Bekijk de volledige versie : Reversed @ go.to/sneeuwpop
DarkUnreal
30 december 2002, 23:48
Zoals sommige mensen weten, Reversed heeft afgelopen Zaterdag op Sneeuwpop gestaan in Dinxperlo... hier een paar foto's
Thijs:
http://www.darkunreal.amok.dk/ll/Thijs1.jpg
http://www.darkunreal.amok.dk/ll/Thijs2.jpg
Robbert:
http://www.darkunreal.amok.dk/ll/Robbert1.jpg
Bob:
http://www.darkunreal.amok.dk/ll/Bob1.jpg
Band:
http://www.darkunreal.amok.dk/ll/band1.jpg
Ar-Tuur
30 december 2002, 23:51
Ik was erbij ik was erbij ik was erbij :) :9~
Het was heel goed, vooral het nummer van Saybia 8-)
DarkUnreal
30 december 2002, 23:51
Zijn we roel vergeten |:(
http://www.darkunreal.amok.dk/ll/Roel1.jpg
Ik post ze maar niet allemaal, anders is het zow :Z :O
DarkUnreal
30 december 2002, 23:55
Originally posted by Ar-Tuur
Ik was erbij ik was erbij ik was erbij :) :9~
Het was heel goed, vooral het nummer van Saybia 8-)
Saybia heerst iid :)..
voor de gene die onze playlist nog willen zien
Reversed - How It Feels
Reversed - Black Eyelash Tears
Saybia - Second You Sleep
Reversed - Leave Me Alone
Reversed - Six
Reversed - Day After Today
Radiohead - Street Spirit
Stapper
30 december 2002, 23:55
ziet er leuk uit
nu maar hopen dat de muziek ook leuk was, want das niet te zien op de foto's ;)
DarkUnreal
30 december 2002, 23:57
Originally posted by Stapper
ziet er leuk uit
nu maar hopen dat de muziek ook leuk was, want das niet te zien op de foto's ;)
Je kunt muziek downloaden vanaf onze site (http://www.reversed-online.cjb.net) O-)
Stapper
31 december 2002, 00:06
Originally posted by DarkUnreal
Je kunt muziek downloaden vanaf onze site (http://www.reversed-online.cjb.net) O-) het kan naar mijn mening net ietsje harder, meer drum en gitaar en bij het nummer leave me alone, komt de titel ietsje te vaak in de tekst voor ;)
maar wel grappig, maar om eerlijk te zijn, moet er toch iets gedaan worden aan de vocals, is soms ietsje vals
DarkUnreal
31 december 2002, 00:10
Originally posted by Stapper
het kan naar mijn mening net ietsje harder, meer drum en gitaar en bij het nummer leave me alone, komt de titel ietsje te vaak in de tekst voor ;)
maar wel grappig, maar om eerlijk te zijn, moet er toch iets gedaan worden aan de vocals, is soms ietsje vals
Jah ik weet het.. toen begonnen we net... kmoet zeggen dat me stem heel wat vooruit is gegaan... de hele band eigenlijk wel.. we bestaan nu net ander half jaar.. en in die tijd gebeurd veel.
Met ons volgend optreden zal ik alles eens opnemen.. kunnen de mensen horen hoe we nu klinken
Sgatje
31 december 2002, 00:11
mooie fotows!
Lol sneeuwpop orgineel haha
JennyMindTricks
31 december 2002, 10:53
Leuke fotos joh!! :) :9~ *)
biffyclyro
31 december 2002, 12:16
kewl :) ( om eens origineel te doen: :9~ )
Linnea
31 december 2002, 12:45
Veeeet.. oww ze zijn echt onwijs cool.
kvond ut jammer dak er niet bij kon zijn.
maar jullie hebben vast ZWAAR geroeleerd!!!:)
Bazzemans
31 december 2002, 14:39
Jah ik weet het.. toen begonnen we net... kmoet zeggen dat me stem heel wat vooruit is gegaan... de hele band eigenlijk wel.. we bestaan nu net ander half jaar.. en in die tijd gebeurd veel.
Met ons volgend optreden zal ik alles eens opnemen.. kunnen de mensen horen hoe we nu klinken
Nu nog stoppen met roken en dan gaat het nog beter :Y)
Want een zanger die rookt kan toch eigenlijk niet of wel mensen?!
kreej-z
31 december 2002, 15:05
* begint te kwijlen... :) haha leuke fotos!!
