msn en zo

8 January 2011 14:57 freestyla#1
Hey ik zit nu met een meisje dat ik leuk vind op msn , maar weet niet precies wat ik allemaal moet zeggen , over sport en zo hebben we het al gehad , nog tips voor dingen waar je lkkr over door kunt lullen?
8 January 2011 15:24 Young#2
Dus je weet niet waar je met haar over moet praten, maar je vind haar wel leuk?

Probeer gemeenschappelijke interesses te vinden.
Die verschillen voor iedereen, dus hier ga ik geen concrete voorbeelden van noemen.
Het is beter als je er zelf achter komt.... Elkaar leren kennen, heet zoiets.
Oh ja.. En ga a.u.b. niet allemaal dingen over haar aan anderen vragen...
8 January 2011 15:34 freestyla#3
Citaat
Origineel gepost door SYoung »

Dus je weet niet waar je met haar over moet praten, maar je vind haar wel leuk?

Probeer gemeenschappelijke interesses te vinden.
Die verschillen voor iedereen, dus hier ga ik geen concrete voorbeelden van noemen.
Het is beter als je er zelf achter komt.... Elkaar leren kennen, heet zoiets.
Oh ja.. En ga a.u.b. niet allemaal dingen over haar aan anderen vragen...

Indd ik ga niet dingen vragen aan andere over haar. Maar soms toont ze ook wel interrese terug net als gister maar soms ook weer niet. Ik heb haar uitgenodigd voor een filmavond bij mij thuis, Samen met wat andere vrienden, dus dat is wel leuk en zo.
8 January 2011 17:19 Kwalvis#4
Citaat
Origineel gepost door freestyla »

Indd ik ga niet dingen vragen aan andere over haar. Maar soms toont ze ook wel interrese terug net als gister maar soms ook weer niet. Ik heb haar uitgenodigd voor een filmavond bij mij thuis, Samen met wat andere vrienden, dus dat is wel leuk en zo.

hmm ik zou juist alleen met z'n tweetjes dvdtje kijken :yes:
8 January 2011 17:42 MyOwnEnemy#5
Citaat
Origineel gepost door Kwalvis »

hmm ik zou juist alleen met z'n tweetjes dvdtje kijken :yes:

Idd.

'Tis echt niet leuk voor haar om tussen jou vrienden te zitten, dan gaat ze verlegen zijn..;o
8 January 2011 19:39 Mr. Macphisto#6
Als je nu al niks te melden hebt zou ik het lekker laten.
8 January 2011 19:48 freestyla#7
uhm srry or was f weg :o, maruh ik betwijfel alleen of ze wel metmij alleen film wil kijken :S ik d8 eigenlijkdat die filmavond juist kon zorgen dat we wat meer contact krijgen en zo en dt we heel misschien laters eens alleen kunnen kijken, en zij is nou niet bepaald verlegen XD
8 January 2011 20:19 freestyla#8
ik kan natuurlijk aan d'r vragen of ze het erg vind om met zin 2e te kijken of dat ze het tog leuker vind om met vrienden te doen :O?
8 January 2011 20:38 Young#9
Gaat het meestal niet andersom...?
Eerst elkaar leren kennen, en elkaar daarna pas aan elkaars vrienden introduceren? :P

Mja doe nou maar zo.. Dingen afzeggen, dat schiet ook niet op.
8 January 2011 23:21 freestyla#10
NOU ja ik had alleen nog maar 1 ander uitgenodigd en da is 1 van me beste vrienden dus die begrijpt het da misschine wel maar het is denk ik ook niet o erg als alleen hij er dan is
8 January 2011 23:26 Young#11
Maakt nou ook niet meer uit..
Als jij jou vriend nou weg stuurt, en vervolgens tegen dat meisje verteld dat jullie dan met z'n tweeen zijn.. Dan heeft dat meisje eigenlijk geen andere keus dan met jou daar te gaan zitten. Ook al zou ze het eigenlijk niet willen samen. Ze heeft immers al gezegd dat ze samen met jou film zou gaan kijken, en om dan af te zeggen omdat je dan alleen samen met iemand bent.. Dat is ook lullig. Dus om haar niet voor het blok te zetten kun je dat beter niet doen. :z Want dan doe jij lullig tegen haar :')
8 January 2011 23:57 blabla1993#12
Dude, ga snel kijken of je penis er nog hangt.

