Aangifte voor belediging?

5 September 2008 09:16 Brandon™#1
Beste,

Ik heb 9 maanden met een meisje gehad en na die 9 maanden is het in afgelopen maart uitgegaan omdat zij me gedumpt heeft. De laatste maand nu van augustus hebben mensen een hyves aangemaakt met www.ikhaatV***L*********.hyves.nl gisteren kreeg ik een brief binnen met: Dat ze bezig zijn met een onderzoek voor belediging! :rolleyes: Of ik een verklaring wil komen uitleggen etc. Maar nu mijn vraag is wat kan je eigenlijk voor een soort belediging krijgen? Taakstraf of wat? dit is mijn 1e keer in aanraking zo gezegt..:|

Groetjes..
5 September 2008 11:02 the_darkness#2
waar word je nu precies van beschuldigd, want ik vind je verhaal een beetje onsamenhangend als ik eerlijk ben.
5 September 2008 11:39 blabla1993#3
Trieste figuren die zo'n hyves aanmaken. Aanklacht is zeikerig maar wel een leuke manier om zulke trieste mensen voor lul te zetten.
5 September 2008 14:41 Amnesia#4
Een woord:

:')
5 September 2008 16:37 Mr. Macphisto#5
Citaat
Origineel gepost door Brandon™ »

Beste,

Ik heb 9 maanden met een meisje gehad en na die 9 maanden is het in afgelopen maart uitgegaan omdat zij me gedumpt heeft. De laatste maand nu van augustus hebben mensen een hyves aangemaakt met www.ikhaatV***L*********.hyves.nl gisteren kreeg ik een brief binnen met: Dat ze bezig zijn met een onderzoek voor belediging! :rolleyes: Of ik een verklaring wil komen uitleggen etc. Maar nu mijn vraag is wat kan je eigenlijk voor een soort belediging krijgen? Taakstraf of wat? dit is mijn 1e keer in aanraking zo gezegt..:|

Groetjes..

Picz or didn't happen.

Citaat

Origineel gepost door blabla1993
Trieste figuren die zo'n hyves aanmaken. Aanklacht is zeikerig maar wel een leuke manier om zulke trieste mensen voor lul te zetten.

Ja daar is hyves voor.

Citaat

Origineel gepost door Amnesia
Een woord:

:')

Dat is geen woord.
5 September 2008 17:13 blabla1993#6
Citaat
Origineel gepost door mofo »

Ja daar is hyves voor.

Nee, volgens mij is het om stoer te doen over je grote aantal 'vrienden'. Een soort penislengtevergelijken voor mietjes.:')
5 September 2008 19:04 Amnesia#7
Citaat
Origineel gepost door mofo »

Dat is geen woord.

En hoe moet mij dat ook alweer boeien? :?
6 September 2008 21:26 insanity#8
gaap, van wie heb je de brief :Z Hyves zelf? Bullshit. kleine kans dat ze uitgerekent die hebben gevonden.
6 September 2008 22:47 ash-hôôle#9
Waarschijnlijk heeft iemand dus aangifte tegen je gedaan.
De straf die je krijgt als je schuldig wordt verklaard kan afhangen van de mate van belediging. De straf kan variëren van een taakstraf tot geldboete of een voorwaardelijke celstraf.