Linnea
31 december 2002, 15:32
Originally posted by Bazzemans
Want een zanger die rookt kan toch eigenlijk niet of wel mensen?! om eerlijk te zijn...
vind ik dat ook een onwijs niet strak plan!!
JOY
31 december 2002, 16:29
Koel:D
Sgatje
31 december 2002, 18:43
Want een zanger die rookt kan toch eigenlijk niet of wel mensen?!
Nee heeft er niks mee te maken...Heb uitleg gehad van me zus erover..Me zus is een onwijs goeie zangeres en rookt zich ook de pleures..Je kan gewoon blijfe smoken maarja tis natuurlijk beter om te stoppen he ;)
anemic
31 december 2002, 18:48
ja mooie foto's!
Ar-Tuur
31 december 2002, 19:30
Originally posted by Sgatje
Nee heeft er niks mee te maken...Heb uitleg gehad van me zus erover..Me zus is een onwijs goeie zangeres en rookt zich ook de pleures..Je kan gewoon blijfe smoken maarja tis natuurlijk beter om te stoppen he ;)
Werk nou effe mee :{
Bazzemans
31 december 2002, 19:58
Werk nou effe mee :{
Jah idd.. Wat een doos ben je ook dat je dat niet in de gaten hebt |:( |:( |:( |:( |:(
En sorry, maar roken is echt wel slecht voor je stem, moet je horen hoe mensen gaan praten nadat ze jarenlang hebben gerookt. Je kan mij niet wijsmaken dat het voor zingen niets uitmaakt ;)
Irene!!!!
1 januari 2003, 01:24
roken is idd slecht voor je stem.. maar toch leuke foto's! ik ga nu wat muziek downloaden! :)
Bird Of Prey
1 januari 2003, 01:46
mwah...als je nie zo lang rookt merk je t nog nie zo, maar vooral als je al wat langer rookt ga je (of anders anderen wel) t aan je stem horen
ok...als je wil doorpaffen en dan zanger(es) wil worden ga ik je er nie van weerhouden, maar tis wel adviseerbaar om te stoppen
DarkUnreal
1 januari 2003, 22:05
Jah idd.. Wat een doos ben je ook dat je dat niet in de gaten hebt |:( |:( |:( |:( |:(
En sorry, maar roken is echt wel slecht voor je stem, moet je horen hoe mensen gaan praten nadat ze jarenlang hebben gerookt. Je kan mij niet wijsmaken dat het voor zingen niets uitmaakt ;)
Owkee... ff wat dingen op een rij zetten
Net alsof elke goeie zanger op de wereld niet rookt
Wat schatje zei heeft dus ook mijn dirigent tegen mij gezegt... tis op de manier hoe je adem haalt hoe je zingt (wat bij mij nog steeds niet goed is... maar zangles zit er misschien aan te komen :))
Bazzemans
1 januari 2003, 23:33
Waar beweer ik punt #1?!
Over punt #2, ik geloof daar niet zo in.. Kun je voor geleerd hebben of niet, maar om beroemd te worden zijn meer dingen belangrijk dan alleen je zangstem. Ook hoe je overokmt op mensen en sorry, maar roken komt echt minder over op de gem. Nederlander.
Ar-Tuur
2 januari 2003, 12:16
Ik denk dat je de discussie gaat verliezen als je beweert dat het beter is om door te gaan met roken. Of je nu doorgaat met roken of niet, en of het nu bewezen is dat het slecht voor je stem is of niet, roken is en blijft beroerd voor je gezondheid...
The Phit
2 januari 2003, 13:35
:7 alleen als ik uitga
Sweetpussy
2 januari 2003, 13:45
Wies die Bas!!!???:9 :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9
:Y)
Miss_Sweetgirl
2 januari 2003, 15:19
Originally posted by Sweetpussy
Wies die Bas!!!???:9 :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9
:Y)
zat er ook een bas bij:? maar btw koele fottows en die day after day is koel nummer:)
Bazzemans
2 januari 2003, 15:56
die bas zal ik zijn, maar daar is niet echt veel te kwijlen aan :?
The Phit
2 januari 2003, 16:00
dat dacht jij. :p
DarkUnreal
2 januari 2003, 16:07
Waar beweer ik punt #1?!
