Bekijk de volledige versie : dreigtelefoons
chalyken
3 november 2002, 12:30
kreeg gisternacht een paar dreigtelefoons naar me gsm van ne onbekend nummer (normaal krijg je het nummer te zien maar dus niet) kwam erop neer datk van me lief moest blijve of ie maakte me kapot jadejade....:{...ook midden van de nacht naar me thuis gebeld geweest enzo |:( bah een jaloerse zeiker zeker
bootje
3 november 2002, 12:57
mja mijn vriend en ik hebben ook last gehad van een stalker. hij toch. het moet iemand van onze school geweest zijn. (hij is leraar). voor de veiligheid heeft hij het toch maar aangegeven bij de politie, maar veel kan er niet tegen gedaan worden :?
chalyken
3 november 2002, 13:04
mja ik wou nog antwoorden bring it on maja die hangt zo rap op
denkt die nu echt datk bang ga worde en me lief dumpe ofzo :p
bootje
3 november 2002, 13:09
nja, het schrok mijn vriend toch ff af! hij kreeg heel veel telefoontjes (nu soms ook nog), maar ze zeiden niks, ze lieten muziek spelen. verder heeft hij brieven gehad die handmatig in zijn brievenbus gestopt waren en ook brieven via de post. ook tussen zijn ruitenwisser hadden ze blaadjes gestoken, aan de 2 scholen waar hij lesgeeft! ze wisten ook exact hoe laat ik bij hem geweest was! daarvan was ik wel geschrokken!
hopelijk voor jou is het maar een grapje! iemand die stikjaloers is, veronderstel ik! vraag eens aan je vriendin of er iemand zot van haar loopt dat ze weet...
Monica
3 november 2002, 15:27
Ik heb ook een tijdje een stalker gehad. Ik kon die jongen via via en had hem al wel s gezien.
Hele aardige jongen totdat ie me ging sms-en en bellen.
Hij zei dat ik z'n vriendin met rust moest laten en geen leugens moest gaan verspreiden anders was ik er geweest...
Ik kon me niet eens herinneren dat ie een vriendin had maar goed. Zal wel d8 ik. Laat maar komen.
Hij belde me elke dag wel een paar keer... zelfs op m'n verjaardag. Na een tijdje nam ik de telefoon gewoon niet meer op en was het gedonder afgelopen. Hij zal me krijgen als ie me tegen zou komen in de stad. Maar ben dat kleine onderkruipsel nooit meer tegen gekomen.
Honur
12 november 2002, 02:35
Dreigementen maken toch geen bange miet van je !
zou gewoon helemaal niks van aantrekken, zou die persoon vet hard gaan uitlachen aan de telefoon en zeggen dat het zonde van z,n kwartje was,
laat ze mij maar bellen hoor hebben ze een goeie aan me
of gewoon terug gaan bedreigen zeggen dat je z,n huis in de fik steekt
ps: wil niet aanzetten tot geweld :7
Linnea
12 november 2002, 10:51
dat is vervelend! Oww lijkt me echt erg, ik heb er gelukig nog nooit last van gehad.
Lieffie
26 november 2003, 22:20
Originally posted by bootje
nja, het schrok mijn vriend toch ff af! hij kreeg heel veel telefoontjes (nu soms ook nog), maar ze zeiden niks, ze lieten muziek spelen. verder heeft hij brieven gehad die handmatig in zijn brievenbus gestopt waren en ook brieven via de post. ook tussen zijn ruitenwisser hadden ze blaadjes gestoken, aan de 2 scholen waar hij lesgeeft! ze wisten ook exact hoe laat ik bij hem geweest was! daarvan was ik wel geschrokken!
hopelijk voor jou is het maar een grapje! iemand die stikjaloers is, veronderstel ik! vraag eens aan je vriendin of er iemand zot van haar loopt dat ze weet...
Het lijkt mij best wel eng om te horen dat ze precies weten wanneer jij ergens geweest bent. Ze houden je dus gewoon in de gaten. Brrrrrrrr
Groetjes van Siegrid
ViveLaFète
27 november 2003, 07:47
Originally posted by Lieffie
Het lijkt mij best wel eng om te horen dat ze precies weten wanneer jij ergens geweest bent. Ze houden je dus gewoon in de gaten. Brrrrrrrr
Groetjes van Siegrid
Ja hé zeker na een jaar tijd...
oud|:(
Riddler
27 november 2003, 07:58
Originally posted by ViveLaFète
Ja hé zeker na een jaar tijd...
oud|:(
:D :+
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.