Kunnen jullie mij helpen?

12 February 2010 15:05 Goguy#51
waarom zoek je hem niet op op hyves e.d.?

Xo
12 February 2010 18:15 Zeespons#52
Ja, Zoek onder : Jongen, bus, homo.

Heh... kwam je maar met deze goeie tip een jaar geleden aan.
12 February 2010 18:27 smiley D#53
mij zal het aan me reet roesten of mensen homo zijn of niet.

maar als je op mbo zit heb je toch niet zoveel contact met andere mensen buiten je klas meestal,behalve als je op een kleine school zit.Als je met moslims in de klas zit moet je het lekker voor jezelf houden die kunnen er over het algemeen minder goed tegen.

Bij mij op school zou je wel gepest worden denk ik omdat meer dan 75% buitenlands is maarja nogmaals je heb toch niet veel contct met mensen uit andere klassen.
12 February 2010 18:51 Mr. Macphisto#54
Citaat
Origineel gepost door smiley D »

mij zal het aan me reet roesten of mensen homo zijn of niet.

maar als je op mbo zit heb je toch niet zoveel contact met andere mensen buiten je klas meestal,behalve als je op een kleine school zit.Als je met moslims in de klas zit moet je het lekker voor jezelf houden die kunnen er over het algemeen minder goed tegen.

Bij mij op school zou je wel gepest worden denk ik omdat meer dan 75% buitenlands is maarja nogmaals je heb toch niet veel contct met mensen uit andere klassen.

Dan moeten die ook hun smoel houden vind ik. Zij passen zich maar aan onze samenleving aan. Als ze het er niet mee eens zijn moet zij dat voor zich houden. Niet dat ik zoenende homo's iets leuks vind om naar te kijken, maar dat terzijde. Als ik zeg dat Moslims hun neven en nichten ballen en kinderen krijgen die op handen en voeten lopen worden ze ook kwaad.
12 February 2010 20:13 Chitesel#55
Citaat
Origineel gepost door Zeespons »

Ja, Zoek onder : Jongen, bus, homo.

Heh... kwam je maar met deze goeie tip een jaar geleden aan.

yeeuehhh you're alive!:d