Bah wat een wijvenpraat.
8 January 2011 23:58 freestyla#13
Citaat
Origineel gepost door SYoung »

Maakt nou ook niet meer uit..
Als jij jou vriend nou weg stuurt, en vervolgens tegen dat meisje verteld dat jullie dan met z'n tweeen zijn.. Dan heeft dat meisje eigenlijk geen andere keus dan met jou daar te gaan zitten. Ook al zou ze het eigenlijk niet willen samen. Ze heeft immers al gezegd dat ze samen met jou film zou gaan kijken, en om dan af te zeggen omdat je dan alleen samen met iemand bent.. Dat is ook lullig. Dus om haar niet voor het blok te zetten kun je dat beter niet doen. :z Want dan doe jij lullig tegen haar :')

ja je hbt gelijk, maar dan ga ik neit al te veel mensen meer uitnodigen XD
9 January 2011 00:50 sweet#14
Jawel big party... waar doe je moeilijk over? sex eten en zuipen is alles wat je nodig hebt dus neem af en toe een hoertje scheelt je weer mooi wat tijd.
9 January 2011 01:09 Young#15
Citaat
Origineel gepost door sweet »

Jawel big party... waar doe je moeilijk over? sex eten en zuipen is alles wat je nodig hebt dus neem af en toe een hoertje scheelt je weer mooi wat tijd.

Jou kunnen we dus meteen afschrijven :')


Citaat
Origineel gepost door freestyla »

ja je hbt gelijk, maar dan ga ik neit al te veel mensen meer uitnodigen XD

Misschien kan zij een vriendin van haar meenemen... Of je nodigt een vriendin van jou uit, waarvan zij weet dat zij gewoon een goede vriendin van jou is.
Kan mij er iets bij voorstellen dat zij dat prettiger zou vinden, maar dat ligt natuurlijk voor iedereen anders he.
9 January 2011 09:46 freestyla#16
Citaat
Origineel gepost door SYoung »

Jou kunnen we dus meteen afschrijven :')




Misschien kan zij een vriendin van haar meenemen... Of je nodigt een vriendin van jou uit, waarvan zij weet dat zij gewoon een goede vriendin van jou is.
Kan mij er iets bij voorstellen dat zij dat prettiger zou vinden, maar dat ligt natuurlijk voor iedereen anders he.

Ja ik had ook al gezecht dat ze wel iemand mee mocht nemen als ze dat wou.
9 January 2011 13:52 freestyla#17
Ik vroeg net of ze liever wou of beetje rustig was of dat er gwn wat mensen zijn en ze ei hoe drukker oe bter he, Dusja XD
9 January 2011 15:47 Kwalvis#18
Citaat
Origineel gepost door Henkus »

friendzone

Jup it's already to late...
9 January 2011 21:28 freestyla#19
Citaat
Origineel gepost door Kwalvis »

Jup it's already to late...

Niet per sé, ik had persoonlijk nog niet eens echt verw8 dat ze zowiso wou komen. Voor het eerst dat we dan zoiets gaan doen, Ik ben pas aangenomen waar zij ook werkt, Dus misschien wel handig of zo. Ik zal ook nooit verwachten dat het iets wordt, ik ben nogal stil type en vind dit soort dingen moeilijk dusja :S
10 January 2011 18:35 voetjes#20
Msn is voor pussy's
11 January 2011 09:28 Wortelbrood#21
Kutjes, ja?
11 January 2011 10:45 ash-hôôle#22
Die kunnen niet typen hoor.
11 January 2011 21:09 Young#23
Skypen wel?

Eens proberen? :+
16 January 2011 13:44 shannonalison#24
haar hobby's, muzieksmaak, huisdieren, zusjes/broertjes
en is zoveel om over te praten! succes!