De gouden kooi

30 January 2007 08:42 insanity#51
Het hoogtepunt van talpa :yes:
30 January 2007 09:12 Bird Of Prey#52
Citaat
Origineel gepost door x-lizz-x »

Nena heeft geneukt met brian achter een muurtje, toen kwam zo een camera man zeggen dat ze daar weg moesten.

:D Wat een anticlimax. :no:

Citaat
Origineel gepost door 3rd boetah »

er staan overal filmpjes van die huub die steeds hoeren huurt en ze volblaft.

Kijk, gooi die Jack Spijkerman, Humberto Tan, Bridget Maasland em Caroline Tensen d'r maar lekker uit, in die gouden kooi weten ze pas echt hoe ze goeie tv moeten maken.

Hoe laat komt het eigenlijk ook alweer? Heb het toen het pas was begonnen sporadisch een enkele keer gezien, maar ik heb mij er verder helemaal niet mee bezig gehouden.
30 January 2007 11:30 Stevie#53
huub is nu echt mijn favoriet :D toen hij binnenkwam dacht ik echt die is zo weg, maar hij doet het geweldig! _O_ ik vind ook dat hij een boost heeft gegeven aan het programma :yes:
30 January 2007 11:31 Stevie#54
dagelijks 19:30 :9
30 January 2007 11:38 BroodjeBeton#55
Citaat
Origineel gepost door Forza »

ex van me :thumbsup:

dat meen je?
30 January 2007 11:39 Forza#56
Citaat
Origineel gepost door BroodjeBeton »

dat meen je?

niet echt ex ofzo, maar toen ik 18 was heb ik wel met der gezoent en paar keer afgesproken daarna nog
30 January 2007 12:04 x-lizz-x#57
hahahahahahaha grapjas
30 January 2007 12:34 Forza#58
wat? zo raar niet hoor, zij was 16 toen en was gewoon voor de lol, maar toen kreeg ze een ander en toen was het over
30 January 2007 19:15 x-lizz-x#59
natasia is om te janken :P
30 January 2007 21:34 Prestige#60
"De Zwarte Diva" :')
1 February 2007 21:47 Tyskie#61
Nena moet er uit... omdat ze Brain(less) geschopt heeft...
En dat mietje jankend naar de redactie bellen dat hij geschopt is door een meisje. Had ze maar in z'n ballen gepunterd.
2 February 2007 08:47 Sander#62
Meteen de kijkcijfers gehalveerd :P
2 February 2007 13:17 Tyskie#63
Geniaal. De vriendin van Nena komt er voor terug. Iets minder popperig, maar nog wel aardig om te zien.
Ben benieuwd wat dit voor een nieuwe wendingen op gaat leveren... :D


En ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat de DGK een nieuw soort TBS-project is... dat kan bijna niet anders als Natasia, Brain(less) en Satanael te keer ziet gaan. En Bart begint stilletjes aan ook psychisch gestoord te worden.
4 February 2007 20:09 Tyskie#64
En Nattenel moet er ook uit wegens 'fyskie geweld' :')
4 February 2007 20:09 x-lizz-x#65
nt eruit :D
Nena eruit:(
4 February 2007 20:14 Tyskie#66
he mutsen, hier loopt gewoon een topic over op films en TV.

Zelfs zoiets regelt de staff niet meer? :')
4 February 2007 20:27 Prestige#67
Huub is er nu ook uit :(
4 February 2007 20:34 Prestige#68
Huub en Natanael eruit :s
4 February 2007 20:45 Chrizlybeer#69
Citaat
Origineel gepost door Tyskie »

he mutsen, hier loopt gewoon een topic over op films en TV.

Zelfs zoiets regelt de staff niet meer? :')

Agossie:aai: :z


4 February 2007 21:54 Bird Of Prey#70
Ilona staat ook op het punt van opstappen.
5 February 2007 18:07 chica#71
Huub en Nena vond ik de enige leuke personen in huis..

