kies wijzer maar dan beter

14 March 2010 18:17 Vlinder#51
Citaat
Origineel gepost door the_darkness »

Dan moet links ophouden met dromen over multi culti onzin.
We zien al jaren dat het niet werkt.

Ja is dat wat er niet werkt? Want ik heb nergens last van. Je denkt te zwart/wit.
Citaat
Origineel gepost door the_darkness »

Met mensen zoals wij krijgen we een nederland dat nog enigzins te redden is, en geen moslim staat, of een staat waarin elke buitenlander voorrang krijgt boven de normale nederlander, en waar ik mee moet betalen aan de uitkering van iemand die expres geen werk zoekt omdat de staat wel voor hem zorgt.

:z right.
14 March 2010 22:09 Mr. Macphisto#52
Citaat
Origineel gepost door Vlinder »

Ja is dat wat er niet werkt? Want ik heb nergens last van. Je denkt te zwart/wit.

:z right.

Eerst denkt hij te zwart-wit en vervolgens geef je een fuck-argument waar wij niks aan hebben omdat jij in het hoge Noorden woont. Raar hé? Dat je er geen last van hebt. Ik nodig je bij deze een weekje uit op Kanaleneiland-Zuid. Kom daar maar eens kijken. Dan mauw je wel anders. Ze hebben hier gewoon de politie in de houdgreep en dat zijn niet alleen allochtonen.

Op zijn tweede stukje heb je ook geen antwoord. Heus niet elke allochtoon is slecht en ik kan het ook vinden met bepaalde jongens en meiden die allochtoon zijn. Maar als jij denkt dat ze geen vlieg kwaad doen dan denk je zelf ook behoorlijk zwart-wit want je wordt genaaid waar je bij staat.
14 March 2010 22:23 blabla1993#53
Citaat
Origineel gepost door the_darkness »

Een marokkaan die door familie naar Nederland is gehaald, en dus geen vluchteling is, aka hier niks te zoeken heeft, krijgt zonder wachtttijd een huis, auto, verzekering, en uitkering.

Wel leuke dingen die je allemaal loopt te roepen, maar waarom zou dit waar zijn?
14 March 2010 22:28 the_darkness#54
Omdat het is gebeurd in het gezin waar ik een tijdje noodgedwongen 'vrijwilligerswerk' moest doen?
14 March 2010 22:35 Chitesel#55
en dat is ook echt representief voor Nederland, live your dream. Maar Geert is dat zeker niet.
15 March 2010 08:09 Mr. Macphisto#56
Zodra we in heel Nederland thee gaan drinken is dat representatief voor die kutwijken. Dat is ook niet zo best hoor.
15 March 2010 08:39 Chitesel#57
Omdat geert Cohen een multiculturele theedrinker noemt is ie dat ook meteen?
15 March 2010 11:05 Mr. Macphisto#58
Ik weet niet of Geert hem zo genoemd, dat is gewoon het algemeen beeld wat ik zelf heb van dat soort politici. Die dingen werken gewoon niet. Je zegt zelf dat je lijfregels nodig hebt om de Bijlmer in te kunnen. :')
15 March 2010 13:54 blabla1993#59
Citaat
Origineel gepost door Mr. Macphisto »

Je zegt zelf dat je lijfregels nodig hebt om de Bijlmer in te kunnen. :')

Waarom zou dat meteen iets te maken hebben met buitenlanders? Zelfs ALS 100% van de misdaad zou worden begaan door buitenlanders: who gives a fuck? Waarom zouden ze een andere behandeling krijgen dan normale criminelen?
15 March 2010 14:28 Mr. Macphisto#60
Ik heb nergens gepost dat het alleen allochtonen zijn. Probleem is dat Cohen roept dat het met hem als burgemeester al gelukt is om bijv. Amsterdam veilig te maken, terwijl je nog steeds kutwijken hebt met kutlui. Waar je die andere behandeling vandaan haalt zie ik ook niet.
15 March 2010 14:34 blabla1993#61
Ja, was niet echt een reactie op jou, maar meer op dat gezeik van Wilders & co.
15 March 2010 15:47 Mr. Macphisto#62
Oh. Oké.
Ik ga geen Wilders stemmen en al helemaal geen Cohen.
15 March 2010 16:08 Deegbal#63
Wat dan wel?
15 March 2010 16:16 Mr. Macphisto#64
VVD denk ik, of old skool CDA.
15 March 2010 22:18 Chitesel#65
Citaat
Origineel gepost door Mr. Macphisto »

Ik heb nergens gepost dat het alleen allochtonen zijn. Probleem is dat Cohen roept dat het met hem als burgemeester al gelukt is om bijv. Amsterdam veilig te maken, terwijl je nog steeds kutwijken hebt met kutlui. Waar je die andere behandeling vandaan haalt zie ik ook niet.

Amsterdan is veiliger geworden. Maar in 1x de Bijlmer zo veilig maken als het gemiddelde plattelandsdorp, dat duurt nog wel even. Als bijv. mensen niet al te afkeurend kijken naar mensen uit de Bijlmer, zal je zien dat niet elke negert zich fixeerd op de Bijlmer, maar ook gaat kijken naar de plattelandsdorpen om te gaan wonen.

Verder mag ik Job Cohen gewoon, onder andere omdat hij probeert Amsterdam veiliger te maken zonder alle authenticiteit van Amsterdam te vernielen. En hij gewoon facking relaxed is:') Zo was ik voor m'n werk bij de opening van het Bijlmer park theater, staat ineens een lange man achter mij. Ik kijk om, staat die knakker achter mij!:d Ik zeg zo oohh hallo, hij nog even wat gezegd. Dat mag ik gewoon, een politiek persoon die in z'n 1tje onder de mensen komt, zonder allerlei poe pas erom heen.
16 March 2010 12:02 Mr. Macphisto#66
Citaat
Origineel gepost door Chitesel »

Amsterdan is veiliger geworden. Maar in 1x de Bijlmer zo veilig maken als het gemiddelde plattelandsdorp, dat duurt nog wel even. Als bijv. mensen niet al te afkeurend kijken naar mensen uit de Bijlmer, zal je zien dat niet elke negert zich fixeerd op de Bijlmer, maar ook gaat kijken naar de plattelandsdorpen om te gaan wonen.

Verder mag ik Job Cohen gewoon, onder andere omdat hij probeert Amsterdam veiliger te maken zonder alle authenticiteit van Amsterdam te vernielen. En hij gewoon facking relaxed is:') Zo was ik voor m'n werk bij de opening van het Bijlmer park theater, staat ineens een lange man achter mij. Ik kijk om, staat die knakker achter mij!:d Ik zeg zo oohh hallo, hij nog even wat gezegd. Dat mag ik gewoon, een politiek persoon die in z'n 1tje onder de mensen komt, zonder allerlei poe pas erom heen.

Is ook een toffe kerel. Maar dat wilt nog niet zeggen dat hij heel Nederland kan helpen veiliger te worden. Er zijn nog genoeg rotwijken daar. Laat hem eerst Amsterdam dan afmaken voordat hij zijn cape om doet en heel Nederland gaat helpen?

De Bijlmer zal nooit een gezellig dorp worden en dat bedoel ik ook niet. Ik geloof ook niet echt dat het zo snel zal gebeuren want het is ook lastig om op te lossen. Ik stem toch geen PVDA want ik heb het idee dat als je die gasten een hand geeft je 'm niet meer terugkrijgt.

Allemaal leuk dat er van die partijen zijn die blijven uitdelen maar de staatsschuld stijgt daar ook mee. Wie moeten die gaan aflossen? Juist, wij.