Mijn nederige visie op dit eens zo mooie forum.

31 March 2007 15:00 Babydress#51
Is dat nou een serieuse of een nuttelose post, Erwin?
31 March 2007 15:03 insanity#52
Sarcastische post
Oude topics openen kan leuk zijn hoor, maar zijn ze niet voor niets oud?
31 March 2007 15:13 Babydress#53
Ik heb het in ieder geval niet over topics zoals de dood van Vincent van Gogh, maar meer neutrale topics zoals een bedevaart maken, etc.
31 March 2007 15:17 insanity#54
Ja maar Lisa, die zijn niet voor niets niet active. alles is er wel over gezegt.


btw.
Ik had het over Theo van gogh ;)
31 March 2007 15:20 Babydress#55
Citaat
Origineel gepost door insanity »

Ja maar Lisa, die zijn niet voor niets niet active. alles is er wel over gezegt.

Uiteraard. Maar hallo je kunt het toch proberen, we merken wel als alles erover is gezegd, niet?
Citaat
Origineel gepost door insanity

btw.
Ik had het over Theo van gogh ;)

van gogh is van gogh :*
31 March 2007 15:20 insanity#56
Citaat
Origineel gepost door Babydress »

Uiteraard. Maar hallo je kunt het toch proberen, we merken wel als alles erover is gezegd, niet?

Ik heb er een hard hoofd in.
Maar goed try it !

Citaat
Origineel gepost door Babydress »

van gogh is van gogh :*

:*
als jij het zegt ;)
31 March 2007 15:22 Babydress#57
Citaat
Origineel gepost door insanity »


:*
als jij het zegt ;)

ik weet het gewoon :love: ;)
31 March 2007 15:23 insanity#58
Citaat
Origineel gepost door Babydress »

ik weet het gewoon :love: ;)

Ja maar vincent was niet vermoord :*
31 March 2007 15:26 Babydress#59
Citaat
Origineel gepost door insanity »

Ja maar vincent was niet vermoord :*

wrijf het er nou niet in dan 8{
31 March 2007 15:34 insanity#60
sorry :*
31 March 2007 17:30 BroodjeBeton#61
Citaat
Origineel gepost door Chrizlybeer »

Daar heb je gelijk in, maar ik vind het een beetje sneu om dan meteen maar met je vingertje naar ons te gaan staan wijzen....

het is toch ook jullie schuld :+
31 March 2007 17:35 Babydress#62
Citaat
Origineel gepost door BroodjeBeton »

het is toch ook jullie schuld :+

Ik vind het té simpel om de staff op de kop te geven terwijl jullie leden nét zo goed een topic kunnen starten.
Wat kunnen wij nou doen dan om meer leden te trekken? Ik & AMF hebben 'welkom-PMs' gestuurd naar nieuwe leden om ze welkom te heten, helaas blijven ze niet zo lang. Dan heeft de staff toch in ieder geval IETS gedaan! pff
31 March 2007 21:14 koekje#63
Citaat
Origineel gepost door Babydress »

Ik vind het té simpel om de staff op de kop te geven terwijl jullie leden nét zo goed een topic kunnen starten.
Wat kunnen wij nou doen dan om meer leden te trekken? Ik & AMF hebben 'welkom-PMs' gestuurd naar nieuwe leden om ze welkom te heten, helaas blijven ze niet zo lang. Dan heeft de staff toch in ieder geval IETS gedaan! pff

blablabla...
31 March 2007 21:59 insanity#64
En wederom een nietszeggende post van koekje
31 March 2007 22:03 koekje#65
Citaat
Origineel gepost door insanity »

En wederom een nietszeggende post van koekje

:notgood: ni goe he...
31 March 2007 23:39 blabla1993#66
fijn dat je zelf inziet dat jouw nutteloze posts " ni goe he" zijn
1 April 2007 17:33 Babydress#67
Citaat
Origineel gepost door koekje »

blablabla...

Wil je nou es optyfen met die onzinposts? Kom jij dan met een goed plan om dit forum te redden zonder krankzinnig zielige posts te posten.
1 April 2007 17:43 Banaan#68
Heeft iemand de AB-Voorschriften? Alvast bedankt.
1 April 2007 17:58 blabla1993#69
Citaat
Origineel gepost door Babydress »

Wil je nou es optyfen met die onzinposts? Kom jij dan met een goed plan om dit forum te redden zonder krankzinnig zielige posts te posten.

:thumbsup: :thumbsup: (nee dit is geen nutteloze post want hier mee laat ik zien dat ik het met het gequote gedeelte eens ben)
1 April 2007 19:50 koekje#70
Citaat
Origineel gepost door Babydress »

Wil je nou es optyfen met die onzinposts? Kom jij dan met een goed plan om dit forum te redden zonder krankzinnig zielige posts te posten.

Is niet mijn taak...:D :D :D
1 April 2007 21:48 blabla1993#71
nee jouw taak is om nuttige posts te maken in discussies en je mening te geven. echter doe je dat niet dus stel ik voor dat jij een ban krijgt.
1 April 2007 21:57 koekje#72
Citaat
Origineel gepost door blabla1993 »

nee jouw taak is om nuttige posts te maken in discussies en je mening te geven. echter doe je dat niet dus stel ik voor dat jij een ban krijgt.

jup ! laat maar komen dan...
14 April 2007 13:51 koekje#73
Citaat
Origineel gepost door Moby92 »

Ik ben pas een weekje (nog niet eens volgens mij) lid van dit forum. Maar als ik zo naar het aantal posts van sommige mensen kijk en het recordaantal mensen op hetzelfde tijdstip online zie ik idd dat dit forum ooit heel erg levend was!

Het is jammer dat het aan het doodgaan is. En ik neem ook actief deel aan dit forum :)

Tsja.. een goed forum begint idd bij jezelf.


:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
5 May 2007 11:49 N3RD#74
Citaat
Origineel gepost door Babydress »

Ik vind het té simpel om de staff op de kop te geven terwijl jullie leden nét zo goed een topic kunnen starten.
Wat kunnen wij nou doen dan om meer leden te trekken? Ik & AMF hebben 'welkom-PMs' gestuurd naar nieuwe leden om ze welkom te heten, helaas blijven ze niet zo lang. Dan heeft de staff toch in ieder geval IETS gedaan! pff

ik heb nog nooit een welkom PM gekregen ik voel me gehaat hierzo :'(
5 May 2007 12:36 3rd boetah#75
hehehe, dit gaat al zo een paar jaar lang door dit sterven. Maar eigenlijk leeft dit forum nog heel erg. Ik weet nog dat ik hier kwam met de sportforummerts, er waren toen maar pakweg 5 a 7 mensen die telkens op elkaar aan het reageren waren. Het forum werd pas leuk toen er gereld werd, passwords van FB's werden goed gegokt, en er telkens miepeninfo uit het miepenforum lekte. ;)
Ik neem deze verantwoordelijke taak niet meer op me, want er zit teveel tijd in die ik niet meer over heb. Maar zoek gewoon een groep bij elkaar van ongeveer 4 personen die lekker kunnen stoken en een beetje kunnen manipuleren. Dan krijg je vanzelf weer een geweldig forum.
5 May 2007 14:29 Babydress#76
Citaat
Origineel gepost door N3RD »

ik heb nog nooit een welkom PM gekregen ik voel me gehaat hierzo :'(

Haha troost je, de welkom-pm's worden ook niet meer gedaan omdat het toch geen zin heeft :z
Maar als je dr 1 wilt kun je 'm krijgen hoor :p