Superverliefd...

30 March 2011 18:35 x-smurf-x#1
Hey,
Ik zit met een probleem.
Heb al hulp gevraagt aan vrienden en vriendinnen maar niemand die kon helpen. Mss vinden jullie het niet zo erg, maar ik wel :(

Mijn vriendin was begin dit schooljaar met iemand, Arne. Hij heeft het een 2maand geleden uitgemaakt met haar. Men vriendin was er kapot van! Nuja, zoals elke goede vriendin wou ik haar helpen omdat ze nog altijd smoor was op hem. Ben er dan achtergekomen dat ze met iemand anders had gezoend en dat dat de reden is waarom het uit is. Sinds een maand ofzo komen ik en Arne heel goed overeen. En ik begin toch wel gevoelens te krijgen voor hem! Hij is gewoon super lief, en hij maakt me altijd aan het lachen,... (mijn vriendin is ook nog op hem hé). Heb het een week geleden aangevraagd maar hij zei dat hij wel wou maar dat hij vind dat hij me nog niet goed genoeg kent. Weet nu niet meer wat te doen! Gewoon weer supermaatjes zijn met hem nog even wachten om een koppel te worden of voor men vriendin kiezen???

HELP!!!!!!:(:(:(
30 March 2011 18:55 Hamer#2
Kies voor je vriendin, als je nu achter hem aan gaat zal dat waarschijnlijk jullie vriendschap niet te goed doen... geduld, afwachten wat de toekomst brengt.
30 March 2011 19:04 Vlinder#3
afblijven :o
30 March 2011 19:20 x-smurf-x#4
Citaat
Origineel gepost door Vlinder »

afblijven :o

nuja hij heeft ook gezegt dat hij mij wel leuk vind, hij wil gewoon mij eerst beter leren kennen. Men vriendin heeft hem wel bedrogen...
30 March 2011 20:27 faceon#5
weer zo'n relatie ding... VOLG JE HART!
30 March 2011 20:34 Vlinder#6
Citaat
Origineel gepost door x-smurf-x »

nuja hij heeft ook gezegt dat hij mij wel leuk vind, hij wil gewoon mij eerst beter leren kennen. Men vriendin heeft hem wel bedrogen...

juistja hoe goed ben je bevriend met dat meisje. het is waarschijnlijk de een of de ander. vrienden zijn for life, of iig erg lang, vriendjevriendjes niet.
30 March 2011 21:09 Awesomepear#7
Citaat
Origineel gepost door faceon »

weer zo'n relatie ding... VOLG JE HART!

Dat is soms niet zo makkelijk, anders had ze dit niet gevraagd. Als beide mensen in je hart zitten moet je kiezen, en je hart wil ze allebei wel behouden.

Ik zou met je vriendin praten erover, zeg haar gewoon dat je wat voor hem voelt en dat je niet weet wat je moet doen. Vraag haar ook om hulp, als echte vriendin begrijpt ze jou ook wel, zolang me maar eerlijk bent. En met hem zou ik het even rustig houden want vaak duurt een vriendschap langer dan een relatie.
30 March 2011 23:05 the_darkness#8
houd jezelf in bedwang, hier achteraan gaan is hetzelfde als in een mijnenveld springen.
damaged goods.
handle with the same care you would handle a nuke.
31 March 2011 00:08 Chitesel#9
alsof die vriendschap er over 10 jaar er nog is??

Volg je hart, is op dit moment het meest van pas. Als dat hart zegt, vrienden allright. Als dat hart zegt, ik wil gewoon een leuke vriend/vriendin relatie... go for it.

Al heb je meestal op jouw leeftijd ook geen relatie voor jaren, vooral niet als dat na 1 week na een afgelopen relatie al wordt beklonken.

So, ik ga pitteh... als je er wat vvan kan maen van mn verhaa lsucces
31 March 2011 15:34 mazaratie#10
Ik zou er ook over praten met je vriendin,
als jullie vriendschap echt goed zit,
zal ze jou al het geluk van de wereld wensen en zal ze hier geen probleem mee hebben...
Je moet inderdaad wel je hart volgen, maar eerlijkheid is toch ook erg belangrijk hé...