PDA

Bekijk de volledige versie : fock check this

chalyken
25 augustus 2002, 14:15
ik hecht normaal geen waarde aan horoscopen maja

zit ik ff teveblad te leze staat eronder horoscoop

mijne: (tweeling) houdt u liever wat op achtergrond indien u zich wil hoeden voor een teleurstelling op romantisch gebied

hare:(ram) beknibbel niet te veel om uw nachtrust (ze kan blijkbaar niet goed slapen laatste tijd) , zaterdag is beslist uw verwendag en uw geliefde denkt er ook zo over....ben zaterdag dus naar haar geweest en het was wel leuk enzo maar ze is natuurlijk nimeer me geliefde maar me ex :(

wel freaky hoe die horoscopen zo dicht bij de waarheid kunnen zitten...mischien omdat ze voor iedereen op elk moment wel een stukje kloppen...

Nightwolf
25 augustus 2002, 14:21
tja voor sommige kloppen die dingen wel en voor anderen weer niet

Aarsje
25 augustus 2002, 14:25
Volgens mij is het dikke bullshit. Ik lees ze zelf ook wel omdat ik het gewoon grappig vind, maar in die horoscopen staat zo iets algemeens dat er voor iedereen wel een stukje waarheid in kan zitten. Zo algemeen...

goudvisje
25 augustus 2002, 18:23
ik geloof dus echt niet in horoscopen. ik lees ze soms wel eens maar dat is dan meer omdat ik ze dan toevallig tegen kom en het wel grappig vindt maar geloven erin nee dat niet. je kan mij niet vertellen dat voor iedere tweeling die week hetzelfde geldt kom op dat kan gewoon niet. ook vind ik het een beetje onzin dat je in de sterren kan zien wat er met je leven gaat gebeure. maar in ieder geval nog succes he en misschien komt ut nog wel goed tussen jou en je ex-vriendin.

helahola
1 september 2002, 15:06
het ligt eraan welke horoscoop je leest
die van de hitkrant, tina enne veronica blad zijn bullshit
vind ik
maar sommige kloppen echt heel erg

check deze site ff
http://www.mercurius-astro.com

hij is egt heel goed bijna alles klopt bij mij

Fabolous
6 juni 2003, 15:49
mijn horoscopen kloppen altijd als het iets negatiefs is |:( |:(