PDA

Bekijk de volledige versie : gvd

chalyken
1 januari 2003, 21:27
kunnen die goddamn boefjes van marokanen zelfs niet op oudjaar normaal doen. Ben dat gezeik echt beu gewoon altij dat ruzie zoeken. Me vriendin der gsm verlore/gepikt , gaan we terug naar een pleintje waar ze dacht dat ie verlore was , worde we al mooi opgewacht door het ontvangst comité goddamn , en dan later in metro nog es boel met 2 dealerkes. 1 van ik schat 13/14 wilde tege me gaan vechte :{ , ik ben dat gezeik gewoon KOTSBEU

Stapper
1 januari 2003, 21:35
ik had er niet echt last van, alleen dat er 2 door de straat liepen en mij een prettig nieuwjaar wensde, meer niet

maar ik ga ook niet uit waar zij zijn, die houden niet van de muziek waar ik van hou en dan zie je ze ook (gelukkig) niet

chalyken
1 januari 2003, 21:37
mja met oudjaar liepe ze zowat overal , maar altijd in groepen natuurlijk , valt wel op dat zodra je erges in een café binnegaat er geen meer te bespeuren zijn...allemaal straatlopers

appelshampoo
1 januari 2003, 22:45
heb je een camera-bewijs dat het een marrokaan was ??

zo nee flikker dan ff op racist iedereen kan het gedaan hebben !

Xero
1 januari 2003, 23:26
Of het nou Marrokanen zijn of niet, zulke gastjes zijn gewoon zielig.

Fade of Light
2 januari 2003, 00:21
en dat in belgie, land der feesten!

EspumaX
2 januari 2003, 16:19
OH! :o

je zeg t G-woord :[

Shame on YOU!!! :[

Hertog_Joost
2 januari 2003, 16:43
Originally posted by EspumaX
OH! :o

je zeg t G-woord :[

Shame on YOU!!! :[

:? :? "Marokkaan"?? :] ( |:( ) :]

xlizzx
2 januari 2003, 16:45
Geen last van gehad
maar he tis natuurlijk niet leuk als je zoiets mee maakt

darkangel112
2 januari 2003, 18:23
Originally posted by annestacia

en als ze had gezegd dat het een duitser was was ze zeker geen racist.....

ze zegt alleen maar dat het een marokaanw as... ze zegt toch niet dat ze ze haat ofzo!
en ja ik ben het er wel mee eens dat marokanen al snel zeggen dat ze gediscrimineerd worden. mar sorry maar daar maakt zeker de helft het echt zelf naar...
kijk hier in huizen
bijna van alle verkrachten meisjes in huizen.. zijn verkracht door marokanen.. toeval?

darkangel112
2 januari 2003, 18:25
en daarmee zeg ik niet dat alle marokanen niet sporen..
want een vriend van me is ook marokaan..

maar ik denk dat er op dit moment helaas wel veel verkeerd bezig zijn

Karma-Killer
2 januari 2003, 18:47
Het hadden net zo goed Nederlanders kunnen zijn. Ik hoorde laatst ergens een verdomd goede annekdote;
als je over straat loopt en er staat een groep buitenlanders, hoef je je helemaal niet zo'n zorgen te maken. Staat er een groep Nederlanders, dan is er pas iets mis. Buitenlanders staan nl ALTIJD buiten om dat ze gewoon nergens heen kunnen. Dat ligt bij Nederlanders heel anders

darkangel112
2 januari 2003, 19:00
dat is inderdaad wel een goeie maar nederlanders kunnen ook gewoon buiten staan voor de gezelligheid he:)

Bird Of Prey
2 januari 2003, 19:01
Originally posted by Xero
Of het nou Marrokanen zijn of niet, zulke gastjes zijn gewoon zielig.

Bird Of Prey
2 januari 2003, 19:01
Originally posted by Fade of Light
en dat in belgie, land der feesten!

Kopspijkers gekeken? ;)

Bird Of Prey
2 januari 2003, 19:03
Originally posted by darkangel112
dat is inderdaad wel een goeie maar nederlanders kunnen ook gewoon buiten staan voor de gezelligheid he:)

jah idd, in dat opzicht slaat t nie echt ergens op dat t bij Nederlanders anders ligt

chalyken
2 januari 2003, 21:55
Originally posted by annestacia

dat zeg ik toch niet , ik zei gestolen/verloren want dat zullen we nooit weten he. Maar tis gewoon alles wat erop volgde dat me dwars zat...trouwens dit is klaagcorner, dus ik klaag over het wat er gebeurde of mag dat ook al niet?

1.toen we er aankwame stonden er alleen marokanen
2.ik vroeg alleen of ze een gsm hadde gevonden of niet
3.ze deden direct super agressief , me vriendin lastig valle..
blablabla

ik zeg niet dat ze hem gestolen hebben maar alsof ze het niet zouden gedaan hebben voor onze neus ofzo

chalyken
2 januari 2003, 22:04
ben btw geen racist (en een jongen) , maar ik vind dat het toch wel opvalt dat je meer en sneller problemen hebt met marrokane van 14-25 dan met andere bevolkingsgroepen hoor.

Fade of Light
2 januari 2003, 23:11
Originally posted by Bird Of Prey

Kopspijkers gekeken? ;)

:Y)

Sleepwalkertje
3 januari 2003, 17:43
ik ben van meuleberg, 's avonds kan je hier niet alleen buitenkomen! ze zijn zoals altijd in groepjes, en roepe dan naar u, als je iets zegt kome ze na u toe om u rammel te geven!!!
en het zijn ALTIJD van die bruin apen, noem me maar racist!!!! want ik ben ook ene!!!!

en ik ben er 200% zeker van dat de meeste allochtone zijn

Rijntje
3 januari 2003, 18:29
hmmz...over dat ze altijd buiten staan...tegenwoordig heb je hier disco's voor marokanen en turken :{

doen duitsers toch ook nie?

en nee la ma zitte...

Xero
3 januari 2003, 20:04
Dan zijn ze toch echt alleen zichzelf aan het discrimineren.
Anders hadden ze nooit een aparte disco.

A-Man
5 januari 2003, 23:20
Originally posted by Stapper
ik had er niet echt last van, alleen dat er 2 door de straat liepen en mij een prettig nieuwjaar wensde, meer niet

En toch had je je portemonnee nog in je broekzak?
O-) *) *) *)

(das discriminatie)

edit:
(Toch?)

A-Man
5 januari 2003, 23:29
Originally posted by Karma-Killer
Het hadden net zo goed Nederlanders kunnen zijn. Ik hoorde laatst ergens een verdomd goede annekdote;
als je over straat loopt en er staat een groep buitenlanders, hoef je je helemaal niet zo'n zorgen te maken. Staat er een groep Nederlanders, dan is er pas iets mis. Buitenlanders staan nl ALTIJD buiten om dat ze gewoon nergens heen kunnen. Dat ligt bij Nederlanders heel anders

Zeker als ze allemaal dezelfde soort sjaal om hebbeh, en dan ook nog toevallig allemaal kaal zijn....

Moieh!
ik fiets wel even om..

Is dat discriminatie?

SpiNe
6 januari 2003, 17:49
Originally posted by A-Man

Zeker als ze allemaal dezelfde soort sjaal om hebbeh, en dan ook nog toevallig allemaal kaal zijn....

Moieh!
ik fiets wel even om..

Is dat discriminatie?
ja:Y)