Voor het eerst afspreken

15 April 2012 20:56 Realslimshady#1
Hallo

Ik ben een jonge van 15 jaar en zit met het volgende probleem; een meisje ook 15 jaar vroeg laatst of ik wilde afspreken gewoon samen. Net als iedereen komt het een keertje op een dag dat het de eerste keer is, net als ik nu.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Wel advies zouden jullie mij geven?

En dan vooral; wat zijn goede onderwerpen om over te praten, waar een meisje zich ook vooral gemakkelijk bij voelt. En wat moet ik zeker niet doen? Etc...

Alvat bedankt voor jullie hulp, ik waardeer het zeer.
15 April 2012 22:14 the_darkness#2
Citaat
Origineel gepost door Henkus »

wees gewoon jezelf

Dit.
Het klinkt misschien als een heel lame advies, maar het is het enige goede advies.
Ze wil met je afspreken omdat er iets in jouw persoonlijkheid is dat haar aanspreekt.
Dus je hoeft je niet anders voor te doen dan je bent.
Zenuwachtig?
Mag je zijn, maar is ook niet nodig, want waarschijnlijk is zij dat ook.
Laat het gesprek maar lekker kabbelen, vooraf bedachte onderwerpen stranden vaak al na een paar zinnen.

Ook niet onbelangrijk: Smoor haar niet in je gepraat. Wat ik daarmee bedoel is dat het soms niet erg is als er een stilte valt. Het is dan juist pijnlijk als je elke stilte geforceerd vol gaat lopen praten.

Dus, wees jezelf, see where it goes, and enjoy the ride.
15 April 2012 23:29 blabla1993#3
Citaat
Origineel gepost door Realslimshady »

Net als iedereen komt het een keertje op een dag dat het de eerste keer is, net als ik nu.

Challenge accepted.
16 April 2012 01:30 Chitesel#4
Bij jou komt ie niet blaab?

Zonde..
16 April 2012 18:38 the_darkness#5
komtiedanhe


+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
16 April 2012 18:40 Baloe#6
nais

das oud
16 April 2012 18:57 the_darkness#7
jeugd sentiment :+