Over punt #2, ik geloof daar niet zo in.. Kun je voor geleerd hebben of niet, maar om beroemd te worden zijn meer dingen belangrijk dan alleen je zangstem. Ook hoe je overokmt op mensen en sorry, maar roken komt echt minder over op de gem. Nederlander.
maar ik hoef helemaal niet beroemd te worden, zingen doe ik omdat ik het leuk vind, maar ik ga er geen dingen voor opgeven.
Reversed = just for fun, en als we er later geld mee kunnen verdienen is natuurlijk prachtig :).
Sgatje
2 januari 2003, 16:44
jawel...het maakt niets uit...net als bij mijn idool gareth gates...hij stottert als hij praat...als hij zingt merk je er geen tyfus van..das net zo met roken...je zingt vanuit je buik en niet vanuit je keel...zoiets
maarja..tis natuurlijk altijd goed om te stoppe..ik ben zelf nu ook gestopt..:)
Ar-Tuur
2 januari 2003, 17:03
maar ik hoef helemaal niet beroemd te worden, zingen doe ik omdat ik het leuk vind, maar ik ga er geen dingen voor opgeven.
Reversed = just for fun, en als we er later geld mee kunnen verdienen is natuurlijk prachtig :).
Iets dat nog veel belangrijker is dan veel geld verdienen en beroemd zijn is gezondheid.. :*
Ar-Tuur
2 januari 2003, 17:04
Misschien bedoelt ze de bas-sist :+
lief-heksje
2 januari 2003, 17:17
k vind thijs wel :9~
DarkUnreal
2 januari 2003, 17:53
Iets dat nog veel belangrijker is dan veel geld verdienen en beroemd zijn is gezondheid.. :*
true... true..
Linnea
2 januari 2003, 19:15
true... true.. nou lief, je moet wel toegeven, dat ze gewoon om je gezondheid denken
DarkUnreal
2 januari 2003, 22:16
Hoeveel mensen spelen hier in een band.. of zijn roadie van een andere band?
Bazzemans
2 januari 2003, 22:35
Originally posted by linnea
nou lief, je moet wel toegeven, dat ze gewoon om je gezondheid denken
Jah Thijs, we houden van je :D
Bazzemans
2 januari 2003, 22:37
jawel...het maakt niets uit...net als bij mijn idool gareth gates...hij stottert als hij praat...als hij zingt merk je er geen tyfus van..das net zo met roken...je zingt vanuit je buik en niet vanuit je keel...zoiets
maarja..tis natuurlijk altijd goed om te stoppe..ik ben zelf nu ook gestopt..:)
Sorry, maar het heeft ff niets met stotteren te maken :D. Stotteren heeft in principe niets met je stem te maken, maar dat komt heel ergens anders door. Bij sommige mensen komt het omdat ze niet snel genoeg een zin kunnen formuleren en tijdens het praten vergeten zijn hoe ze het precies wilden vertellen waardoor ze min of meer gaan stamelen. Bij andere is het weer omdat ze zenuwachtig of ontzettend verlegen zijn... Dat heeft niets met je stembanden of zoiets te maken..
Linnea
3 januari 2003, 12:14
Jah Thijs, we houden van je :D whaha
lol @ reaction
DarkUnreal
3 januari 2003, 16:41
Jah Thijs, we houden van je :D
tja, het is moeilijk NIET van mij te houden
Linnea
3 januari 2003, 19:57
tja, het is moeilijk NIET van mij te houden true... true..
Ar-Tuur
3 januari 2003, 21:03
tja, het is moeilijk NIET van mij te houden
:O :x :*
Irene!!!!
3 januari 2003, 23:11
true... true..
DarkUnreal
6 januari 2003, 01:40
Kheb vandaag te horen gekregen dat Reversed waarschijnlijk [EXIT] is...
Linnea
6 januari 2003, 10:26
Kheb vandaag te horen gekregen dat Reversed waarschijnlijk [EXIT] is... Heeft Robert echt besloten weg te gaan?:{
Waarom dan?:{
DarkUnreal
6 januari 2003, 22:09
Heeft Robert echt besloten weg te gaan?:{
Waarom dan?:{
Het was allemaal geen uitdaging meer voor hem..
Zei michiel (bassist) tegen me, dat de bestelling voor onze T-Shirts al uit de deur was...
Linnea
6 januari 2003, 22:24
Zei michiel (bassist) tegen me, dat de bestelling voor onze T-Shirts al uit de deur was... :*
Bazzemans
6 januari 2003, 23:02
Zei michiel (bassist) tegen me, dat de bestelling voor onze T-Shirts al uit de deur was...
