Forum herindeling

19 March 2007 17:35 Pakspul#1
Gezien de extreme drukte dacht ik dat we de forums wel even opnieuw kunnen gaan indelen.

- Aan de bar
- Foto en plaatjes


Deze twee forums kunnen alle drukte van dit forum denk ik wel aan :yes: :)


Met vriendelijke groeten (behalve aan Saduf),

Jullie liefste gebruiker :*
19 March 2007 19:50 Bobba#2
Denk dat het verstandig is dat die Saduf onderhand zn functie neerlegd. Heel oldskool ll.com, de harde kern, mag 'm niet zo geloof ik..
20 March 2007 11:10 Melisss#3
ja weg met saduf
20 March 2007 11:40 insanity#4
Ik vind saduf wel aardig :$


O-)

:rolleyes:


:')
20 March 2007 12:03 Chrizlybeer#5
Citaat
Origineel gepost door Pakspul »

Gezien de extreme drukte dacht ik dat we de forums wel even opnieuw kunnen gaan indelen.

- Aan de bar
- Foto en plaatjes


Deze twee forums kunnen alle drukte van dit forum denk ik wel aan :yes: :)

Dat lijkt me eigenlijk wel een aardig idee, eens even in staff ook posten dan
20 March 2007 14:45 BroodjeBeton#6
ok ik wil nu ook echt even iets kwijt ik vind dat chrislybeer echt te veel slotjes in het rond gooit, die slotjes moet je pas zetten op een discussie als deze is afgelopen. die gozer plurt ze er in no time na het openen van de discussie op. dit moet nu echt stoppen. Daarom komen hier zo weinig mensen je mag hier niets zeggen man!
20 March 2007 14:46 Banaan#7
Dit forum is zo dood geworden, juist omdat je veel mag zeggen
20 March 2007 14:47 BroodjeBeton#8
ik ben voor soepelere regels als het gaat om vrije meningsuiting en strengere regels voor slotjes op discussies
20 March 2007 14:53 BroodjeBeton#9
Citaat
Origineel gepost door Banaan »

Dit forum is zo dood geworden, juist omdat je veel mag zeggen

nee dat denk ik niet ik denk omdat deze site geen eigenspelletjes site meer heeft je wordt hier verwezen naar game.nl maar daar is een hele andere lay-out en geen link terug naar leerlingen.com en omdat de boekverslagen op deze site prut zijn en er zijn er maar heel weinig vergeleken met andere sites.
20 March 2007 14:57 chica#10
Citaat
Origineel gepost door BroodjeBeton »

ok ik wil nu ook echt even iets kwijt ik vind dat chrislybeer echt te veel slotjes in het rond gooit, die slotjes moet je pas zetten op een discussie als deze is afgelopen. die gozer plurt ze er in no time na het openen van de discussie op. dit moet nu echt stoppen. Daarom komen hier zo weinig mensen je mag hier niets zeggen man!


Inderdaad. Kun je niet de onzinnige posts verwijderen, het dan even aankijken, en DAN pas het topic op slot gooien?
20 March 2007 15:02 BroodjeBeton#11
ja dat bedoel ik maar niet alle onzin natuurlijk; want er is dan gewoon niets meer
20 March 2007 15:07 BroodjeBeton#12
dan wordt het ook saai en blijft iedereen dom tegen elkaar doen, het is net als met kippen of honden, namelijk wanneer je de inviduen van elkaar scheid tijdens een ruzie is er geen duidelijke pikorde vastgesteld en zullen ze dat de volgende keer zeker wel vast proberen te stellen; gevolg is dus dat ze blijven vechten als je ze uit elkaar blijft halen
20 March 2007 15:17 Chrizlybeer#13
Citaat
Origineel gepost door chica »

Inderdaad. Kun je niet de onzinnige posts verwijderen, het dan even aankijken, en DAN pas het topic op slot gooien?

Dat was ik ook van plan om te doen, maar daar had ik net even geen tijd voor, en aangezien dat topic nu een grote zooi is, heb ik er voor nu een slotje opgedaan
20 March 2007 15:21 BroodjeBeton#14
dat is dus debiel aan jou dat slaat nergens op man ooit van delegeren gehoord? anders moet je jouw leidende functie opgeven als je geen tijd hebt.
20 March 2007 15:22 chica#15
Citaat
Origineel gepost door Chrizlybeer »

Dat was ik ook van plan om te doen, maar daar had ik net even geen tijd voor, en aangezien dat topic nu een grote zooi is, heb ik er voor nu een slotje opgedaan


:thumbsup:
20 March 2007 15:23 Chrizlybeer#16
Citaat
Origineel gepost door BroodjeBeton »

dat is dus debiel aan jou dat slaat nergens op man ooit van delegeren gehoord? anders moet je jouw leidende functie opgeven als je geen tijd hebt.

