Een Verhaal schrijven HELP!

7 October 2009 14:05 Marl0esJJ#1
Hallo,

Ik ben bezig met het maken van een verhaal ik weet al een beetje waar ik het over wil hebben maar ik heb nog geen personen die in het verhaal kunnen spelen. Het verhaal heeft als titel een nieuwe start, een nieuw begin.
een Jongen/meisje komt net van de basisschool op de middelbare school. Op de basisschool is ze erg gepest dus ze wil hier een nieuwe start maken. dit lukt totdat er een nieuwe jongen/meisje in de klas komt en dit helemaal verziekt. ze gaat dit oplossen maar heeft hulp nodig van vrienden/vriendinnen.

HELP ME Please
vul dit lijste dan in voor het personage!

Naam:
Leeftijd:
karakter:
Uiterlijk:
Bijzonderheden:

TNQ :thumbsup:
7 October 2009 14:11 Wortelbrood#2
En waarom staat dit bij Feedback & Mededelingen? :+

& Als je al geen inspiratie hebt voor een personage, heb je dit dan wel voor de rest van het verhaal? :')
7 October 2009 14:26 Mr. Macphisto#3
Citaat
Origineel gepost door Marl0esJJ »

Hallo,

Ik ben bezig met het maken van een verhaal ik weet al een beetje waar ik het over wil hebben maar ik heb nog geen personen die in het verhaal kunnen spelen. Het verhaal heeft als titel een nieuwe start, een nieuw begin.
een Jongen/meisje komt net van de basisschool op de middelbare school. Op de basisschool is ze erg gepest dus ze wil hier een nieuwe start maken. dit lukt totdat er een nieuwe jongen/meisje in de klas komt en dit helemaal verziekt. ze gaat dit oplossen maar heeft hulp nodig van vrienden/vriendinnen.

HELP ME Please
vul dit lijste dan in voor het personage!

Naam:
Leeftijd:
karakter:
Uiterlijk:
Bijzonderheden:

TNQ :thumbsup:

Hé, psst.
Zelf je huiswerk maken.
7 October 2009 14:45 Marl0esJJ#4
Citaat
Origineel gepost door Wortelbrood »

En waarom staat dit bij Feedback & Mededelingen? :+

& Als je al geen inspiratie hebt voor een personage, heb je dit dan wel voor de rest van het verhaal? :')

ik zeg niet dat ik geen inspiratie heb maar ik vraag hulp omdat het wel leuk is om van iemand anders ook wat te gebruiken
7 October 2009 14:47 Mr. Macphisto#5
neuj
7 October 2009 15:03 Sander#6
Naam: Jamie
Leeftijd: 15
karakter: geen
Uiterlijk: emo
Bijzonderheden: valt op jongens
7 October 2009 15:09 Wortelbrood#7
Citaat
Origineel gepost door Sander »

Naam: Jamie
Leeftijd: 15
karakter: geen
Uiterlijk: emo
Bijzonderheden: valt op jongens

Vieze vuile kontenlikker.
7 October 2009 15:10 Chrizlybeer#8
Citaat
Origineel gepost door Marl0esJJ »

ik zeg niet dat ik geen inspiratie heb maar ik vraag hulp omdat het wel leuk is om van iemand anders ook wat te gebruiken

Nogmaals waarom staat dit in Feedback & Mededelingen?

Helaas ga terug naar start.