Nena zorgde nog voor een beetje verhaal met Brian, Huub was een verhaal op zichzelf.

Jammer jammer
6 February 2007 01:42 tomboo#72
Citaat
Origineel gepost door chica »

Huub en Nena vond ik de enige leuke personen in huis..

Nena zorgde nog voor een beetje verhaal met Brian, Huub was een verhaal op zichzelf.

Jammer jammer

Huub en Nena waren de enige interessante personen om naar te kijken inderdaad.. zonde dat die eruit zijn.
6 February 2007 13:39 Stevie#73
ilona ook eruit. dat maakt me niet zoveel uit, maar dat huub, nathanael en nena eruit zijn is natuurlijk wel jammer :{ weet niet of ik het nu blijf volgen.
6 February 2007 13:46 Tyskie#74
Ilona was een soort van behang, maar Nena en met name Huub maakten het programma.. En .NL was natuurlijk ook een type die perfect in het format pastte.

Ik blijf het wel volgen, maar toch op een lager pitje denk ik.
Eerst even afwachten wie er voor in de plaats terugkomen. Als het types zijn als die Amanda (wat een grafhoer), dan is het voor mij ook een heel eind afgelopen.
Want aan Natasia en Brian heb ik ondertussen een grafhekel gekregen, terwijl Bart alleen maar dieper daalt en de laatste maanden puur zijn tijd lijkt uit te zitten.
7 February 2007 13:40 chica#75
Ik vind het niet leuk meer.. er valt niks te lezen op de internetsite.

Alleen nu een of ander gezeik over een omgebouwde vent als huishoudster, nee daarvoor blijf ik kijken:z
7 February 2007 14:52 x-lizz-x#76
Amanda is echt zoooo dom! Ik hoop dat ze er snel nieuwe mensen ingooien want zo is het wel erg saai!
9 February 2007 12:34 Tyskie#77
Huub komt terug!!!

Nooit meer naar huis ole ole... 8)
9 February 2007 12:42 chica#78
Citaat
Origineel gepost door Tyskie »

Huub komt terug!!!

Nooit meer naar huis ole ole... 8)

Haha zozo, jij volgt het ook echt op de voet:p

Ik wilde het ook net hier neerzetten. Dreigen met een advocaat enzo schijnt toch te helpen:+
9 February 2007 12:48 Tyskie#79
Welnee... Dat zou nooit een rechtszaak worden.
Huub maakte DGK tot wat DGK is, dat zag de redactie ook in. Als een Ilona een dergelijke schop had uitgedeeld dan was ze echt niet teruggekeerd...

En ik lees regelmatig wat bij op Fok en viel net met mijn neus in de boter. :+
9 February 2007 14:07 chica#80
Vandaar;)

Het zou zeker nooit een rechtszaak worden.
Je hebt gelijk, hij zorgt voor tv. Kijkcijfers zullen wel gedaald zijn sinds Huub eruit ligt, alhoewel we nog geen aflevering zonder die gozer hebben gezien omdat het zo achterloopt:z

Ik vind het in ieder geval super dat ie terugkomt, eindelijk weer wat sensatie:p
9 February 2007 14:19 Tyskie#81
Kijkcijfers zijn alleen maar gestegen sinds al dit fysieke geweld... :d

Maar dit is verder ook gewoon geen leuke tv, met die weerzinwekkende Natasia, Brian (die gast heeft echt geen reëel zelfbeeld), de Amoebe Amanda en de chagrijnige en saaie Bart.
En daar zit de sympathieke Sylvia nog tussen...


