iPod staat vast

7 November 2008 15:05 A.noniem#1
Hey,
ik was net wat muziek op mijn iPod aan het zetten. Toen de muziek erop stond, heb ik de iPod uit de computer gehaald. Dat heb ik iets te snel gedaan, waardoor de iPod nu 'vast' staat. Het balkje met "Loskoppelen toegestaan" was nog niet helemaal vol.
Nu is het probleem dat ik hem niet meer aankrijg. De iPod staat zeg maar vast op dat beeld met het balkje. Als ik heb probeer uit te krijgen doet ie niks, en als ik heb ontgrendel doet ie ook niks!

Wat moet ik nou doen???
7 November 2008 18:29 blabla1993#2
batterij eruithalen?
7 November 2008 18:36 Vlinder#3
^like duh. of je propt 'em weer ''in'' de pc. zien wattie dan doet.
7 November 2008 18:57 Amnesia#4
Nieuwe kopen. :')
7 November 2008 19:25 the_darkness#5
beveiliging heen en weer schuiven ( dus van vergrendeld en dan terug naar onvergrendeld ), en dan de middelste knop en de menu knop tegelijk indrukken en ingedrukt houden, dan start de iPod weer op in fabrieks instellingen, is het vastlopen verholpen, en staat al je muziek er nog netjes op.
8 November 2008 12:58 Deegbal#6
Naar mediamarkt gaan en daar vragen :)
8 November 2008 13:00 Amnesia#7
Citaat
Origineel gepost door the_darkness »

beveiliging heen en weer schuiven ( dus van vergrendeld en dan terug naar onvergrendeld ), en dan de middelste knop en de menu knop tegelijk indrukken en ingedrukt houden, dan start de iPod weer op in fabrieks instellingen, is het vastlopen verholpen, en staat al je muziek er nog netjes op.

Dit kan nog wel eens kloppen, aangezien hij d'r zelf een heeft. :d
8 November 2008 13:11 the_darkness#8
ik kan het weten, heb zelf dat probleem ook zo nu en dan xD
8 November 2008 13:15 Deegbal#9
=P

Mooi,, hoef je ook niet helemaal naar de mediamarkt te gaan :)
17 February 2009 18:43 Robel2008#10
middelste knop en de menu knop tegelijk indrukken en ingedrukt houden, dan start de iPod weer op in fabrieks instellingen, is het vastlopen verholpen, en staat al je muziek er nog netjes op.
17 February 2009 20:17 Amnesia#11
Citaat
Origineel gepost door Robel2008 »

middelste knop en de menu knop tegelijk indrukken en ingedrukt houden, dan start de iPod weer op in fabrieks instellingen, is het vastlopen verholpen, en staat al je muziek er nog netjes op.

Probleem is al opgelost.

Shoo! Uppen is strafbaar! :[
18 February 2009 00:04 the_darkness#12
Citaat
Origineel gepost door Robel2008 »

middelste knop en de menu knop tegelijk indrukken en ingedrukt houden, dan start de iPod weer op in fabrieks instellingen, is het vastlopen verholpen, en staat al je muziek er nog netjes op.

ff oprotten, dat antwoord gaf ik een jaar geleden al.
lezen...tsssss....
18 February 2009 15:43 Deegbal#13
wss is het kopieren/plakken gedaan :yes: