Bang voor meer :s ?

23 July 2011 11:54 x-smurf-x#1
Hy, ik zit met een probleem.
Heb al een tijdje contact met een jongen, bijna 18j. We chatten elke avond met cam.We zijn eigelijk al zo goed als een koppel. Maar we hebben elkaar nog niet in het echt gezien omdat we zo ver van elkaar wonen. En nu is mijn probleem dat we eigelijk alletwee meer willen. Maar ik heb het nog nooit gedaan, hij wel al een paar keer. Dusja mijn probleem is nu als we eens afspreken en er komt meer van dat ik het gewoon helemaal ga verpesten omdat ik het nog nooit gedaan heb en hij wel.
Kan iemand mij helpen??!!??:|:|
23 July 2011 12:02 ash-hôôle#2
Het is sowieso handig om eerst met hem af te spreken en kijken of je wel echt verder met hem wilt gaan. En je er niet op vast pinnen dat er echt meer moet gebeuren.
23 July 2011 12:05 x-smurf-x#3
Het is gewoon, jah, je weet niet wanneer het zal gebeuren hé, en als het dan gebeurt ben ik bang dat ik het ga verprusten :s
23 July 2011 19:37 Kimm!~~#4
Moet je niet bang voor zijn;) Moet hij maar rekening mee houden.. Doet ie vast wel.
Maar ik zou eerst een gewoon afspreken zonder verplichtingen.
23 July 2011 20:16 x-smurf-x#5
Citaat
Origineel gepost door Henkus »

dus je bent 15 jaar, kent een jongen via internet, verder niet, en je denkt Yes, hij wordt m'n eerste keer.

Bijzonder

We chatte lijk al voor bijna e jaar
23 July 2011 20:17 Lupadi#6
Citaat
Origineel gepost door x-smurf-x »

We chatte lijk al voor bijna e jaar

dus wil je meteen met em naar bed?
23 July 2011 21:26 x-smurf-x#7
Citaat
Origineel gepost door Lupadi »

dus wil je meteen met em naar bed?

dat is toch niet meteen? We voelen ons goed bij elkaar,
23 July 2011 21:29 Lupadi#8
Citaat
Origineel gepost door x-smurf-x »

dat is toch niet meteen? We voelen ons goed bij elkaar,

je hebt hem nog nooit gezien maar je voelt je goed bij hem... juist duidelijk
24 July 2011 11:31 Chitesel#9
Ja want hij ruikt zo lekker!
24 July 2011 19:18 Lupadi#10
Citaat
Origineel gepost door Chitesel »

Ja want hij ruikt zo lekker!

i lol'd XD
25 August 2011 23:54 <>woutertje<>#11
gewoon eerst der op los neuken ervaring op doen dan ben je der helemaal klaar voor meid:+
26 August 2011 00:14 Chrizlybeer#12
Citaat
Origineel gepost door <>woutertje<> »

gewoon eerst der op los neuken ervaring op doen dan ben je der helemaal klaar voor meid:+

Feutmans, haal eerst je leuter maar eens uit je vuist voordat je dit soort teksten neer kalkt...
27 August 2011 12:56 Dilan#13
Meid dat klinkt nogal raar O.o
Je ziet die gozer voor het eerst en denkt meteen aan seks met hem?8|
27 August 2011 14:05 the_darkness#14
Citaat
Origineel gepost door Dilan »

Je ziet die gozer voor het eerst en denkt meteen aan seks met hem?8|

ging het altijd maar zo gemakkelijk he? :+
27 August 2011 15:07 Dilan#15
Citaat
Origineel gepost door the_darkness »

ging het altijd maar zo gemakkelijk he? :+

:+
24 September 2011 19:08 Sweetcandyy#16
Oke, ik heb niet gelezen wat hier allemaal al gezegd is, maar mijn tip is ;

Spreek een keer met hem af en kijk of het klikt. Als het klikt, mooizo dan, maar dan heb je iig nog steeds het probleem dat je bang bent dat je het verprutst. Snap ik. Je kan op www.sexwoordenboek.nl veel antwoorden vinden op je vragen. Aan te raden. :). Hij heeft het al vaker gedaan zeg je, en ik weet zeker dat hij dus al meisjes ontmaagd heeft en dus weet dat die meisjes nerveus kunnen zijn. Praat er een keer met hem over, weet zeker dat hij het niet raar vindt. Ik weet btw niet hoelang dit topicje al bestaat dus ik kan dit voor niks getypt hebben, maar ik hoop dat je er wat aan hebt. Succes!
4 October 2011 22:18 california#17
Ik zou met hem afspreken. Wel het liefst op een plek waar veel mensen zijn of je neemt iemand mee die jullie een beetje in de gaten houd (voor als hij verkeerde bedoelingen heeft)