Dat slaat nergens op?
Dat topic zat vol met rotzooi die nergens over ging, ik zie dat sluit hem tot ik meer tijd heb om die zooi te filteren.
In die tussentijd is er niet iemand van staff online geweest die daar die berichten kan beheren, dus delegeren gaat even niet op...
20 March 2007 15:26 BroodjeBeton#17
ik zeg dat je juist maar een klein deel moet weghalen vanaf het einde zonder iets over te slaan als je dat wel wilt doen moet je het laten staan, want dan is het reactie verband verneukt
20 March 2007 15:26 Pakspul#18
Als mijn discussie winnende posts maar niet worden verwijderd :)

@Broodje ga ergens anders huilen
20 March 2007 15:27 Chrizlybeer#19
Citaat
Origineel gepost door BroodjeBeton »

ik zeg dat je juist maar een klein deel moet weghalen vanaf het einde zonder iets over te slaan als je dat wel wilt doen moet je het laten staan, want dan is het reactie verband verneukt

En ik zeg dat ik al die onzin die jij hebt lopen posten ook weghaal of het reactie verband nu verneukt wordt of niet...
20 March 2007 15:28 BroodjeBeton#20
en als het al zo is waarom is dat topc wat is niets nog niet aangepast
20 March 2007 15:32 Chrizlybeer#21
Citaat
Origineel gepost door BroodjeBeton »

en als het al zo is waarom is dat topc wat is niets nog niet aangepast

Omdat dat topic mijns inziens gedoemd is om nergens over te gaan
20 March 2007 15:47 BroodjeBeton#22
snap je wel wat ik bedoel want het gaat zo echt niet werken jij dreigt de gehele tijd dat ik hier ben al met puntjes dat haat ik. ik haat jou, jij haat mij; niet erg boeiend. ik vind ook dat iedereen toegang moet hebben tot alle forums. echt belachelijk dat je hier groepjes vormt. er is nu eigenlijk maar één kleine groep en dat zijn alle mensen die hier berichten plaatsen.

ik blijf hier omdat dit forum niet loopt; ik zou maar blij zijn dat hier nog mensen komen met jouw zuipkopgezag schiet je niets op en al zou dit hele klote forum nergens over gaan dan nog vind ik dat je niet het recht hebt de meningen van anderen weg te halen en jouw mening te laten staan
20 March 2007 15:58 BroodjeBeton#23
chrislybeer; "Dat zal best maar ik heb toch zomaar zo'n idee dat jij er wil blijven zitten tot het helemaal over en uit is."
20 March 2007 15:59 Chrizlybeer#24
Citaat
Origineel gepost door BroodjeBeton »

snap je wel wat ik bedoel want het gaat zo echt niet werken jij dreigt de gehele tijd dat ik hier ben al met puntjes dat haat ik. ik haat jou, jij haat mij; niet erg boeiend. ik vind ook dat iedereen toegang moet hebben tot alle forums. echt belachelijk dat je hier groepjes vormt. er is nu eigenlijk maar één kleine groep en dat zijn alle mensen die hier berichten plaatsen.

ik blijf hier omdat dit forum niet loopt; ik zou maar blij zijn dat hier nog mensen komen met jouw zuipkopgezag schiet je niets op en al zou dit hele klote forum nergens over gaan dan nog vind ik dat je niet het recht hebt de meningen van anderen weg te halen en jouw mening te laten staan

Alleen een PM of alleen een post met deze informatie was ook genoeg geweest.
Zoals ik je ook al in die PM wist te vertellen haal ik posts weg die aanstootgevend danwel compleet nutteloos/onzinnig zijn, mocht daar een post met een mening instaan gaat ie net zo hard weg.
20 March 2007 16:01 BroodjeBeton#25
daar gaat het dus totaal niet om, het gaat erom dat jouw dictatuur ten einden moet worden gebracht door jou en een soort vaste regel in te stellen wanneer een topic gesloten moet worden als er bijvoorbeeld heel lang niet gereageerd is ofzo maar niet omdat jij vind dat het nergens over gaat.
20 March 2007 16:02 BroodjeBeton#26
iedereen mag mijn mening weten en ook die van jou
20 March 2007 16:07 BroodjeBeton#27
jij bent echt zinloos bezig daarom zei ik dus ook ban me maar omdat discussieren met jou totaal geen zin heeft! jij vind en je blijft daar bij. daarom zei ik ook dat ik jou een dictator vind en naar mijn zien ben je dat ook.
20 March 2007 16:13 BroodjeBeton#28
nu ben ik fout omdat ik jouw mails openbaar maak terwijl ik wil dat je discussie hier voert zodat iedereen het kan lezen: ook wat jij te zeggen hebt en gezegt hebt.

