Leeftijd van Sander

26 January 2007 14:18 Pakspul#1
Die gast is al ver in de 50e volgens mij en hij zit hier nog steeds beetje met kinderen van 13 om te gaan. Als jullie harrychristus wel bannen om z'n leeftijd waarom blijven jullie dan niet consistent :?

Of was het gewoon weer staaltje ss praktijken om die harriechristus z'n mond te snoeren :?

Ik zou graag in drievoud hier een antwoord op willen, dank u voor uw tijd :)
26 January 2007 14:20 Sander#2
Is harriechristus gebanned ? :huh:
26 January 2007 14:22 Pakspul#3
Citaat
Origineel gepost door Sander »

Is harriechristus gebanned ? :huh:

Yup, en dat terwijl hij minstens 12jaar jonger was dan jij bent :no:

Vast saduf's werk weer :(
26 January 2007 14:23 AmbyPur#4
Die gasten zijn niet om hun leeftijd gebanned, maar om hun bedoelingen waar de staf twijfels over heeft.
26 January 2007 14:24 Sander#5
Ja, en mijn bedoelingen zijn geen twijfels over :)
26 January 2007 14:24 Pakspul#6
Citaat
Origineel gepost door AmbyPur »

Die gasten zijn niet om hun leeftijd gebanned, maar om hun bedoelingen waar de staf twijfels over heeft.

Leugens van een ex beheerder!!! :[ :kots:


Hi amby :$
26 January 2007 14:56 Stevie#7
Citaat
Origineel gepost door AmbyPur »

Die gasten zijn niet om hun leeftijd gebanned, maar om hun bedoelingen waar de staf twijfels over heeft.

klinklare onzin, en dat weet je zelf ook
26 January 2007 15:09 Raspberry#8
Misschien maakt Sander ondertussen wel rare plannetjes en/of heeft hij geen goede bedoelingen.. dat weet je ook niet. ;p
26 January 2007 15:12 Prestige#9
Ik vertrouw Sander niet met Babydress.
26 January 2007 15:14 Sander#10
Citaat
Origineel gepost door Prestige »

Ik vertrouw Sander niet met Babydress.

8|
26 January 2007 15:16 Raspberry#11
Ik zou het raar vinden als vriendin als mijn volwassen vriend zo om zou gaan met 13 jarige meiden ook al is het maar op internet. :p

Of weet je vriendin er niet van Sander? 8)
26 January 2007 15:16 Prestige#12
:d ik zeg gewoon hoe ik erover denk
26 January 2007 15:18 Sander#13
Citaat
Origineel gepost door Raspberry »

Ik zou het raar vinden als vriendin als mijn volwassen vriend zo om zou gaan met 13 jarige meiden ook al is het maar op internet. :p

Of weet je vriendin er niet van Sander? 8)


Mijn vriendin zit hier niet alles na te lezen als dat is wat je bedoeld.
26 January 2007 15:27 Bobba#14
Volgens mij heb ik weer iets omhoog gebracht :D
26 January 2007 15:29 Pakspul#15
Citaat
Origineel gepost door Bobba »

Volgens mij heb ik weer iets omhoog gebracht :D

Volgens mij heb ik het topic aangemaakt, kan het mis hebben hoor.
26 January 2007 15:38 Baksteen#16
Sander is 12; dat weet iedereen.
26 January 2007 16:00 Babydress#17
Citaat
Origineel gepost door Prestige »

Ik vertrouw Sander niet met Babydress.

mama ik wil de fles:$
26 January 2007 20:55 Sander#18
Wat een kuttopic zeg :P
26 January 2007 23:04 Impressions#19
Oh, dus ik mag geen strandmeeting organiseren om even te gluren naar de zwembroek van liefliefpiraatje? :(
27 January 2007 06:49 3rd boetah#20
Als 26 jarige kun je nog student zijn toch? Dus ook een leerling. :p
Maar hij moet gebanned worden als ie niet meer aan school doet. :wave:
27 January 2007 09:16 Bobba#21
Citaat
Origineel gepost door Pakspul »

Volgens mij heb ik het topic aangemaakt, kan het mis hebben hoor.

jonge omdat ik erover begon laatst kutcavia :wave:

En ik zeg; laat de vriendin van Sander beslissen.. maak uitdraai van al zn posts en stuur die op naar zn huis adres 8)
27 January 2007 10:59 insanity#22
Wat een kolere gelul dit :{

Wat me ook opvalt is dat de mensen die sander weg willen hebben dezelfde mensen zijn die zeggen dat het forum dood is :|

make up ur mind sweety`s want zonder Sander gaat het pas echt dood.
27 January 2007 11:00 Chrizlybeer#23
Citaat
Origineel gepost door Pakspul »

Als jullie harrychristus wel bannen om z'n leeftijd waarom blijven jullie dan niet consistent :?

Of was het gewoon weer staaltje ss praktijken om die harriechristus z'n mond te snoeren :?

harriechristus is niet gebanned dus dat heeft hier even niets te maken met leeftijd of iemand de mond snoeren....

