hoe wordt het weer oke

24 October 2012 22:06 brechjuhh#1
Hoi allemaal, ik ben net begonnen in de brugklas, en ik moet eerlijk zeggen.. he is niet zo leuk omdat ik nog niet echt gewend ben en ik heb ook niet zo'n hele leuke klas. Ik had in groep acht de leukste klas die je maar kon wensen. En toen ging ik ook met plezier naar school. En nu is het gewoon rot om naar school te gaan! Ik huil iedere dag wel en ik ben bang om geen vrienden te maken, maar eigenlijk heb ik al wel veel vrienden op school en niet in de klas maar toch. Herkent iemand dit en/of heeft iemand tips?
26 October 2012 14:28 Baloe#2
afwachten
2 November 2012 19:39 teppie#3
ik raad inderdaad ook aan wacht nog even af en uiteindelijk valt alles wel op zijn plek. ik had in de eerste ook een hele vervelende klas inmiddels zit ik in de 5e en heb ik een hele gezellige vriendengroep. het is fijn als je klas leuk is maar als je klas alleen maar leuk tegen je doet omdat je in de klas zit, zou ik toch liever hele goede vrienden hebben die je in de pauzes gewoon kan zien.
21 November 2012 11:04 pitterlee#4
heey, zouden jullie deze enquete over huidkanker even in willen vullen voor mijn profielwerkstuk, alvast bedankt xx