Vingeren

27 March 2011 14:39 T-Turner#1
Van welke leeftijd begint dit eigenlijk? En ik snap niet echt wat er zo bepaald leuk aan is, ik ben een jongen en ik wil weten wat de meisjes of vrouwen er dan zo bepaald bij voelen... Ik heb al een paar videos gezien natuurlijk maar eigenlijk is het toch raar, normaal is het toch de penis erin en dan voel je dat harde ding en dan komt de sperma... Maar vingeren? Van welke leeftijd begint het?
27 March 2011 20:24 Awesomepear#2
Citaat
Origineel gepost door T-Turner »

Van welke leeftijd begint dit eigenlijk? En ik snap niet echt wat er zo bepaald leuk aan is, ik ben een jongen en ik wil weten wat de meisjes of vrouwen er dan zo bepaald bij voelen... Ik heb al een paar videos gezien natuurlijk maar eigenlijk is het toch raar, normaal is het toch de penis erin en dan voel je dat harde ding en dan komt de sperma... Maar vingeren? Van welke leeftijd begint het?

De leeftijd verschilt
Wat er leuk aan is is het gevoel; je kent het fenomeen aftrekken toch wel? Of je doet het vast ook wel zelf, nou vingeren is de variant erop voor vrouwen.
Waarom is het raar?
28 March 2011 17:29 T-Turner#3
Citaat
Origineel gepost door Awesomepear »

De leeftijd verschilt
Wat er leuk aan is is het gevoel; je kent het fenomeen aftrekken toch wel? Of je doet het vast ook wel zelf, nou vingeren is de variant erop voor vrouwen.
Waarom is het raar?

Omdat ik niet snap hoe het nou zalig kan zijn zonder sperma ofzo?
28 March 2011 17:45 Baloe#4
jeeses gozer :')

volgens mij mis je wat biologie
28 March 2011 21:05 Awesomepear#5
Inderdaad Baloe, dat denk ik ook... |:(
28 March 2011 22:38 the_darkness#6
dit topic gaat nu over hema baby kleding.
29 March 2011 20:48 faceon#7
Ging het maar over baby hema kleren... Dan was het tenminste nog informatief:S