bijna 16 en nog geen kus op de mond gehad

27 July 2008 19:19 nick-verlegen#1
nou ik ben nick en bijna mijn hele liefdesleven is kut geweest tot nu toe en ik heb nog nooit een meisje op de mond gekust de ene zegt omdat verlegen ik zoek hulp wand ik wil wel voor mijn 16de eem kusje op de mond hebben gehad
je kunt me ook bereiken via en ik woon in riethoven

groetjes nick
27 July 2008 19:37 Amnesia#2
Dude.
Zoeken wil nog wel eens helpen. :{
27 July 2008 20:32 Ivo#3
Nick, er is maar 1 simpel antwoord.

Heb geduld. Uiteindelijk zal het vanzelf gebeuren, dit zal vaak niet zijn op de momenten dat je heel druk hiermee bezig bent en het probeerd te forceren.
28 July 2008 18:34 tielemanss#4
pirato heeft gelijk maar je moet het natuurlijk wel beetje opzoeken gwn lekker stappen en je vind gauw genoeg een meid die jou mischien ook leuk vind :)

( trouwens ik ben bijna 17 en heb nog nie gezoend geen verkering gehad niks dus zo erg is het niet je bent nie de enige ;) )
29 July 2008 19:20 Amnesia#5
Ik herhaal, prutser. :')

En ik blijf bij mijn 'doe-in-ieder-geval-een-béétje-moeite' theorie.
29 July 2008 21:21 tielemanss#6
amnesia ga lekker andere mensen uitmaken voor prutser dit forum is voor mensen die serieus ergens antwoord op willen hebben en niet willen dt een of andere lul er kut opmerkingen over gaat maken.

btw zag nog je post over dt van je vriendin en daar ga ik ook nie stom over doen dus behandel andere lekker zoals jij behandelt wilt worden a.u.b
11 August 2008 12:46 progamer#7
hm. wat altijd bij mij werkt is koekjes bakken :3 ik maak best goeie koekjes (A) en dit is serieus xD als ik verliefd ben heb ik altijd zin om te koken-bakken-etc en tja. girls dig it ^^ .. nja ze hate t of ze vallen ervoor..
18 August 2008 14:49 VincentM#8
Wel een vriendin van mij heeft je op MSN toegevoegd en jullie moeten maar afspreken.

Groeten Vincent M.