Testweek periode 1 X-(

5 November 2011 20:06 PCEruben#1
hallo iedereen, :wave:
mijn naam is Ruben, zit op het Pleincollege Eckart Eindhoven, ik doe brugklas Havo-/Vwo 1 !!!

A.s. Maandag t/m Donderdag (7 t/m 10 Nov.) heb ik mijn allereerste testweek! Ik heb denk ik een beetje faalangst :$. Ik had het de laatste tijd zo druk, dat ik eigenlijk een beetje vergeten ben om te leren |:(, en ik wil natuurlijk goede cijfers halen :yes:!!! heeft iemand misschien tips of weetjes of weet ik veel wat??? Mijn testweek-rooster is:

Maandag: Techniek - Aardrijkskunde
Dinsdag: Geschiedenis - Levensbeschouwing - Nederlands
Woensdag: Frans - Biologie
Donderdag: Wiskunde - Cambridge Engels
Vrijdag: VRIJ !!!!

Ik vind alle vakken lastig behalve Frans, dat is simpel!
Als jullie het zo zien ga ik tering slechte cijfers halen!!! kan iemand mij helpen??? Advies XD<?! :yes:! S.v.p antwoorden voor 7 november XD! en P.s tips om goed op te letten in lessen en veel te leren in lessen, want ik heb het gevoel alsof ik nooit Geschiedenis gehad heb XD :Z!!! en missch. ook tips over vakken zelf: ik weet sinds kort ook pas dat bij Engels de I (van ik) altijd met een hoofdletter moet! :S Plz reageer, Grtz Ruben *)
5 November 2011 22:17 Chrizlybeer#2
Citaat
Origineel gepost door PCEruben »

ik weet sinds kort ook pas dat bij Engels de I (van ik) altijd met een hoofdletter moet!

Dan heb je niet goed opgelet.

En voor de rest, stel je niet aan en laat het over je heen komen, in het begin zijn al die toetsen toch nog wel makkelijk...
5 November 2011 23:32 the_darkness#3
en anders wat dan nog, die toetsen tellen toch voor geen ruk.
nog een heel jaar om die onzin weer op te halen.
6 November 2011 18:48 Young#4
Gewoon leren?
Met name de kern van elk hoofdstuk / paragraaf. Als dat niet online te vinden is had je maar beter moeten opletten.
6 November 2011 22:28 TheLazyTooth#5
Levensbeschouwingen geschiedenis is geen moeilijke stof meestal, en is makkelijk in je hoofd te krijgen. Verder gewoon leren of iets als huiswerkbegeleiding nemen.
7 November 2011 05:51 PCEruben#6
Ok