PDA

Bekijk de volledige versie : vraagje ivm met ontmaagding

chalyken
15 april 2002, 22:19
ik dus al een tijdje een vriendin en het gaat echt super goed tusse ons zij is 16 ik 15...nou wil ik wel iets verder gaan dan alleen kusse enzo maar ik denk dat zij dr nog niet klaar voor is en ik ben echt wel niet het soort gast die iets gaat opdringe (ben veel te verlege daarvoor) maar als we zo al een dik half uur hebbe ligge kusse op bed heb ik wel zoiets van *nu moet ik me inhoude* weet echt niet of ik het zou wage een stap verder te zette......

zou graag jullie mening eens hore:{

Terr
15 april 2002, 22:37
Vraag het haa. Je denkt dat ze er niet klaar voor is, maar dat kan je nooit raden, misschien heeft ze hetzelfde idee bij jou :)

chalyken
16 april 2002, 00:16
heb ik dus gedaan....ze is der blijkbaar nog nie klaar voor...ik eigenlijk ook nie. maja die hormonen he |:(

Melch
21 april 2002, 19:21
Dat heb ik ook eigenlijk |:(

Maar je moet niet denken van na zoenen komt neuken, je moet het eigenlijk 'langzaam opbouwen'.
Begin met veel zoenen, tongen, beetje aanmekaar likken, dan strelen, dan de erogene zones likken, dan het handwerk dan pas de rest ;)

En het eerste wat je moet doen, is eigenlijk gewoon vragen wat hij/zij zou willen en of hij/zij er klaar voor denkt te zijn. Want er is niks ergers dan achteraf horen van 'ja ik deed het voor jou want ik wou niet'...

plato
21 april 2002, 20:58
praten jullie daar dan niet over?

secretmeid
21 april 2002, 21:03
ik ook!!! kweet niet zeker ofk wel meer wil, hij wil niet meer heeftie zelf gezegd. maar opzich lijkt me likken wel een stapje verder gaan dan strelen of is dat niet zo?? ik geef je gelijk over dat je et langzaam op bouwen en niet van nou jongens et zoenen hebbe we gehad dus we gaan er ff tegen aan. haha maar watk wou zeggen je moet et doen als je dr allebei klaar voor bent en niet omdat je hormonen ff om et hoekkie komen kijken daar hebk ook vaak last van hoor dat heeft iedereen wel dus daar hoef niemad zich voor te schamen!!!

Melch
22 april 2002, 00:29
Pcies, het is iets wat je gewoon wilt, zomaar eigenlijk. En ja, het is er voor dus waarom zou ik het niet doen ;)
Maar als ik er altijd over moet beginnen, lijkt het me duidelijk dat ze er nog niet aan toe is.

Dus ik wacht wel...

arachnafiel
22 april 2002, 19:01
Ik heb alles al gehad, helaas, dankzij mijn grote vriend de overleden Freddy Heineken. 1e keer was beetje onder invloed van wat drank(ja en alles werkte nog prima) en vakantiesfeer. In ieder geval heb ik niet meer het 'daar ben ik nog niet klaar voor' syndroom.
Het voordeel is dat je dan opener bent denk ik. Eerst had ik nog wel van 'nee, nog liever ff niet', maar nu is het niets om bang van te zijn.

Bird Of Prey
22 april 2002, 19:09
tja...je kunt t t beste vragen, maar mocht t weer ns zover zijn dat jullie weer 20 minuten aan t zoenen zijn...waag t gewoon ns, ga dat stapje verder, op zo'n moment is alles dan toch weer wat anders dan dat je er over praat, mschien dat ze meegaat vanwege de situatie, als ze dan alsnog ophoudt weet je zeker dat ze er nog niet klaar voor is

chalyken
22 april 2002, 20:18
Originally posted by Bird Of Prey
tja...je kunt t t beste vragen, maar mocht t weer ns zover zijn dat jullie weer 20 minuten aan t zoenen zijn...waag t gewoon ns, ga dat stapje verder, op zo'n moment is alles dan toch weer wat anders dan dat je er over praat, mschien dat ze meegaat vanwege de situatie, als ze dan alsnog ophoudt weet je zeker dat ze er nog niet klaar voor is

mja maar ik ken dr goed genoeg om te wete dat ze niet direct nee zou zegge maar het toch niet zou wille valt in de kleine dinge tijdes het kusse af te leze begrijp je, meestal houd ze daarom ook me hande vast ofzo *hint* lol dus ik denk dat ik nog een tijdje wacht voor ik iets verder ga want ik zie dr te graag om iets op te dwinge O-)

Melch
22 april 2002, 20:55
dus ik denk dat ik nog een tijdje wacht voor ik iets verder ga want ik zie dr te graag om iets op te dwinge

Same here O-)

Maar ik geef wel af en toe een *hint* om te kijken of het al lukt, maar tot nu toe werkt dat niet echt helaas :'(

LifeSucks
24 april 2002, 19:45
ik heb tot nu toe makkelijke vriendinnen gehad waarbij ik gewoon zelf kon testen hoever ze wilde gaan

ze doen vanzelf een handje ervoor en snappen dan da je het probeert en zeggen gewoon rustig nee

(bij mij tenminste)

skatjuh
25 april 2002, 02:02
Originally posted by LifeSucks
ik heb tot nu toe makkelijke vriendinnen gehad waarbij ik gewoon zelf kon testen hoever ze wilde gaan

ze doen vanzelf een handje ervoor en snappen dan da je het probeert en zeggen gewoon rustig nee

(bij mij tenminste)

precies... ga rustig verder, als ze niet meer wil ga je twee stappen terug en probeer je het later(een paar dagen, geen twee minuten) nog eens. ze laat je echt wel merken wat ze wel en niet wilt doen. ze begint er vanzelf wel een keer aan.
en geloof me, seks is het waard om op te wachten en het lekkerst als je om elkaar geeft en allebei wil.

pamela
26 april 2002, 11:35
maar je hoeft toch niet gelijk over te gaan op sex je kan haar ook eerst bevredigen en zij jou en dan bou je het op die mannier langzaam op

Seraphim22
26 april 2002, 11:40
kijk hoever je kan gaan man, als ze niet wil dan merk je dat wel.....

Melch
27 april 2002, 19:02
kijk hoever je kan gaan man, als ze niet wil dan merk je dat wel.....

Nee dat is zeker niet goed! Want dan kunnen ze denken dat je alleen maar voor de sex met haar hebt ofzo weetje...
Vraag het gewoon, wat zou jij willen, of wat zou jij willen doen? En je kan het natuurlijk ook proberen, maar blijf niet proberen. Stel, ze duwt je arm weg, en je doet het weer dat moet echt niet vind ik ;)