Iemand

3 February 2010 22:51 missundaztood#1
die al eens meegedaan heeft met MEP?
Model European Parliament?
3 February 2010 22:52 Chitesel#2
en stel als je hebt meegedaan wat dan? dan weet je het? leuk!:z ik niet btw
3 February 2010 23:11 missundaztood#3
Ik had meer zoiets van.. Ik ga niet allerlei vragen zitten stellen als dan achteraf blijkt dat er toch niemand is die meegedaan heeft.
3 February 2010 23:11 Chitesel#4
maar stel ze eerst even, desnoods geef je ook even je mening/ervaring erbij. Maakt het wat serieuser:)
3 February 2010 23:14 Mr. Macphisto#5
Leg eerst eens uit wat het is.
4 February 2010 06:21 missundaztood#6
Je krijgt met de 10 beste, of gewoon 10 mensen van je school (ligt eraan hoeveel belangstelling er voor is) een land toegewezen wiens belangen je zegmaar moet verdedigen wanneer er gediscussieerd wordt over bepaalde vraagstukken. Hoe de EU moet reageren om het oost-blok conflict, hoe er om moet worden gegaan met corruptie in ontwikkelingslanden, hoever je mag gaan in de bestrijding van terrorisme etc. Vervolgens ga je naar arnhem in mijn geval, andere provincie is waarschijnlijk andere stad, om provinciaal te kijken welke 'groep ' er het beste is zegmaar. Die dan nationaal en uiteindelijk misschien wel internationaaal z'n land mag gaan verdedigen.

Het is wel onder schooltijd allemaal, en lijkt me wel heel erg leuk. Maar het valt toevallig onder een ander uitje dat we voor kcv maken, dat ook wel leuk is. Ik was dus eigenlijk gewoon benieuwd of er iemand is die er al aan meegedaan heeft, en hoe die het zeg maar gehad heeft daar. Want wij krijgen natuurlijk alleen de door de leraar verleukte versie.
4 February 2010 06:57 ash-hôôle#7
Volgens mij heeft iemand van m'n havo vroeger wel een keertje meegedaan.
4 February 2010 07:50 Vlinder#8
gaat dat niet vet veel tijd kosten?
4 February 2010 08:58 the_darkness#9
Dat wordt vet geinig als een Wilders aanhanger iets moet zeggen over het Europese immigratie beleid.
4 February 2010 09:30 Baloe#10
ik heb toen wel bijna in die groep gezeten

(verrassend he:P)
4 February 2010 13:09 missundaztood#11
Citaat
Origineel gepost door Vlinder »

gaat dat niet vet veel tijd kosten?

Lijkt me wel. Van maandag tot vrijdag van 8 tot 5 (of iets in die richting)sowieso. + de voorbereidingen die je thuis doet.
En het gemiste schoolwerk van die week zelf inhalen
4 February 2010 14:56 blabla1993#12
Een kerel bij mij uit de klas doet dat. Mij lijkt het niks, maar als je dat soort dingen leuk vindt zou ik me er vooral voor opgeven.
Citaat
Origineel gepost door Chitesel »

en stel als je hebt meegedaan wat dan? dan weet je het? leuk!:z ik niet btw

'ledenwerving' :')
4 February 2010 15:48 Mr. Macphisto#13
Lol @ blaab
4 February 2010 18:39 Chitesel#14
Citaat
Origineel gepost door blabla1993 »

'ledenwerving' :')

het zag er indd een beetje bot uit, was niet m'n bedoeling maar meer om te laten zien dat het niet duidelijk was :)
4 February 2010 18:53 Chitesel#15
dankje dankje :)

btw, m'n tweede post laat al wat duidelijker zien wat m'n bedoeling is;):+
4 February 2010 19:08 Vlinder#16
Citaat
Origineel gepost door missundaztood »

Lijkt me wel. Van maandag tot vrijdag van 8 tot 5 (of iets in die richting)sowieso. + de voorbereidingen die je thuis doet.
En het gemiste schoolwerk van die week zelf inhalen

En je doet het vrijwillig? :rolleyes: Wat hield dat kcv gedoe ookalweer in? XD
4 February 2010 19:11 missundaztood#17
Citaat
Origineel gepost door Vlinder »

En je doet het vrijwillig? :rolleyes: Wat hield dat kcv gedoe ookalweer in? XD

euhm, ja.&
klassieke culturele vorming. Met kunst enzo.
4 February 2010 20:15 Mr. Macphisto#18
Ze mogen het wel wat aantrekkelijk maken dan. Als je ook nog al je dingen voor school moet regelen ga je behoorlijk stressen. Sommige scholieren werken daarnaast ook nog een paar uurtjes in de week. Ze willen graag dat we meepraten maar op deze manier is het voor mij geen doen
4 February 2010 20:32 Deegbal#19
Citaat
Origineel gepost door Mr. Macphisto »

Ze mogen het wel wat aantrekkelijk maken dan. Als je ook nog al je dingen voor school moet regelen ga je behoorlijk stressen. Sommige scholieren werken daarnaast ook nog een paar uurtjes in de week. Ze willen graag dat we meepraten maar op deze manier is het voor mij geen doen

Maar blijkbaar is dat (nog) niet nodig, omdat mensen als TS mee wíllen doen.
4 February 2010 20:35 Mr. Macphisto#20
Voor mij is het geen doen zei ik. :P
4 February 2010 20:38 Deegbal#21
Citaat
Origineel gepost door Mr. Macphisto »

Voor mij is het geen doen zei ik. :P

Oh, ik dacht dat je het over scholieren in het algemeen had. 8{