ik kom niet klaar

24 May 2007 10:39 miss-sixty#1
hoi hoi allemaal

ik heb een probleempje:{
als ik mezelf mastrubeer kom ik niet klaar.
en sinds kort heb ik een vriendje en als hij me vingert of beft kom ik ook niet klaar....
ik baal hier heel erg van. weten jullie hoe dat komt? kunnen jullie mij tips geven ofzo?

xxx(K) een meisje van 15
24 May 2007 11:09 chica#2
Je moet zorgen dat je je erop concentreert. Dat is moeilijk, maar als je het vaak genoeg probeert kun je dat wel. Nergens aan denken, maar alleen aan het lekkere gevoel.

Ik hoop dat je wel je clitoris stimuleert en niet probeert je G-spot te vinden, want zeker als je net begint kan dat erg deprimerend zijn;)
24 May 2007 11:10 miss-sixty#3
wie zegt dat ik depri ben?
24 May 2007 11:11 chica#4
Haha nee zo bedoel ik het niet!

Ik bedoel, als je dat gaat proberen, dat lukt maar zoveel procent van de meiden. Dus daar kun je wel eens gefrustreerd van raken als je je G-spot probeert te zoeken. Zo bedoel ik het:p

Maar heb je er wat aan?;)
24 May 2007 11:12 miss-sixty#5
en waar zit die?
24 May 2007 11:13 Pakspul#6
Citaat
Origineel gepost door miss-sixty »

en waar zit die?

Vijf cm diep in je vagina aan de kant van je buik
24 May 2007 11:13 miss-sixty#7
sorry dat over depri had ik tegen pakspul.
dat doe ik ook mn clitoris stimuleren. maar het werkt gewoon niet. en ook neit als mn vriendje het doet
24 May 2007 11:20 chica#8
Jij denkt nu al: het lukt toch niet. Zo lukt het nooit!

Het beste kun je het eerst zelf blijven proberen tot je klaar bent gekomen. Dan ken je het gevoel, en weet je het beste op welke manier het lukt en op welke manier jij het het lekkerste vindt.

Stomme vraag misschien, maar heb je het weleens geprobeerd door de douchekop op je vagina te zetten? Dan heb je een constante stimulans, wat vaak goed werkt om klaar te komen.
24 May 2007 11:45 miss-sixty#9
oke. met de douchkop doe ik weleens. en dan kom ik wel gewoon altijd klaar. maja we zullen wel zien.
bedankt xxx(K)
24 May 2007 11:47 chica#10
Dan moet je ervoor zorgen dat jij of je vriend steeds hetzelfde ritme blijft houden en niet even stopt of ineens langzamer gaat. Als je het ritme blijft houden en op een gegeven moment steeds sneller gaat moet het zonder douchekop ook lukken;)
24 May 2007 11:51 miss-sixty#11
oke thnks voor je tips. ik hoop dat het werkt.
8 July 2007 13:44 Mememe4#12
nou lekker vriendje heb je :S wedden dat ik je klaar zou laten komen... (H)

Kijk trouwens even bij liefde en relaties en dan bij meisje verhuist naar griekenland, ADVIES NODIG!!!
Heb namelijk advies nodig voordat ze echt weg is...
8 July 2007 15:38 Chrizlybeer#13
Citaat
Origineel gepost door Mememe4 »

nou lekker vriendje heb je :S wedden dat ik je klaar zou laten komen... (H)

Stomme rukker:')

Citaat
Origineel gepost door Mememe4 »

Kijk trouwens even bij liefde en relaties en dan bij meisje verhuist naar griekenland, ADVIES NODIG!!!
Heb namelijk advies nodig voordat ze echt weg is...

Ja gast dat topic zien we ook wel dus je hoeft niet steeds te zeggen dat je advies nodig hebt:z
8 July 2007 21:41 Bobba#14
Laat mij een keer m'n gang gaan, als je dan nog niet klaar gekomen bent. Dan is er gewoon iets mis met je :rolleyes:
9 July 2007 21:03 Aysh#15
Vind je het gek ofzo? Je bent 15????
Haha, bij sommigen moet het eerst vaker door zichzelf worden gedaan snapje?

Citaat
Origineel gepost door Bobba »

Laat mij een keer m'n gang gaan, als je dan nog niet klaar gekomen bent. Dan is er gewoon iets mis met je :rolleyes:


Ik haat zulk commentaar... Voel je goed!
10 July 2007 17:22 Iessie#16
lekker boeiend of ze 15 is.
10 July 2007 17:49 blabla1993#17
leeftijd heeft daar echt geen zak mee te maken nee :')