heeft iemand dit ook (gehad)?

8 December 2009 21:29 MasterMC#1
hey,

ik wil ff dat dit serieus genomen word want er zijn altijd weer van die mensen die denken dat ze lollig zijn ofzo, of die hun postcount willen ophalen.

nu ff ter zake..
ik ben dus heel binnenkort 15 jaar, maar mijn penis is nog geen ene fucking centimeter gegroeit what the..?
heeft iemand dit ook (gehad)?

alvast bedankt,
mastermc.
8 December 2009 21:30 Mr. Macphisto#2
Ik word elke avond serieus genomen.
8 December 2009 21:37 Chitesel#3
leuh master,

sowieso een lesje:

Niet op mcfist letten, hij is de onaardige haai hierzo met het kleine hartje:*
Verder mocht je vragen hebben over het reilen en zeilen hierzo. Je weet de weg naar mn pm's.

OT dan maar:
Tsja, het ligt eraan. De een is een laatbloeier, de ander een vroegbloeier?:') Maar goed, het kan er ook nog aan liggen dat je een vleeslul hebt (hoe verzinnen ze die woorden:z) of een bloedlul:+

Daarmee bedoel ik, als dta ding stijf wordt dat het dan minder groeit, vlees, of juist veel groet bloed... wtf:+

Maar goed, ga er dus vanuit gemiddelde van NL = +-15cm stijf he;)

Succes,

ps zou gezellig zijn als je hier ook eens gezellig bleef chillen, beetje mee kletsen je weet zelluf.

Slaapse:Z
8 December 2009 21:39 Mr. Macphisto#4
Citaat
Origineel gepost door Chitesel »

leuh master,

sowieso een lesje:

Niet op mcfist letten, hij is de onaardige haai hierzo met het kleine hartje:*
Verder mocht je vragen hebben over het reilen en zeilen hierzo. Je weet de weg naar mn pm's.

OT dan maar:
Tsja, het ligt eraan. De een is een laatbloeier, de ander een vroegbloeier?:') Maar goed, het kan er ook nog aan liggen dat je een vleeslul hebt (hoe verzinnen ze die woorden:z) of een bloedlul:+

Daarmee bedoel ik, als dta ding stijf wordt dat het dan minder groeit, vlees, of juist veel groet bloed... wtf:+

Maar goed, ga er dus vanuit gemiddelde van NL = +-15cm stijf he;)

Succes,

ps zou gezellig zijn als je hier ook eens gezellig bleef chillen, beetje mee kletsen je weet zelluf.

Slaapse:Z

Groeiers en bloeiers. :z
8 December 2009 21:42 Chitesel#5
dat was het indd:')
8 December 2009 21:46 MasterMC#6
thanks voor je begrip chitesel, jij ook slaapse.
8 December 2009 21:47 Mr. Macphisto#7
Pillowfight
8 December 2009 21:48 Icarus#8
Citaat
Origineel gepost door Chitesel »

leuh master,

ps zou gezellig zijn als je hier ook eens gezellig bleef chillen, beetje mee kletsen je weet zelluf.

Over hoe zijn lul met de jaren groeit?:')
8 December 2009 23:19 the_darkness#9
*leest iets over postcount ophalen*
*maakt post*