Als je misschien op AriesNL doelt... Ik mag hopen dat je zelf ook wel inzag dat die gast niet helemaal koosjer was.
Bij Sander zien we dit probleem niet zo dus is er geen reden waarom ie niet hier kan blijven...
27 January 2007 11:00 insanity#24
Citaat
Origineel gepost door Pakspul »

Of was het gewoon weer staaltje ss praktijken om die harriechristus z'n mond te snoeren :?

yeah right en de grootste NSB`er maakt dit topic :{
27 January 2007 11:44 Headliner#25
volgens mij is magere hein zelf ook iets van 23 ofzo
27 January 2007 12:39 Bon#26
misschien kunnen we voor de mensen die de echte leerling-op-school periode voorbij een nieuw forum zoeken.... Net zoals toen, vroeger, toen wij sportforummers :love: ook ineens switchten!


:Z :O
27 January 2007 13:12 Stevie#27
en ach, ik vind het onzin om sander te bannen maar ik heb er ook weleens mijn gedachtes over.
27 January 2007 13:35 3rd boetah#28
Citaat
Origineel gepost door Bon »

misschien kunnen we voor de mensen die de echte leerling-op-school periode voorbij een nieuw forum zoeken.... Net zoals toen, vroeger, toen wij sportforummers :love: ook ineens switchten!


:Z :O

toen; was veel leuker, kon je om ieder lolletje lachen, waren er vele pispaaltjes (allemaal weggepest, of op toffies sportforum) en hackte er nog wel eens iemand dit forum. Maar dat was toen, toen was veel leuker. Maar ja, je moet ook tijd, emailadressen en genoeg proxys over hebben om het leuk te maken. :o
wat een tijd :( :z :')
27 January 2007 13:56 Bobba#29
Niks mis met 10 jaar verschil joh, gewoon lekker in die aker douwen met je piel Sander, komt helemaal goed met jou:D
27 January 2007 14:32 insanity#30
Citaat
Origineel gepost door Bobba »

Niks mis met 10 jaar verschil joh, gewoon lekker in die aker douwen met je piel Sander, komt helemaal goed met jou:D

Doe jij dat in je weekends?
want niet iedereen doet dan namelijk :Z

Okee hij ouwehoert met 13 jarigen....
so what? hij blijft een goede gozer die niets misdaan heeft, en daarnaast voegt ie sfeer toe aan het forum
we weten allemaal, en de fb`s kunnen dat beamen, dat hij op geen enkele andere manier dan vriendschappelijk contact heeft gehad met mede forumers :Z

dus waarom zou je hem bannen?
27 January 2007 16:50 Pakspul#31
Citaat
Origineel gepost door Headliner »

volgens mij is magere hein zelf ook iets van 23 ofzo

Check me profiel maar ik ben 12
27 January 2007 18:43 Babydress#32
Goed, ik voel me behoorlijk aangesproken met dat voorbeeld van 13-jarige.
Anyway:

Citaat
Origineel gepost door insanity »

Doe jij dat in je weekends?
want niet iedereen doet dan namelijk :Z

Okee hij ouwehoert met 13 jarigen....
so what? hij blijft een goede gozer die niets misdaan heeft, en daarnaast voegt ie sfeer toe aan het forum
we weten allemaal, en de fb`s kunnen dat beamen, dat hij op geen enkele andere manier dan vriendschappelijk contact heeft gehad met mede forumers :Z

dus waarom zou je hem bannen?

Ik ben het hier volledig mee eens.
Sander is een leuk mens en, als het voorbeeld wat voor de quote over mij gaat (eigenlijk neem ik aan van wel:')), kan ik jullie met mijn hand op 't hart melden dat het contact tussen mij en Sander niks meer IS dan geouwehoer en vriendschap.

Om nou ontopic te blijven en door te gaan over zijn leeftijd:
Ik zie gewoon geen enkele reden om Sander te bannen.
Hij brengt idd sfeer toe aan 't forum en kan nog prima advies geven.
Hij zeikt tenminste niet zo en is altijd vrolijk. Damn wat een probleem weer zeg.
27 January 2007 18:43 Bon#33
Citaat
Origineel gepost door 3rd boetah »

toen; was veel leuker, kon je om ieder lolletje lachen, waren er vele pispaaltjes (allemaal weggepest, of op toffies sportforum) en hackte er nog wel eens iemand dit forum. Maar dat was toen, toen was veel leuker. Maar ja, je moet ook tijd, emailadressen en genoeg proxys over hebben om het leuk te maken. :o
wat een tijd :( :z :')

ja mooi was dat idd... Mooie tijden, toen we nog met Joy, Arie, Jij, Remco, Bert en ik tot half 5 in de ochtend op internet zaten te ouwehoeren!
Zeuren dat iemand weer gebanned was... Iedereen voor de gek houden.... Jammer dat we ouder zijn geworden!

Beviel me wel, zo'n niet-leven!:thumbsup:
27 January 2007 19:27 bartje518#34
Hahaha, dat waren tijden zeg. En meestal konden serieuzere mensen zoals Arthur en Tank enzo ons dan weer uit de stront komen praten. En nee, het was geen vriendjespolitiek, hoor :')
27 January 2007 19:36 Bon#35
Citaat
Origineel gepost door bartje518 »

Hahaha, dat waren tijden zeg. En meestal konden serieuzere mensen zoals Arthur en Tank enzo ons dan weer uit de stront komen praten. En nee, het was geen vriendjespolitiek, hoor :')

jaa arthur was altijd onze engel... maar ondertussen een schakel die wij mooi konden benutten...

en tank, ik mis tank zo...
WJD was ook altijd mooi :D en altijd die strijd hè tussen mij en joy, superjood, jij, remco etc...
mooie tijden, mooie tijden!