Met andere woorden..
T-SHIRTS TE KOOP!!!! NU MAAR 15 EURO!!!!
DarkUnreal
7 januari 2003, 10:15
Met andere woorden..
T-SHIRTS TE KOOP!!!! NU MAAR 15 EURO!!!!
Ho, Ho... ik weet niet eens zeker of ze al gedrukt zijn... de bestelling is de deur uit... maar meer weet ik nog niet..
en ik weet geen eens hoe duur die shirtjes moeten worden..
Bazzemans
7 januari 2003, 15:19
Ho, Ho... ik weet niet eens zeker of ze al gedrukt zijn... de bestelling is de deur uit... maar meer weet ik nog niet..
en ik weet geen eens hoe duur die shirtjes moeten worden..
Owke.. Tot nu toe te bestellen voor 50 EURO dan.. sorry :*... OP = OP
Ar-Tuur
7 januari 2003, 16:53
Zou matig zijn als Reversed uit elkaar ging :{
Linnea
7 januari 2003, 16:54
Zou matig zijn als Reversed uit elkaar ging :{ tis al gebeurd...:{
anemic
7 januari 2003, 17:46
uit elkaar
je bent alleen je bassist kwijt toch?
live with it
what doesn't kill u only makes u stronger...
ik heb al zoveeeeeel formaties meegemaakt
als de rest gemotiveerd is komt het wel goed
als de rest niet gemotiveerd is moet je kappen
Bazzemans
7 januari 2003, 19:31
Originally posted by anemic
uit elkaar
je bent alleen je bassist kwijt toch?
live with it
what doesn't kill u only makes u stronger...
ik heb al zoveeeeeel formaties meegemaakt
als de rest gemotiveerd is komt het wel goed
als de rest niet gemotiveerd is moet je kappen
Alleen de eerste gitarist kwijt... Er is nog een tweede, die best wel goed genoeg is om nog steeds een goede band te zijn...
Alleen de drummer die stopt er nu ineens ook mee, omdat die andere stopt..
Ar-Tuur
7 januari 2003, 20:19
Ik heb het gehoord van Roel ja.. jammer :(
DarkUnreal
8 januari 2003, 19:27
Alleen de eerste gitarist kwijt... Er is nog een tweede, die best wel goed genoeg is om nog steeds een goede band te zijn...
Alleen de drummer die stopt er nu ineens ook mee, omdat die andere stopt..
Tis ook zow... Robbert [Gitarist] = Reversed. Hij schrijft de nummers, en maakt de muziek erbij. Wij hebben dan zo wel onze dingen wat de nummers dan iets veranderd. Maar robbert heeft het meeste dan al gedaan. Dus als Robbert [EXIT] is, dan gaan we allemaal maar stoppen. Maar ik ben alweer iets aan het bedenken om iets nieuws op te gaan zetten.
Bazzemans
8 januari 2003, 20:47
Tis ook zow... Robbert [Gitarist] = Reversed. Hij schrijft de nummers, en maakt de muziek erbij. Wij hebben dan zo wel onze dingen wat de nummers dan iets veranderd. Maar robbert heeft het meeste dan al gedaan. Dus als Robbert [EXIT] is, dan gaan we allemaal maar stoppen. Maar ik ben alweer iets aan het bedenken om iets nieuws op te gaan zetten.
Dit had je mij al verteld :O
Zal ik ook ff vertellen wat ik daarop zei:
Cool man een 1-persoonsband...
Je dacht toch zeker niet echt dat het zo was?! Dan heb je wel een heel laag idee over de band. Je denkt toch zeker niet dat het Robbert was die het hele plaatje maakte?! Jullie waren het met zijn 4-en (misschien zelfs 5-en, als je er eenmaal aan gewend bent). Wat een bullshit om te zeggen dat 1 iemand een band is... Genoeg bands die ondanks dat 1 lid er mee kapte toch door zijn gegaan... wat een bullshit...
DarkUnreal
9 januari 2003, 09:35
Dit had je mij al verteld :O
Zal ik ook ff vertellen wat ik daarop zei:
Cool man een 1-persoonsband...
Je dacht toch zeker niet echt dat het zo was?! Dan heb je wel een heel laag idee over de band. Je denkt toch zeker niet dat het Robbert was die het hele plaatje maakte?! Jullie waren het met zijn 4-en (misschien zelfs 5-en, als je er eenmaal aan gewend bent). Wat een bullshit om te zeggen dat 1 iemand een band is... Genoeg bands die ondanks dat 1 lid er mee kapte toch door zijn gegaan... wat een bullshit...
