Wie zijn jouw favoriete cabaretiers?

12 February 2007 18:22 IICM#1
Hallo allemaal,

In verband met mijn afstudeeronderzoek ben ik benieuwd naar de favoriete cabaretiers van middelbare scholieren.

Ik ben benieuwd wie jullie leuke cabaretiers vinden en waarom je hen zo leuk vindt. Waarom maken zij jouw aan het lachen?

En voor alle duidelijkheid: jullie hoeven je niet te beperken tot het lijstje. Helaas kun je maar 4 opties weergeven :S.

Ik ben erg benieuwd naar jullie favorieten!

Alvast bedankt voor jullie reacties!!

Ilona - Universiteit van Tilburg -
12 February 2007 19:37 ash-hôôle#2
Herman Finkers!

Die pretoogjes van hem altijd, schitterend gewoon! En hij heeft gewoon de boerse humor die ik altijd lekker droogkloterig vind.
12 February 2007 21:03 Stevie#3
ik vind het een vrij beperkt lijstje. maar als ik er daarvan een moet kiezen, toch zeker theo maassen.
12 February 2007 22:22 ladiedoe#4
ik vind najib amhali erg leuk maar theo maassen ook.
ik heb bij het neefje van najib in de klas gezeten en die wist altijd meer over die voorstellingen te vertellen zodat je er altijd achterlijke achtergrond informatie over had.. :yes: altijd leuk.
theo maassen. sjah waarom is die leuk.. geen idee eigenlijk.. maar ik moet altijd om hem lachen:d
13 February 2007 07:56 IICM#5
Citaat
Origineel gepost door Stevie »

ik vind het een vrij beperkt lijstje. maar als ik er daarvan een moet kiezen, toch zeker theo maassen.

Je hoeft je zeker niet te beperken tot het lijstje ... Vertel gerust wie je nog meer leuk vindt en waarom.
13 February 2007 07:59 Sander#6
13 February 2007 09:32 insanity#7
Finkers en Maassen zijn goed, maar de grote meneer Youp van `t hek blijft een klasse appart :)
6 March 2007 10:26 spiral_design#8
Hans Teeuwen
10 March 2007 00:14 Stevie#9
droog brood vind ik ook leuk. klaas van der eerden ook. hans dorrestijn is ook geniaal droog _O_
9 July 2007 13:43 vosjen#10
Mijn favorieten staan er niet tussennnn :p
denk ook is aan de Belgen onder ons e :D
ikke zijn zot van Wouter Deprez en ook Alex Agnew is goed... Moede maar keer opzoeken ;) zalig
12 July 2007 06:25 Baksteen#11
Alex Agnew heeft echt slechte humor.

Anyway, Javier Guzman is mijn favoriet.