)

NOG iets wat voor verbetering vatbaar is
6 November 2006 17:08 frox#2
jonge wat wil je nou :D

Ik hoop voor je eigen imago dat er iemand anders zich als jou voordoet, zoniet heb ik erg met je te doen :')
6 November 2006 17:09 chica#3
Goh, dat je je nog zo bezighoudt met dit forum zorgt er wel voor dat ik medelijden met je begin te krijgen.

Sorry hoor, maar het is wel heel toevallig dat je op het juiste moment op de juiste plaats was:z

En gek he, het is leerlingen.com! En je bent geen leerling meer.

Al is het wel zo dat we personen van die leeftijd voortaan meteen moeten bannen of moeten verzoeken weg te gaan.(vind ik)
6 November 2006 17:11 DarkAngel#4
déjà vu :?
6 November 2006 17:14 frox#5
Citaat
Origineel gepost door DarkAngel »

déjà vu :?

volgens mij ligt iets op het puntje van jouw tong :D
6 November 2006 17:15 DarkAngel#6
:d