Seksueel aangetrokken tot oudere vrouwen.

18 January 2013 18:13 Anoniempie#1
Ik ben een meisje van 18 jaar. Ik voel me al jaren aangetrokken tot oudere vrouwen. Het gaat zelfs zo ver dat ik erover droom. Vooral vrouwelijke docenten van mij school kan ik niet uit mijn hoofd krijgen. Ik fantaseer er zo lang over dat ik er erg mee zit en er ongelukkig van word. Al als ik een lerares zie die ik aantrekkelijk vind, raak ik opgewonden. Mijn ultieme droom is om het gewoon een keer te proberen, al ben ik bang dat geen één vrouw zit te wachten op een meisje van 18... Help me hier mee om te gaan, ik ontvang graag tips! |:(
18 January 2013 18:16 Chrizlybeer#2
Citaat
Origineel gepost door Anoniempie »

Ik ben een meisje van 18 jaar. Ik voel me al jaren aangetrokken tot oudere vrouwen. Het gaat zelfs zo ver dat ik erover droom. Vooral vrouwelijke docenten van mij school kan ik niet uit mijn hoofd krijgen. Ik fantaseer er zo lang over dat ik er erg mee zit en er ongelukkig van word. Al als ik een lerares zie die ik aantrekkelijk vind, raak ik opgewonden. Mijn ultieme droom is om het gewoon een keer te proberen, al ben ik bang dat geen één vrouw zit te wachten op een meisje van 18... Help me hier mee om te gaan, ik ontvang graag tips! |:(

Als je jezelf op een contact advertentie website zet, weet ik zeker dat het wel goed komt.
18 January 2013 22:45 the_darkness#3
winrar.
18 January 2013 23:47 Chitesel#4
niets winrar.-ig aan, gewoon de waarheid. :)
18 January 2013 23:49 the_darkness#5
jamaar....nou... :(
21 January 2013 15:50 Anoniempie#6
Na vele reacties, weet ik nu dat oudere vrouwen zeker wel interesse hebben in jongere meiden (bedankt voor de tip).. Alleen ben ik niet zo van seksueel contact met vreemde mensen. Nu maar manieren verzinnen of ik eventueel mijn docente ook zo ver kan krijgen :P
21 January 2013 22:43 Anoniempie#7
Oohja, ik durf het toch niet. Een leuk detail ik kreeg net een berichtje van Allison Mcatee. Hebben jullie waarschijnlijk nog nooit van gehoord Maar kijk voor de grap eens de trailer van de film: Bloomington. Ze is daar de 'lerares'. Ze zei dat ze me wel zou doen haha. Geweldig mens.
28 January 2013 17:04 Mr. Macphisto#8
troll