ik kom niet klaar

24 May 2007 10:50 miss-sixty#1
hoi hoi allemaal

ik heb een probleempje
als ik mezelf mastrubeer kom ik niet klaar.
en sinds kort heb ik een vriendje en als hij me vingert of beft kom ik ook niet klaar....
ik baal hier heel erg van. weten jullie hoe dat komt? kunnen jullie mij tips geven ofzo?

xxx(K) een meisje van 15
24 May 2007 11:00 miss-sixty#2
help me alsjeblieft
24 May 2007 11:10 DarkAngel#3
Ontspannen en gewoon blijven oefenen :Y) En niet denken dat je MOET klaarkomen
24 May 2007 11:10 miss-sixty#4
oke thnks
xx(K)
25 May 2007 13:10 Nyarah#5
Vaak is het probleem dat je te gefixeerd bent om klaar te komen. Ontspan, en ga op ontdekkingsreis! Bewandel ook de wegen die je nog niet hebt gedaan, klaarkomen komt niet alleen neer op het stimuleren van de clitoris. Gebruik allebei de handen, verwen je onderbuik, je binnenbenen, je schaamlippen en het eerste gedeelte van je vagina (zoek de G-spott). Klaarkomen is soms niet zo makkelijk als het klinkt, maar je leert jezelf goed kennen, dat is les één. Als het één keer lukt, dan gewoon de volgende keer weer verder ontdekken, neem de tijd en verwacht niet gelijk resultaat!
27 May 2007 14:21 adnil#6
Veel oefenen zonder zelf op klaarkomen gericht te zijn.
Uit ervaring weet ik dat het lastig is maar op eens zal het wel lukken. probeer ontspannen te zijn als je bezig bent en op een plaats waar je niet gestoord wordt. Su6 ermee
29 May 2007 22:56 ConniedeSnowBAL#7
Ik kan je wel helpen
9 July 2007 14:34 Thomasss#8
Meestal lukt het ook beter dat je alsof doet dat je een orgasme krijgt, dan ga je rapper naar het hoogtepunt.
9 July 2007 17:57 koekje#9
lol..ik kom altijd klaar. Soms is't nen mislukte klaarkomen, en soms is het geslaagd.
10 July 2007 20:43 dannynl#10
Citaat
Origineel gepost door koekje »

lol..ik kom altijd klaar. Soms is't nen mislukte klaarkomen, en soms is het geslaagd.

and that's the way the cookie crumbles... :+
13 July 2007 21:23 playboyfamke#11
Ontspannen, dat is les 1.
Je moet je lichaam nog leren kennen, voor je klaarkomen kunt.
je moet eerst achter komen wat je lekker vind bij jezelf.
het klaarkomen voelt soms ook alsof je moet plassen en je kan beginnen te trillen.
je wilt te graag klaarkomen
17 July 2007 16:12 plaaggeest#12
Citaat
Origineel gepost door dannynl »

and that's the way the cookie crumbles... :+

and that's the way it was... :P