Dat is echt zo.. Bob kan wel nummers schrijven... maar is daar lang niet zo snel in als robbert.. en robbert heeft ook altijd van die super goede ideeën die erbij zouden kunnen passen.
Roel heeft nog nooit een nummer geschreven... kan hij denk ik ook niet.
Michiel.... never mind..
Thijs.. Tja, ik kan alleen maar cliché teksten schrijven... zoeits wat replay altijd zingt... dat schrijf ik dus, ook dikke bagger dus..
Maar tis toch al gebeurd... we zijn uit elkaar.. we gaan gewoon overnieuw beginnen... bob zag het ook wel zitten, om een nieuwe band te starten :).
Bazzemans
9 januari 2003, 13:32
Dat is echt zo.. Bob kan wel nummers schrijven... maar is daar lang niet zo snel in als robbert.. en robbert heeft ook altijd van die super goede ideeën die erbij zouden kunnen passen.
Roel heeft nog nooit een nummer geschreven... kan hij denk ik ook niet.
Michiel.... never mind..
Thijs.. Tja, ik kan alleen maar cliché teksten schrijven... zoeits wat replay altijd zingt... dat schrijf ik dus, ook dikke bagger dus..
Maar tis toch al gebeurd... we zijn uit elkaar.. we gaan gewoon overnieuw beginnen... bob zag het ook wel zitten, om een nieuwe band te starten :).
Dit is zo'n bullshit... Dus omdat niemand zo snel werkt als Robbert moetenjullie maar uit elkaar... BELACHELIJK!!! Echt waar... TRIET GEWOON!!! Dan speel je wat minder eigen nummers en ga je iets meer covers spelen. En daarnaast maak je langzaam een eigen repertoir. Who gives a shit. Er waren best veel mensen die tamelijk enthousiast waren over Reversed en dan laat je het zo zwakjes eindigen. Zelfs een band al Yoghurted houdt het langer vol dan jullie. Niet omdat zij zo geweldig zijn.. NEE omdat ze gewoon SCHIK hebben met zijn allen. Jullie hadden toch ook SCHIk met zijn allen?! Ook als Robbert er niet bij was?! Ik kan ook met iedereen van jullie individueel SCHIK hebben dus dan moet het zeker ook met zijn 3-en kunnen. Dat is wat ik ff kwijt wil over Reversed.
Dat je overnieuw wilt beginnen is zeer strak, maar wel zonde... (PS. hou alsjeblieft al het oude materiaal bij elkaar, misschien komt het ooit nog eens van pas. Six, BET, DAT en die nieuwe hadden allemaal hit-potentie. Arthur dacht zelfs dat een aantal van die covers waren :{.)
DarkUnreal
9 januari 2003, 14:18
Dit is zo'n bullshit... Dus omdat niemand zo snel werkt als Robbert moetenjullie maar uit elkaar... BELACHELIJK!!! Echt waar... TRIET GEWOON!!! Dan speel je wat minder eigen nummers en ga je iets meer covers spelen. En daarnaast maak je langzaam een eigen repertoir. Who gives a shit. Er waren best veel mensen die tamelijk enthousiast waren over Reversed en dan laat je het zo zwakjes eindigen. Zelfs een band al Yoghurted houdt het langer vol dan jullie. Niet omdat zij zo geweldig zijn.. NEE omdat ze gewoon SCHIK hebben met zijn allen. Jullie hadden toch ook SCHIk met zijn allen?! Ook als Robbert er niet bij was?! Ik kan ook met iedereen van jullie individueel SCHIK hebben dus dan moet het zeker ook met zijn 3-en kunnen. Dat is wat ik ff kwijt wil over Reversed.
Dat je overnieuw wilt beginnen is zeer strak, maar wel zonde... (PS. hou alsjeblieft al het oude materiaal bij elkaar, misschien komt het ooit nog eens van pas. Six, BET, DAT en die nieuwe hadden allemaal hit-potentie. Arthur dacht zelfs dat een aantal van die covers waren :{.)
Het samen spelen is ook 1 van de dingen die niet echt goed meer gingen. Het ging op het laatst allemaal niet meer zo soepel. Aan het zeiken op elkaar als er iets niet goed ging... we deden het niet meer omdat we het leuk vonden.. maar meeromdat het moest. Dat is dus ook 1 van de redenen dat we stoppen.
