PDA

Bekijk de volledige versie : hoe snel krijge jullie erectie?

chalyken
19 april 2002, 17:59
soms erger ik me eraan dat ik een stijve krijg bij het kusse ofzo
(dat zit ongemakkelijk he) maar guess dat het beter is dan hem niet omhoog krijge :{

boertje
19 april 2002, 18:02
1 woord:

Snel

Super
19 april 2002, 18:28
Wat is er dan zo ongemakkelijk aan dan als je zit? Of ben je bang dat je vriendin het ziet?

chalyken
19 april 2002, 18:32
ongemakkelijk zitte = uitdrukking
en ja daar zit ik wel wat mee in...denk niet dat ze het super erg zou vinde maar ja ben wat verlege enzo :{

Super
19 april 2002, 18:48
Het is mischien wel vervelend, maar je moet het maar zo zien, dat het een natuurlijke reactie is. Het is dat je het niet aan meisjes kunt zien, maar ze voelen wel het zelfde.

SliMtm
19 april 2002, 19:03
ach ik zit er niet zo mee als het gebeurd.. je went er wel aan.. ;)

plato
19 april 2002, 20:52
ben nu 3 jaar samen met mijn vriend en als we kussen krijgt hij soms ook al een stijve, dat is gewoon superopwindend, niks van aantrekken dus

Ti_Mu84
19 april 2002, 21:24
Originally posted by plato
ben nu 3 jaar samen met mijn vriend en als we kussen krijgt hij soms ook al een stijve, dat is gewoon superopwindend, niks van aftrekken dus

sorry hoor, ik ben melig, en dit moest even :] :) :]

plato
19 april 2002, 21:31
Originally posted by Ti_Mu84

sorry hoor, ik ben melig, en dit moest even :] :) :]

grrrrr, en ik die gewoon eens vriendelijk wou zijn

Melch
21 april 2002, 17:27
Ja da heb ik ook, en da is IRRITANT...
Want ik vind 'r best preuts, dus wat moet ze dan wel niet denken? Mja boeie ;)

secretmeid
21 april 2002, 17:43
kvind et juist leuk alstie stijve krijgt et lijkt dan net of je allebei dan lekkerder gaat zoenen (alstie geen stijve krijgt kank et ook wel hoor don't worry) dus maak je geen zorgen vindt zij vast ook wel. ennuh kwas eerder ook heel preuts hoor ennuh kvind et nu juist leuk alstie een stijve krijg dus misschien zal zij et ook niet zo errug vinden!!!

Melch
21 april 2002, 17:45
Neej, maar het is irritant...

Me girl lag laatst lekker op me, of andersom, en dan krijg ik een stijve en daar word dan niks mee gedaan, daz gewoon irritant :s

Ti_Mu84
21 april 2002, 20:05
Originally posted by plato

grrrrr, en ik die gewoon eens vriendelijk wou zijn

solly!

kadafi
21 april 2002, 20:57
hhm wees blij dat je hem omhoog krijgt zou ik zeggen...
als je hem niet omhoog krijgt is veel beroerder lijkt me zo *)
en de vriendin moet juist trots zijn dat ze je zo kan opwinden lijkt mij...*)

kadafi
21 april 2002, 20:58
ene ik hoef maar even aan iets geils te denken en jah hoor....

dan heb ik alweer een paal in mijn broek *)

Ti_Mu84
21 april 2002, 21:01
Originally posted by kadafi
ene ik hoef maar even aan iets geils te denken en jah hoor....

dan heb ik alweer een paal in mijn broek *)

whahahaha kan heeel erg ongemakkelijk zijn lijkt me :):D*)

chalyken
21 april 2002, 21:11
nou lag ik gistere met men lief op bed te kusse enzo plots dingdong kome daar twee van haar vriendinne binne lol
ff mooi blijve zitte hahaahhaha gelukkig hadde ze niets door
weer toevallig dat die net toen moeste kome kijke waar we zate
:[

martino
22 april 2002, 14:43
Ik heb dat ook heel vaak, dat ik een erectie krijg en dan denk ik: DOWN BOY! Dan kun je die stijve gewoon effies niet zo goed gebruiken. Maar beter vaak een stijve dan impotent zijn natuurlijk.

Mijn vorige vriendin vond het iig erg leuk als ik een stijve kreeg door het kussen. Dusss......schaam je niet zou ik zeggen.

arachnafiel
22 april 2002, 16:56
Ik heb een keer meid van maat van mij afgejat (schaam schaam), maargoed, dan hoor je ook wat leuke feiten over die gozer. Iedere keer als hij een stijve had tijdens het zoenen, zei hij, "He, Harry is er weer".
:D

Harry :? Dan is er toch iets goed mis als je je pik een naam geeft en die ook nog aan anderen verteld.

Overigens heb ik ook vaak een erectie tijdens het zoenen. Nog nooit commentaar over gehad, dus ik ga ervanuit dat het gewoon goed is.

Ti_Mu84
22 april 2002, 17:10
Originally posted by arachnafiel
Ik heb een keer meid van maat van mij afgejat (schaam schaam), maargoed, dan hoor je ook wat leuke feiten over die gozer. Iedere keer als hij een stijve had tijdens het zoenen, zei hij, "He, Harry is er weer".
:D

Harry :? Dan is er toch iets goed mis als je je pik een naam geeft en die ook nog aan anderen verteld.

Overigens heb ik ook vaak een erectie tijdens het zoenen. Nog nooit commentaar over gehad, dus ik ga ervanuit dat het gewoon goed is.

wat een kutstreek van die chick om dat door te vertellen...
en ik vind het ook wel vreemd hoor, dat harry-gedoe :)

Melch
22 april 2002, 18:54
Ja wie geeft z'n dick nou een naam ;)

arachnafiel
23 april 2002, 21:14
Originally posted by Ti_Mu84

wat een kutstreek van die chick om dat door te vertellen...
en ik vind het ook wel vreemd hoor, dat harry-gedoe :)

Ik mocht wel weten van die chick. Ik had een beetje haar afgejat van die andere gozer. We hadden beide ruzie met hem. Ik het meest(lullige verhalen, duurt nogal lang om uit te leggen), dus ze vond dat ik dat wel mocht weten.

Ti_Mu84
24 april 2002, 12:35
Originally posted by arachnafiel

Ik mocht wel weten van die chick. Ik had een beetje haar afgejat van die andere gozer. We hadden beide ruzie met hem. Ik het meest(lullige verhalen, duurt nogal lang om uit te leggen), dus ze vond dat ik dat wel mocht weten.

ik vind dat dat soort dingen gewoon altijd tussen de twee mensen moet blijven die samen wat gedaan hebben...
het is gewoon stijlloos om het daarover met anderen te hebben. ruzie of geen ruzie, het is fout

!Y!US!C!30X
25 april 2002, 20:25
Onder het zoenen een stijve, boeit het behalve als je in eht zwembad zit.. Als je dan zoent ziet gewoon iedereen dat je een stijve hebt dat is dan wel beetje genant(lees heb ik zelf meegemaakt:{ )

appelshampoo
25 april 2002, 20:39
Hmmz.... Go Harry potter *)

!Y!US!C!30X
25 april 2002, 21:03
Originally posted by annestacia
Hmmz.... Go Harry potter *)

hehe

skatjuh
25 april 2002, 23:18
ik voel me altijd alleen erg gevleid als ie m al steigerend heeft als ie me alleen maar ziet of zoent...

en tis altijd beter dan dat ie m nie omhoog krijgt lijkt me...:p