En die Palma vind ik echt niets... :') Maar ze botst wel lekker met Natasia.
9 February 2007 15:50 chica#82
Is die Palma nu echt omgebouwd of is dat verhaaltje over die poliep op haar stembanden echt waar?:p

Hiervoor was het inderdaad veel leuker.. Deze mensen voegen weinig toe. Behalve Natasia dan af en toe, maar dat vingertje begint ook irritant te worden.
30 April 2007 15:43 MarjoleinTje_#83
Ik zag t zo af en toe is op tv, en begin t nu ook steeds leuker te vinden eerlijk gezegd.. Ik las trouwens dat Sylvia er nu ook uit is?
30 April 2007 22:39 Stevie#84
het wordt steeds leuker juist met die psychopaten in het huis. in het begin gebeurde er echt geen flikker, nicolaas is daar een goed voorbeeld van. in het begin een sterke en slimme speler, nu komt hij er niet meer aan te pas.
1 May 2007 07:06 MarjoleinTje_#85
Ik moet wel elke keer echt hard lachen om Jaap :P
1 May 2007 10:28 chica#86
Ik snap heel goed dat Sylvia eruit is gegaan. Met dat soort mensen wil je toch niet geassocieerd worden:{

Maar het blijft leuk om te kijken:+
4 May 2007 15:07 MarjoleinTje_#87
http://youtube.com/watch?v=IqLyh9LWACE :')

Btw.. Ik heb nog nooit een jongen zo hard zien janken als brian gister deed ..:P
4 May 2007 15:11 chica#88
Dat filmpje van nena:D

En inderdaad, Brian had het erg zwaar:p
4 May 2007 17:02 Bazzemans#89
Volgens mij is die hele shit in scene gezet. Geloof je toch zelf niet dat zelfs de schoonmakers al zo'n prominente rol hebben.
4 May 2007 22:27 Stevie#90
Citaat
Origineel gepost door Bazzemans »

Volgens mij is die hele shit in scene gezet. Geloof je toch zelf niet dat zelfs de schoonmakers al zo'n prominente rol hebben.

ik geloof niet zo dat het geregisseerd is. die mensen zijn volgens mij echt zo. de casting is gewoon geweldig
4 May 2007 22:30 Bazzemans#91
Van dat soort naieve reacties moeten ze het uiteraard ook hebben ;).
5 May 2007 07:58 MarjoleinTje_#92
Er zijn super veel mensen die zich opgeven als kandidaat, schoonmaker of zelfs kok ofzo.. Maar ze kiezen dan natuurlijk net die mensen uit die met elkaar zullen botsen.. Lijkt mij teminste
Ik denk ook niet dat t in scene is gezet
11 May 2007 23:02 Bazzemans#93
Sorry hoor, maar een schoonmaakster zal nooit zo'n grote rol hebben in het stuk als dat het nu heeft (gehad). Dat het in scene wordt gezet wordt daarnaast nog ff bevestigd door telkens terugkerende bewoners en het toevoegen van Lieke aan de miljonairs. Die Sylvia gaat er nu ineens wèl uit, terwijl ze een paar weken geleden nog koste wat het kost wilde blijven terwijl haar vader was overleden. Lekker tegenstrijdig allemaal. In mijn ogen allemaal dikke nep.
14 May 2007 17:07 !Summerdress#94
Ik volg het !! goudenkooi is lijp

:thumbsup: :thumbsup:
14 May 2007 20:17 Stevie#95
Citaat
Origineel gepost door Bazzemans »

Sorry hoor, maar een schoonmaakster zal nooit zo'n grote rol hebben in het stuk als dat het nu heeft (gehad). Dat het in scene wordt gezet wordt daarnaast nog ff bevestigd door telkens terugkerende bewoners en het toevoegen van Lieke aan de miljonairs. Die Sylvia gaat er nu ineens wèl uit, terwijl ze een paar weken geleden nog koste wat het kost wilde blijven terwijl haar vader was overleden. Lekker tegenstrijdig allemaal. In mijn ogen allemaal dikke nep.

stel dat je gelijk hebt, who fuckin cares?
14 May 2007 20:18 chica#96
Inderdaad, ik volg het nog steeds:p

En stiekem lach ik me soms dood om Jaap.