Zelf wil ik trouwens wel een aantal nummers van Reversed erin houden.. Zoals How It Feels, of Day After Today. Black Eyelash Tears is ook wel mooi, maar da's toch weer heel anders dan HIF, of DAT.
We bekijken het allemaal wel... eerst maar eens ff een bassist zoeken.
Ar-Tuur
9 januari 2003, 15:07
We bekijken het allemaal wel... eerst maar eens ff een bassist zoeken.
Bas, jij had toch een tijdje geleden een basgitaar gekocht? 8-)
Ps: nee, dit keer geen flauwe bas/bassist/bas-gitaar woordgrapjes O-)
Bazzemans
9 januari 2003, 16:27
Bas, jij had toch een tijdje geleden een basgitaar gekocht? 8-)
Ps: nee, dit keer geen flauwe bas/bassist/bas-gitaar woordgrapjes O-)
Jah, nu nog tijd vinden om dat te leren :{
Sucks als je van 9 tot 5 op school zit...
Mliekje
9 januari 2003, 17:29
whaaa die thijs is knap!!:9~ :)
Ar-Tuur
9 januari 2003, 19:02
Originally posted by Mliekje
Dat is die Thijs zeker :+
DarkUnreal
9 januari 2003, 22:16
Jah, nu nog tijd vinden om dat te leren :{
Sucks als je van 9 tot 5 op school zit...
Ik ben nu sterk aan het overwegen om ook bas te gaan doen.. alleen wat kost alleen een basgitaar (versteker heb ik al), dat weet jij toch wel bas?
DarkUnreal
9 januari 2003, 22:16
Originally posted by Mliekje
nou... geweldig.., je moet me eens zien als ik opsta... dan denk je wel ff anders... :x
Linnea
9 januari 2003, 22:27
nou... geweldig.., je moet me eens zien als ik opsta... dan denk je wel ff anders... :x he..HE!
Nie zo afdoen aan jezelf..
kzou je wel eens 's ochtends willen zien..
Ga ik beoordelenO-)
:+
DarkUnreal
9 januari 2003, 22:28
he..HE!
Nie zo afdoen aan jezelf..
kzou je wel eens 's ochtends willen zien..
Ga ik beoordelenO-)
:+
:x
Linnea
9 januari 2003, 22:30
:x :p
tis maar een glapje!!:p
btw.. niemand ziet er 's ochtends op z'n best uit:+
mijn haar zit altijd wild, en me ogen kan ik nie eens opendoen:o
DarkUnreal
9 januari 2003, 22:33
:p
tis maar een glapje!!:p
btw.. niemand ziet er 's ochtends op z'n best uit:+
mijn haar zit altijd wild, en me ogen kan ik nie eens opendoen:o
Ogen zitten dan nog helemaal dicht met Slaap.. zit je eerst een half uur in je oog te wrijven voordat je normaal kunt kijken.. (en ik schrik me dan helemaal de tering, omdat me ma hoort dat ik wakker ben, doet ze de deur van me kamer open, en springt de hond bij me op bed, en likt me helemaal af..)
Linnea
9 januari 2003, 22:35
Ogen zitten dan nog helemaal dicht met Slaap.. zit je eerst een half uur in je oog te wrijven voordat je normaal kunt kijken.. (en ik schrik me dan helemaal de tering, omdat me ma hoort dat ik wakker ben, doet ze de deur van me kamer open, en springt de hond bij me op bed, en likt me helemaal af..) gehhe
ja dat slaap ken ik heb, ik ook
zit ik af en toe nog in de klas.. zegt mar.. jo er zit nog wat bij je oog.. uh oww:o
maaruh.. als ik je verhaal over je hond mag geloven vind die dat je er erg smakelijk uitziet:+
Bazzemans
9 januari 2003, 23:30
gehhe
ja dat slaap ken ik heb, ik ook
zit ik af en toe nog in de klas.. zegt mar.. jo er zit nog wat bij je oog.. uh oww:o
maaruh.. als ik je verhaal over je hond mag geloven vind die dat je er erg smakelijk uitziet:+
En volgens de gem. meid hiero.. heeft die hond gewoon gelijkt toch?!
Linnea
10 januari 2003, 11:28
En volgens de gem. meid hiero.. heeft die hond gewoon gelijkt toch?!
tja.. dat kan ik nie zeggen he? maar ik denk ut wel;)
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.