Herdelibiratie

30 June 2007 12:07 matthias_quarti#1
Bij het halen van mijn rapport heb ik een C-attest gekregen, maar ik vindt niet dat het een eerlijk attest is want iemand andrs uit mijn klas heeft 7 buizen op jaar totaal heeft een B-attest gekregen en ik heb 4 buizen op jaar totaal. Dus zal ik maandag naar school klacht gaan indienen en een herdelibiratie gaan aanvragen dat ik ook een B-attest zou kunnen krijgen dat ik zou kunnen overstappen naar Bso. Ik zou graag meer informatie willen welke stappen ik kan ondernemen om toch een B-attest te verkrijgen.

Veel dank bij voorbaat,

Matthias
1 July 2007 00:39 Chrizlybeer#2
Serieus gast, waar de fuck heb je het over?
1 July 2007 08:03 bootje#3
Hij heeft een C-attest, wat in België betekent dat hij zijn jaar moet herdoen. Een B-attest wil zeggen dat je moet zakken van richting.
Hij heeft 4 onvoldoendes op zijn rapport en die andere 7. En hij gaat niet akkoord met de beslissing van de school.
1 July 2007 14:10 matthias_quarti#4
Gelieve geen belachelijke reacties Chrizlybeer maar reacties die nut kunnen hebben.
1 July 2007 14:36 Chrizlybeer#5
Citaat
Origineel gepost door matthias_quarti »

Gelieve geen belachelijke reacties Chrizlybeer maar reacties die nut kunnen hebben.

Stel je niet aan gast, zorg dat je een beetje duidelijk bent. En als jij 4 onvoldoendes hebt vind ik het vrij logische dat je het jaar opnieuw moet doen, had je een beetje beter je best moeten doen...
1 July 2007 17:27 matthias_quarti#6
Citaat
Origineel gepost door Chrizlybeer »

Stel je niet aan gast, zorg dat je een beetje duidelijk bent. En als jij 4 onvoldoendes hebt vind ik het vrij logische dat je het jaar opnieuw moet doen, had je een beetje beter je best moeten doen...

Ik heb jouw commentaar niet gevraagd. Het is niet omdat in Nederlands het onderwijs anders in elkaar zit dat je moet er op reageren als je er niets vanaf weet.
1 July 2007 18:55 blabla1993#7
kvind het wel raar dat je met 7 onvoldoendes over kan maar met 4 niet. (maarja, belgen he.:p )
1 July 2007 19:36 ash-hôôle#8
die met 7 onvoldoendes moet een niveau lager zeg maar.
1 July 2007 20:10 koekje#9
Citaat
Origineel gepost door Chrizlybeer »

Stel je niet aan gast, zorg dat je een beetje duidelijk bent. En als jij 4 onvoldoendes hebt vind ik het vrij logische dat je het jaar opnieuw moet doen, had je een beetje beter je best moeten doen...

Hij is duidelijk..ik denk dat jij eenbeetje stom bent.:{
1 July 2007 20:43 Chrizlybeer#10
Citaat
Origineel gepost door koekje »

Hij is duidelijk..ik denk dat jij eenbeetje stom bent.:{

Ik denk het niet, gezien aan al die ontzettend irritante kut reacties van jou, denk ik eerder dat jij een beetje stom bent
1 July 2007 20:44 Chrizlybeer#11
Citaat
Origineel gepost door matthias_quarti »

Ik heb jouw commentaar niet gevraagd. Het is niet omdat in Nederlands het onderwijs anders in elkaar zit dat je moet er op reageren als je er niets vanaf weet.

Je hebt wel om mijn commentaar gevraagd want je post hier....
Daarnaast denk ik gewoon dat je niet moet zeiken en beter je best moet gaan doen komend jaar.
2 July 2007 07:34 bootje#12
Chrizlybeer, het wordt tijd dat jij de handdoek in de ring gooit zeker? Met jouw gedrag gaan er zeker geen nieuwe leden blijven.
2 July 2007 08:27 koekje#13
chrizlybeer rulez.
2 July 2007 17:10 Chrizlybeer#14
Citaat
Origineel gepost door bootje »

Chrizlybeer, het wordt tijd dat jij de handdoek in de ring gooit zeker? Met jouw gedrag gaan er zeker geen nieuwe leden blijven.

:aai:
3 July 2007 17:19 KCG#15
Ik denk dat je gewoon eerst naar je mentor moet gaan of naar de coördinator. Dan een klacht indienen bij de directie en dan pas bij het schoolbestuur. Misschien mag je wel gewoon van richting veranderen, maar denken ze dat je dit niveau wel aankan maar je best er niet voor doet ofzo??