Kamer in Amsterdam

26 September 2011 15:48 Young#1
Het allemaal,

Ik wil in semester 2 (23jan-24jun) een minor Aviation aan de Hogeschool van Amsterdam gaan volgen.
Hiervoor zal ik op kamers moeten gaan, vanaf huis uit is het ruim 2 uur reizen naar Amsterdam Centraal. Dus reken maar op 2.5 a 3 uur voordat ik dan op school ben.

Heeft iemand hier ervaring met kamers in Amsterdam??
Ik heb wel een beetje rondgekeken, maar heb zelf nog totaal geen ervaring waar ik echt op moet letten bij dat soort dingen. :P

Ik hoor t wel!
Thanks
26 September 2011 15:50 Wortelbrood#2
Haha, begin je niet een beetje laat met zoeken? :')
26 September 2011 16:05 Young#3
Hoe is het in de liefde Jitske?
26 September 2011 16:07 the_darkness#4
Citaat
Origineel gepost door SYoung »

Het allemaal,

Ik wil in semester 2 (23jan-24jun) een minor Aviation aan de Hogeschool van Amsterdam gaan volgen.
Hiervoor zal ik op kamers moeten gaan, vanaf huis uit is het ruim 2 uur reizen naar Amsterdam Centraal. Dus reken maar op 2.5 a 3 uur voordat ik dan op school ben.

Heeft iemand hier ervaring met kamers in Amsterdam??
Ik heb wel een beetje rondgekeken, maar heb zelf nog totaal geen ervaring waar ik echt op moet letten bij dat soort dingen. :P

Ik hoor t wel!
Thanks

ik vind het al een hele prestatie als je überhaupt een kamer kunt vinden daar.
maar als je wilt kan ik even aan wat draadjes in mn netwerk trekken, ik ken via via nog een paar verhuurders.
26 September 2011 16:11 Young#5
Citaat
Origineel gepost door the_darkness »

ik vind het al een hele prestatie als je überhaupt een kamer kunt vinden daar.
maar als je wilt kan ik even aan wat draadjes in mn netwerk trekken, ik ken via via nog een paar verhuurders.

Ja ik ben zelf ook aan het kijken naar m'n netwerken daar.
Zou wel nice zijn als je daar contactgegevens van kan krijgen, kan ik altijd gebruik van maken!
26 September 2011 16:15 Wortelbrood#6
Citaat
Origineel gepost door SYoung »

Hoe is het in de liefde Jitske?

Ben je nu echt je eigen topic aan het verneuken? :')
In de liefde is het super, lekker, mooi, prachtig! :love:
26 September 2011 16:20 Young#7
Citaat
Origineel gepost door Wortelbrood »

Ben je nu echt je eigen topic aan het verneuken? :')
In de liefde is het super, lekker, mooi, prachtig! :love:

Had ik niet van jou verwacht na die gigantische huiliehuilie topics op spirituele.
26 September 2011 16:21 Wortelbrood#8
Time flies! En het is mooi om te weten dat ik waarschijnlijk gelukkiger ben dan jij. ;)
26 September 2011 16:27 Young#9
Oh op het moment kan ik niet veel gelukkiger zijn hoor.
Geen zorgen aan m'n kop en alles gaat goed!
26 September 2011 16:29 Wortelbrood#10
Toch jammer dat je je kinderachtige opmerkingen dan niet voor je kunt houden. En niet eens een goed tegenwoord kan geven als blijkt dat je verwachtingen niet kloppen!

Maargoed, kamer in Amsterdam dus... :')
26 September 2011 16:36 the_darkness#11
zeg Sander, hoe ver heb je gezocht tot dusver?
Dat je het hier vraagt betekent dat in ieder geval kamernet je niets heeft opgeleverd?
26 September 2011 17:51 ash-hôôle#12
Ik heb ook in Amsterdam op kamers gewoond :+
26 September 2011 17:51 Chitesel#13
Citaat
Origineel gepost door SYoung »

Had ik niet van jou verwacht na die gigantische huiliehuilie topics op spirituele.

Jammer dit Sander, ben niet op Jitske's hand. Maar dit is laag.
26 September 2011 17:52 Chitesel#14
oja, en over die kamers in Amsterdam. haha, faal-alert, laat! Ik zal wel even m'n vriendenkring in Amsterdam aanspreken.
26 September 2011 18:04 Young#15
Citaat
Origineel gepost door Chitesel »

oja, en over die kamers in Amsterdam. haha, faal-alert, laat! Ik zal wel even m'n vriendenkring in Amsterdam aanspreken.

Ik was eerst van plan in Duitsland een minor te gaan volgen maar dat bleek (jammer genoeg) veel te veel gedoe te zijn om voor elkaar te krijgen.
Dus vandaar dat ik wat aan de late kant ben.

en Thanks!:)

Ik heb trouwens een kamer gevonden in Amstelveen van 29m^2 voor 430 euro. Klinkt goed? (voor 1 persoon)

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat redelijke prijzen zijn in de buurt van adam:P
26 September 2011 18:10 ash-hôôle#16
Amsterdam zelf is duur. en die 430 voor Amstelveen is een redelijke prijs voor 29 m2.

Ik betaalde zelf voor een 'appartementje' van 30 m2 in Amsterdam dat bedrag zo'n beetje.
26 September 2011 19:22 Chitesel#17
Amstelveen is ideaal om naar A'dam te gaan. Tram rijdt in één keer naar Amsterdam. Dus kijk een beetje eromheen. Weesp / Amstelveen / A'dam Noord / Studentenflats etc.
26 September 2011 20:55 Young#18
Ah dat is mooi om te weten! Dan klinkt die kamer in amstelveen die ik gevonden heb best wel okay of niet dan?

Ik was idd al een beetje aan het rondkijken, leek me sowieso al wat verstandiger qua kans dat ik iets leuks vind voor een prijs die nog te doen is :)
26 September 2011 20:59 Baloe#19
430 incl of excl?
26 September 2011 21:16 Young#20
inclusief ;)
26 September 2011 22:48 Chitesel#21
Heb je niet iemand met wie je kan samenwonen?
27 September 2011 00:00 Young#22
Heel toevallig vertelde zonet een vriendin van me dat zij een nicht heeft die in adam studeert en nog een kamergenoot zocht! Maar daar vraagt ze morgen meer over, dus dat hoor ik dan wel.
En heel misschien heeft iemand van de zweefvliegclub (die in adam de studie aviation volgt) nog wel iets voor me!

En anders heb ik nog een redelijk aantal connecties via wie ik misschien nog iets kan regelen in adam.

Klinkt veelbelovend allemaal... Maar zelf ben ik er niet zo'n fan van om met belangrijke dingen van anderen afhankelijk te zijn ;) Dan heb ik liever iets waar ik zelf van op aan kan gaan! :)
27 September 2011 14:10 ash-hôôle#23
^ zo werkt dat alleen niet met kamers :p
27 September 2011 14:47 Young#24
Citaat
Origineel gepost door ash-hôôle »

^ zo werkt dat alleen niet met kamers :p

Nou en! 8|
haha
27 September 2011 15:17 Chitesel#25
wanneer begin je?
27 September 2011 19:01 Young#26
van 23jan tot 24juni loopt die minor! :)
Dus rond die tijd he ^^ Iets eerder denk ik om alles te installeren enzo
27 September 2011 22:55 Chitesel#27
Alsof ik alles van jouw serieus lees..