ADD en HSP

24 August 2009 16:04 Icarus#51
jamy syndroom.
24 August 2009 16:20 Wortelbrood#52
Ja.my syn.droom het; m -en ziekte waarbij normaal functioneren niet meer mogelijk wordt geacht

( Van Dale.nl )
24 August 2009 16:28 Mr. Macphisto#53
Citaat
Origineel gepost door Wortelbrood »

Dat ik sommige dingen niet wil doen of niet kán doen, zal voor een groot gedeelte aan de puberteit en mijn depressie liggen ja. Alleen HSP en ADD zouden beide een hele hoop verklaren van vroeger. Dingen die ik toen deed, waarvan helemaal niemand begreep waarom. Dat ik nu mijn kamer niet op wil ruimen en graag in de zooi leef, is wss gewoon pubergedrag ja.
ADD en HSP zijn geen ziektes die ik op mijn lijstje kan schrijven (mocht ik 't hebben), om belangrijk te doen. Want uit beide kan je ook je voordelen halen. Het is geen onzin of aandachttrekkerij, het is iets waarmee je geholpen kan worden en waarmee je moet leren omgaan.


Weet je wat zo jammer is.
Je bent 17 ofzo? En je praat als een alcoholi/ junk van 50 uit Den Haag die dakloos is en droomt over een huisje met warm bed en een goede fles drank. Waarover moet jij nu weer depressief zijn? Bijna alle kutkinderen krijgen wat ze willen nowadays. Ga alsjeblieft niet beginnen over dpressief zijn en HSP/ ADD hebben omdat je er dan mee om moet leren gaan. De wereld is nu eenmaal zo en zal zich echt niet aan jou manier van doen en laten gaan aanpassen. Hier is al een term voor bedacht: Aanstelleritus.
24 August 2009 16:28 the_darkness#54
Belgen hebben een verhoogde kans op dit syndroom.
24 August 2009 16:29 Icarus#55
Ik denk dat ik het heb.:(
24 August 2009 16:44 blabla1993#56
Neuh, jij hebt Attentionus Whoritis.
24 August 2009 16:44 Mr. Macphisto#57
Ik kan de hyves pagina niet vinden. :'(
24 August 2009 16:53 Icarus#58
Citaat
Origineel gepost door blabla1993 »

Neuh, jij hebt Attentionus Whoritis.

Dat ook.
24 August 2009 16:56 the_darkness#59
ach ja, hij heeft natuurlijk wel een heleboel Belgische awesomeheid, dus dat balanceert elkaar weer netjes uit.
24 August 2009 17:11 Icarus#60
I <3 Alex
24 August 2009 17:23 Wortelbrood#61
Citaat
Origineel gepost door Mr. Macphisto »

Weet je wat zo jammer is.
Je bent 17 ofzo? En je praat als een alcoholi/ junk van 50 uit Den Haag die dakloos is en droomt over een huisje met warm bed en een goede fles drank. Waarover moet jij nu weer depressief zijn? Bijna alle kutkinderen krijgen wat ze willen nowadays. Ga alsjeblieft niet beginnen over dpressief zijn en HSP/ ADD hebben omdat je er dan mee om moet leren gaan. De wereld is nu eenmaal zo en zal zich echt niet aan jou manier van doen en laten gaan aanpassen. Hier is al een term voor bedacht: Aanstelleritus.

Waarschijnlijk heb jij makkelijker praten dan ik, en ben jij hier het kutkind dat alles voor elkaar krijgt bij je pappie en mammie. Ik ben geen alcoholic/junk omdat ik depressief ben en wel wat heb meegemaakt? Moet ik nog eens uit jouw strot horen komen, ervaring.
24 August 2009 17:24 Icarus#62
^aansteller
24 August 2009 17:25 Wortelbrood#63
^ Heeft vriendjes gevonden.
24 August 2009 17:27 Icarus#64
*denkt aan kutopmerking met vrienden en dood*

toch maar niet doen.
Ik hou men kutbek.:x
24 August 2009 17:43 blabla1993#65
Citaat
Origineel gepost door Wortelbrood »

Waarschijnlijk heb jij makkelijker praten dan ik, en ben jij hier het kutkind dat alles voor elkaar krijgt bij je pappie en mammie. Ik ben geen alcoholic/junk omdat ik depressief ben en wel wat heb meegemaakt? Moet ik nog eens uit jouw strot horen komen, ervaring.

Je doet net alsof je beter bent omdat je troep hebt meegemaakt.:{
24 August 2009 17:45 Wortelbrood#66
Citaat
Origineel gepost door blabla1993 »

Je doet net alsof je beter bent omdat je troep hebt meegemaakt.:{

Hij doet net alsof hij beter is omdat hij naar frans bauer luistert. :{


ohne, dat was hij niet
24 August 2009 19:17 Deegbal#67
The fuck.
24 August 2009 20:20 Vlinder#68
Citaat
Origineel gepost door Wortelbrood »

Hij doet net alsof hij beter is omdat hij naar frans bauer luistert. :{


ohne, dat was hij niet

Meisje iedereen heeft wel wat, alleen we lopen er niet allemaal mee te koop zoals jij. Tis een beetje aanstootgevend, en nogal onnodig vooral op dit forum, vandaar dat je een aansteller wordt genoemd.
24 August 2009 20:40 Deegbal#69
Citaat
Origineel gepost door Vlinder »

Meisje iedereen heeft wel wat, alleen we lopen er niet allemaal mee te koop zoals jij.

Misschien om dat we er geen belang bij hebben. Maar als iemand er wél belang bij heeft, mag diegene altijd bij mij terecht. Dus ik zie niet in wat het probleem is.
24 August 2009 21:04 blabla1993#70
Citaat
Origineel gepost door Vlinder »

aanstootgevend

Dat volg ik dan weer niet.
24 August 2009 21:31 Wortelbrood#71
Citaat
Origineel gepost door Vlinder »

Meisje iedereen heeft wel wat, alleen we lopen er niet allemaal mee te koop zoals jij. Tis een beetje aanstootgevend, en nogal onnodig vooral op dit forum, vandaar dat je een aansteller wordt genoemd.

Wtf, mijn topic ging over mn kamer opruimen, meisje. :')
24 August 2009 21:33 Deegbal#72
Deze niet, schat. :')
24 August 2009 21:44 Wortelbrood#73
Citaat
Origineel gepost door Deegbal »

Deze niet, schat. :')

Oh, op die manier. Het was een gewone vraag waar ik na 3 posts al antwoord op had. Ik snap dan ook niet waarom iedereen hier moet gaan vertellen hoe dom die het vind dat dit soort dingen als 'echt' beschouwd worden.
24 August 2009 21:48 Deegbal#74
Ieder z'n eigen mening, toch?

Ik vind het persoonlijk ook dom dat je overal een etiket op moet plakken, als het ware.
24 August 2009 22:05 blabla1993#75
Citaat
Origineel gepost door Wortelbrood »

Ik snap dan ook niet waarom iedereen hier moet gaan vertellen hoe dom die het vind dat dit soort dingen als 'echt' beschouwd worden.

Omdat mensen wel eens hun mening willen ventileren.
24 August 2009 22:47 the_darkness#76
flame topic=slot.