Top 2000

29 December 2006 22:50 AmbyPur#1
Wie volgen het? Ik heb het idee dat echt iedereen het volgt als ik om me heen kijk 8) ik luister het nu nog af en toe, maar de muziek die nu nog gedraaid wordt is net iets te ver voor mijn tijd om de hele dag aan te kunnen horen :o Zondag ga ik het sowieso wel luisteren denk ik.

En ik moet zeggen dat het feit dat er zooveel oude muziek en relatief weinig (goede) nieuwe muziek in de Top 2000 staat, wel weer weergeeft hoe slecht het is gestelt met de hedendaagse muziek... :no:
29 December 2006 23:21 AMF#2
Citaat
Origineel gepost door AmbyPur »

Wie volgen het? Ik heb het idee dat echt iedereen het volgt als ik om me heen kijk 8) ik luister het nu nog af en toe, maar de muziek die nu nog gedraaid wordt is net iets te ver voor mijn tijd om de hele dag aan te kunnen horen :o Zondag ga ik het sowieso wel luisteren denk ik.

En ik moet zeggen dat het feit dat er zooveel oude muziek en relatief weinig (goede) nieuwe muziek in de Top 2000 staat, wel weer weergeeft hoe slecht het is gestelt met de hedendaagse muziek... :no:

Ja zelfde geldt voor mij.

En Marco Borsato die in de top 20 staat met 'Rood', sorrie maar :')
30 December 2006 00:01 Banaan#3
schande dat the beastie boys er niet meer dan 10 keer in staat.
30 December 2006 00:26 Stevie#4
ik schijt op dat pretentieuze, intellectueel verantwoorde gedoe eromheen. van die grijze vijftigers die denken dat de top 2000 de smaak van de massa vertegenwoordigt en ook het enige juiste is. en dat is niet zo, want er wordt gewoon hard geselecteerd in welke nummers er wel en niet inkomen. zelfs als er veel op wordt gestemd worden nummers doelbewust geweerd, omdat de radio 2 luisteraars dat anders niet aankunnen.

maar ik luister het wel :')
30 December 2006 06:48 3rd boetah#5
Ik weet nog dat ik vorig jaar op prodigy wilde stemmen daarin, maar daar mocht je genies op stemmen. Dan is het al duidelijk dat die lijst al niet serieus valt te nemen, als het al van te voren is geselecteerd.
Stelletje pauper top2000tjes
30 December 2006 09:32 AMF#6
Aan de andere kant is die voorselectie ook wel logisch, anders zou je alleen maar even de Britney Spears fanclub hoeven optrommelen en dan staat Britney volgend jaar op nummer 1 :p Zelfde wat nu al gebeurd is met Boudewijn de Groot volgens mij.
30 December 2006 12:30 dext0r#7
zullen vast wel enkele criteria voor zijn, zoals hardste nieuwkomer, langste notering top40 in weken en top10 posities etc. en dan rekent zo'n computertje uit wat er allemaal te selecteren valt et voila.
30 December 2006 14:54 Sanne#8
ik mis radiohead..
30 December 2006 15:25 Alpha#9
Citaat
Origineel gepost door Sanne »

ik mis radiohead..

ik mis zoveel artiesten ... maar ik luister wel
30 December 2006 17:53 TwenteGirl65#10
volg/luister het totaal niet.. k hou het wel bij een cdtje
30 December 2006 18:00 Stevie#11
Citaat
Origineel gepost door Sanne »

ik mis radiohead..

ik ook, absoluut. en het is absurd dat ze er niet instaan aangezien ze wel in de selectielijst stonden met enkele nummers. het is alleen zo dat radio 2 elk jaar weer enkele nummers toelaat die niet tot de gebruikelijke radio 2 muziek horen, maar waar wel veel op wordt gestemd. zie bijvoorbeeld under the bridge van de rhcp die dit jaar ineens binnenkomt rond de 70ste plaats. alsof daar opeens zoveel op wordt gestemd :') op radiohead wordt zeker genoeg gestemd voor een plaats in de lijst, maar ze worden nog niet toegelaten.
30 December 2006 20:13 Banaan#12
iedereen mist zn artiest blijkbaar
30 December 2006 20:49 L_angeldc#13
Ik luister het verder niet, hou niet zo van die lijstjes. Er missen elke keer wel artiesten/liedjes/weetikwat. Hoewel het af en toe wel leuk is om al die oudere nummers te horen, ben ik het niet bewust aan het volgen en elke dag radio2 aan het luisteren.
31 December 2006 14:27 sjenny 007#14
ik luister er niet naar
31 December 2006 19:31 ash-hôôle#15
ik luister er niet naar, vorig jaar wel geluisterd maar vind het nogal saai
1 January 2007 22:06 AMF#16
Toch is het wel een cool idee dat er een week lang gewoon niet één keer hetzelfde nummer op radio 2 is geweest :D
1 January 2007 22:46 AmbyPur#17
Ik was het zondagmiddag al helemaal zat en heb het uit gezet :+

Alleen nog Top 2000 a gogo gekeken, dat was wel leuk
1 January 2007 22:53 Chrizlybeer#18
Ik vind de top2000 echt een van de leukste dingen rond het eind van het jaar, probeer het ook zoveel mogelijk te luisteren