vind zij mij nou leuk?

22 August 2007 18:00 robbin21#1
hoi ik ben robbin,

ik vind een meisje erg leuk die ik heb leren kennen, ik heb ze alleen nog bij het uitgaan en bij zwemmen ergens gezien.
was allemaal leuk en zij vind (of vond tenminste) mij ook leuk.
ik kreeg ook smse dat ze mij wou zien enzo maja, ik ben bij haar geweest maar nu begin ik een beetje te twijfelen of ze mij ook nog wel leuk vind, ik heb niet egt wat speciaals ofzo gemerkt,
maarja kan dat er mischien aan liggen omdat het gewoon bij haar thuis was en dat tog mischien heel anders is?
nouja, ben wel bienieuwd iig
22 August 2007 20:27 blabla1993#2
Beste kerel, wij hier kunnen niet beter dan jij weten of dat meisje jou leuk vind want:
1 Wij kennen jou niet.
2 Wij kennen haar niet.
3 Wij kennen geen enkel detail.

Dus, zoek het zelf uit.
22 August 2007 21:32 Rebelleke#3
Citaat
Origineel gepost door robbin21 »

hoi ik ben robbin,

ik vind een meisje erg leuk die ik heb leren kennen, ik heb ze alleen nog bij het uitgaan en bij zwemmen ergens gezien.
was allemaal leuk en zij vind (of vond tenminste) mij ook leuk.
ik kreeg ook smse dat ze mij wou zien enzo maja, ik ben bij haar geweest maar nu begin ik een beetje te twijfelen of ze mij ook nog wel leuk vind, ik heb niet egt wat speciaals ofzo gemerkt,
maarja kan dat er mischien aan liggen omdat het gewoon bij haar thuis was en dat tog mischien heel anders is?
nouja, ben wel bienieuwd iig:P

Als jij een lange slanke blonde falling from heaven boy bent dan vind ik jou ook leuk!:d _0_O-)
24 August 2007 16:15 Tomasco#4
damn dude, als je bij haar bent uitgenodigt (dus jij alleen) heb je erg veel kans. Miss was ze gwn erg verlegen. Ik zou nog 1 keer afspreken want miss denkt zij nu wel dat jij haar niet leuk vind.
27 August 2007 12:14 Jessy2905#5
By het uitgaan en zwemmen zijn jullie niet alleen en is er misschie minder verlegenheid en nu jullie alleen waren by haar thuis is er wel wat verlegenheid omdat er niemand anders is waar jullie je mee bezig kunnen houden, dus waarschijnlijk heb je gewoon wat angst als je alleen bent met haar(is normaal) maar probeer haar dan wat beter te leren kennen door samen eens iets te gaan doen, cinema ofzo.. en dan komt dit in orde :)
Heb je nog vragen of problemen mag je altijd een prive berichtje sturen..
Alvast veel succes
Grts
27 August 2007 19:12 blabla1993#6
Citaat
Origineel gepost door Jessy2905 »

By het uitgaan en zwemmen zijn jullie niet alleen en is er misschie minder verlegenheid en nu jullie alleen waren by haar thuis is er wel wat verlegenheid omdat er niemand anders is waar jullie je mee bezig kunnen houden, dus waarschijnlijk heb je gewoon wat angst als je alleen bent met haar(is normaal) maar probeer haar dan wat beter te leren kennen door samen eens iets te gaan doen, cinema ofzo.. en dan komt dit in orde :)
Heb je nog vragen of problemen mag je altijd een prive berichtje sturen..
Alvast veel succes
Grts

Punten en hoofdletters? Ho maar.
27 August 2007 20:06 Iessie#7
Citaat
Origineel gepost door blabla1993 »

Punten en hoofdletters? Ho maar.

Ajoh dat doen de meesten tegenwoordig toch niet meer en ze geeft tenminste advies. Maak je niet druk.
28 August 2007 13:23 Jessy2905#8
zolang ze de letters kunnen lezen is da toch goe
28 August 2007 15:24 blabla1993#9
Nee, het zou wel handig zijn als mensen in 1 keer begrijpen wat je bedoeld.
28 August 2007 23:05 lieveano#10
Hoi
mischien was ze gewoon nog wat ongemakkelijk. Dat hebben meisjes wel meer. Laat haar eerst zien dat je haar leuk vindt en wacht dan haar reactie af. Flirt ze terug dan zou ik zegge 'ga ervoor! =p', doet ze afstand zou ik haar laten gaan. Probeer de volgende keer is een onverwachte glimlach of aanraking ;-) dan zal je het wel snel genoeg weten!
Succes!
groetjes
30 August 2007 11:04 Anubis#11
Citaat
Origineel gepost door lieveano »

Hoi
mischien was ze gewoon nog wat ongemakkelijk. Dat hebben meisjes wel meer. Laat haar eerst zien dat je haar leuk vindt en wacht dan haar reactie af. Flirt ze terug dan zou ik zegge 'ga ervoor! =p', doet ze afstand zou ik haar laten gaan. Probeer de volgende keer is een onverwachte glimlach of aanraking ;-) dan zal je het wel snel genoeg weten!
Succes!
groetjes

Vooral die aanrakingen kunnen je vooruit helpen. Bijna alle meisjes zullen wel teruglachen wanneer je naar hen lacht. Probeer bijvoorbeeld wanneer je ergens samen door moet (deur, tussen mensen op straat,...) haar voor te laten door je hand op haar heup te leggen en haar zo voor te laten. Vaak merk je dan aan haar reactie wel of ze het leuk vindt om aangeraakt te worden door jou of niet. En of ze dus in je geinteresseerd is of niet.