Bekijk de volledige versie : had ik ff een goeie dag
chalyken
7 januari 2003, 21:09
kom om vijf uur thuis , zet me in de zetel...kwartier later komt me ma binne...heb je neit gezien wat we voor je gekocht hebben?
komt ze der met een monster van e jas binnen....(ik ben geen snob maar dit was te erg) zeg ik van (nadat ik em paste en hij 3 maten te groot blijkt te zijn) van dees past nie bij mij...brak gelijk de hell in dees huis los jong , nie te geloven. kmocht bijna me boelke pakken....huisarrest , geen zakgeld en nog zeik
WTF MAG IK AL GEEN MENING MEER , goddamn ze kopen anders nooit kleren voor me zonder dat ik ze uitkies en nu hadden ze plots het grandioze idee van een jas voor me te kopen die me pa gepast had (hallo alsof ik even groot als hem ben) IK BEN GEEN 10 MEER
argh idioten
Karliene
7 januari 2003, 21:14
Kan ie nog geruild worden of niet?
Stapper
7 januari 2003, 21:17
ouders willen gewoon iets aardigs doen, maar weten niet dat hun smaak niet de smaak van de kinderen is, gebeurt heel vaak
ik heb gelukkig met mijn ouders afgesproken dat ik mijn eigen kleren koop en dat ze zich er niet mee bemoeien wat ik aan heb
erg handig
chalyken
7 januari 2003, 21:21
kan niet geruild worden , en ik dacht dat ik die afspraak ook met me ouders had maar blijkbaar...goddamn het ding komt tot aan me knien en ik lijk wel zo'n michelinmannetje
chalyken
7 januari 2003, 21:22
alsk em nie draag smijt me pa me brommer opt schroot :{
biffyclyro
7 januari 2003, 21:55
lullig voor je :(
Karliene
8 januari 2003, 00:10
Dat wordt de haarbandenmethode toepassen.. :]
Nu denken jullie waarschijnlijk: HUUHH?:?
Ik zal het even uitleggen..
Vroeger moest ik altijd een haarband in mijn haar van mijn moeder, maar ik vervloekte die dingen..Wanneer ik de straat uit was deed ik hem af en liet mijn haar lekker wapperen.. :p
Dit hield ik een paar weken vol en toen was hij opeens (O-) ;) ) gebroken...Er werden natuurlijk wel nieuwe gekocht, maar die verdwenen of raakten beschadigd op mysterieuze wijze..O-) :+
Headliner
8 januari 2003, 09:04
Originally posted by Karliene
Dat wordt de haarbandenmethode toepassen.. :]
Nu denken jullie waarschijnlijk: HUUHH?:?
Ik zal het even uitleggen..
Vroeger moest ik altijd een haarband in mijn haar van mijn moeder, maar ik vervloekte die dingen..Wanneer ik de straat uit was deed ik hem af en liet mijn haar lekker wapperen.. :p
Dit hield ik een paar weken vol en toen was hij opeens (O-) ;) ) gebroken...Er werden natuurlijk wel nieuwe gekocht, maar die verdwenen of raakten beschadigd op mysterieuze wijze..O-) :+
maar onder deze weersomstandigheden kun je moeilijk zonder jas gaan lopen :p
chalyken
8 januari 2003, 12:38
jammer genoeg is em kwijtspelen geen optie...dan magk me brommer vaarwel zeggen
BlondMysterie
2 februari 2003, 17:43
Originally posted by chalyken
alsk em nie draag smijt me pa me brommer opt schroot :{
Uhhh... Brommer op de schroot gooie? Is dat niet een beetje zonde van je brommer?
Meent ie dat wel?:{
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.