ik vind jou nogmaals een dictator omdat je de vrijheid van meningen, uiting en openbaring daarvan zeer in diskrediet zet
20 March 2007 16:17 Chrizlybeer#29
Ik heb hier al meer dan genoeg gesproken, het is alleen jammer dat dat voor jou niet voldoende is
20 March 2007 16:20 BroodjeBeton#30
ik ben het zat chrislybeer en dat mag je weten ook al die infraction's hebben geen zin; ik ben jou en jouw dictatorschap over infractions, ban's, slotjes en verwijderen van meningen spuug zat.
20 March 2007 16:22 Chrizlybeer#31
Citaat
Origineel gepost door BroodjeBeton »

ik ben het zat chrislybeer en dat mag je weten ook al die infraction's hebben geen zin; ik ben jou en jouw dictatorschap over infractions, ban's, slotjes en verwijderen van meningen spuug zat.

Wat ik zei, je mist een stukje zelfreflectie, die infractions komen niet zomaar uit de hemel vallen
20 March 2007 16:23 BroodjeBeton#32
Citaat
Origineel gepost door Chrizlybeer »

Ik heb hier al meer dan genoeg gesproken, het is alleen jammer dat dat voor jou niet voldoende is

ik wil niet tegen een leeg topic praten want ik heb het tegen jou en ik vind dat ook die regel PMs van leiding niet openbaarmaken afgeschreven moet worden.
20 March 2007 16:25 BroodjeBeton#33
Citaat
Origineel gepost door Chrizlybeer »

Wat ik zei, je mist een stukje zelfreflectie, die infractions komen niet zomaar uit de hemel vallen

nee door die stomme dictatuurregels van je, als ze in china strafrechtelijk iemand schuldig verklaren wil niet altijd zeggen dat hij schuldig is.
24 March 2007 03:36 Bobba#34
Saduf moet weg :Y)
24 March 2007 18:46 Pakspul#35
Citaat
Origineel gepost door Bobba »

Saduf moet weg :Y)

:thumbsup:
24 March 2007 20:46 blabla1993#36
De Reden, Betonhoofd, dat jouw "meningen" worden weggehaald is dat ze in een inhoudsloze en/of aantstootgevende post staan. En Chrizlybeer is geen dictator:') hij zorgt er alleen voor dat niet alle topics in dit forum na 3 posts offtopic gaan. En daarmee zorgt ie ervoor dat dit forum nog een kans heeft te blijven bestaan. En dat ie niet overal tijd voor heeft komt doordat hij, in tegenstelling tot jou, een persoonlijk leven heeft.
24 March 2007 21:06 Babydress#37
Wat hebben Bobba, Pakspul enz (?!) tegen Saduf?

Edit: onduidelijkheid
25 March 2007 09:12 MarjoleinTje_#38
BroodjeBeton doe ff normaal
25 March 2007 14:20 Kooluh#39
Citaat
Origineel gepost door Babydress »

Wat hebben Bobba, Pakspul enz (?!) tegen Saduf?

Edit: onduidelijkheid

ja dat snap ik ook niet helemaal.

Citaat
Origineel gepost door MarjoleinTje_ »

BroodjeBeton doe ff normaal

inderdaad.
26 March 2007 20:01 koekje#40
zal ik het eens zeggen, deze 3 zorgen voor de kutsfeer op het forum...meer niet. :D
26 March 2007 20:16 frox#41
insanity for president 8-)
26 March 2007 20:49 AmbyPur#42
Citaat
Origineel gepost door Pakspul »

Gezien de extreme drukte dacht ik dat we de forums wel even opnieuw kunnen gaan indelen.

- Aan de bar
- Foto en plaatjes


Deze twee forums kunnen alle drukte van dit forum denk ik wel aan :yes: :)


Met vriendelijke groeten (behalve aan Saduf),

Jullie liefste gebruiker :*

1 forum is ook wel genoeg. als ik zou willen zou ik binnen een uur alle posts van de afgelopen twee maanden kunnen lezen
26 March 2007 21:17 Bobba#43
Maar gelukkig heb jij een leven :thumbsup:
27 March 2007 11:18 insanity#44
Citaat
Origineel gepost door frox »

insanity for president 8-)

Sorry, ik ben pas vanaf 2008 weer beschikbaar voor bestuurlijke functie`s. voor ll.com wil ik uiteraard wel een uitzondering maken :)
27 March 2007 11:19 insanity#45
Citaat
Origineel gepost door AmbyPur »

1 forum is ook wel genoeg. als ik zou willen zou ik binnen een uur alle posts van de afgelopen twee maanden kunnen lezen

Als dat jou lukt...
27 March 2007 22:41 x-lizz-x#46
het is gewoon kut hier punt