Bekijk de volledige versie : Plaatje
Plankje
8 januari 2003, 23:05
:). Als je me graag wilt afkraken, doe t dan wel opbouwend plz :). Wat vinden jullie ervan?
Tyskie
8 januari 2003, 23:08
Ik kan die lettertjes links onderin niet lezen...:p
Bobba.
8 januari 2003, 23:08
Originally posted by RickClan
:). Als je me graag wilt afkraken, doe t dan wel opbouwend plz :). Wat vinden jullie ervan? opbouwend? onderbouwend? :{
Maar opzich valt het wel mee O-)
Plankje
8 januari 2003, 23:11
Originally posted by tyskie
Ik kan die lettertjes links onderin niet lezen...:p ow t is een deel van de handleiding van FreeSpeech 2000, als je nieuwsgierig bent (kmoest wat aan text hebben :p)
Fade of Light
8 januari 2003, 23:21
wel leuk dat lip ear eye, maar tamelijk....ja hoe zal ik het zeggen....niet passend
Plankje
8 januari 2003, 23:22
Originally posted by Fade of Light
wel leuk dat lip ear eye, maar tamelijk....ja hoe zal ik het zeggen....niet passend ik zie al wat er niet zo passend is, dat lip ear eye streepje, moet rond zijn niet hoekig :)
Fade of Light
8 januari 2003, 23:24
nee, gewoon dat hele idee :p
maargoed, dat is kwestie van smaak (foto vinnik ook minder :])
Plankje
8 januari 2003, 23:33
Originally posted by Fade of Light
nee, gewoon dat hele idee :p
maargoed, dat is kwestie van smaak (foto vinnik ook minder :]) ach die foto is idd niet echt bepaald geweldig, maar er zat veel ruis in die foto (benk zowat een uur mee bezig geweest), en dat was moeilijk weg te werken, vandaar dat t niet een supergeweldige foto is, maar zodra ik een betere heb, pas ik t wel aan :)
btw: update toegevoegd
FunFair
8 januari 2003, 23:43
euh... betere fotow gebruiken voor je gezicht.. hier lijk je net een pijl....
en waarom informatie over wat je lip is of wat je oog?
(strakke lijntjes zijn trouwens mooier dan die ronde)
TheGroovMaster
9 januari 2003, 01:43
neem volgende x een beter kapsel
FunFair
9 januari 2003, 09:04
Originally posted by TheGroovMaster
neem volgende x een beter kapsel
joh daar zie je ook zoveel van he :p
DarkUnreal
9 januari 2003, 09:32
Tis jammer van de foto dat je hier geen egale huid heb... misschien kun je dat ff shoppen.. verders wel ::THUMBS UP::
LoeLoe
9 januari 2003, 13:28
Ik vinnum wreed maar dat ahd ik je al gezegd
Ik von die hoekige lijntjes trouwens mooier dan die ronde die je nou hebt
Plankje
9 januari 2003, 15:13
Originally posted by DarkUnreal
Tis jammer van de foto dat je hier geen egale huid heb... misschien kun je dat ff shoppen.. verders wel ::THUMBS UP:: als je de topic had gelezen, had je wel geweten dat er erg veel ruis in zat :). Maar ik ga strax ff een nieuwe foto maken (met mun pa's camera en genoeg licht :p), en zal dat dna in de loop van de dag veranderen
Stapper
9 januari 2003, 19:47
de foto zelf had iets beter gekund en die letters van lip, eye en ear vind ik persoonlijk niet mooi
The6thgate
9 januari 2003, 19:58
ben dr niet zo kapot van
Plankje
9 januari 2003, 20:03
update:
The6thgate
9 januari 2003, 20:07
nog erger:+
Plankje
9 januari 2003, 20:08
Originally posted by The6thgate
nog erger:+ kun je mayb ook onderbouwen wat er niet goed aan is O-) beetje afkraken kunnen we almaal wel :p
The6thgate
9 januari 2003, 20:13
kun je mayb ook onderbouwen wat er niet goed aan is O-) beetje afkraken kunnen we almaal wel :p haal jou gezicht er eens uit, dan praten we verder:D
spacey
9 januari 2003, 22:08
waarom staat er surfplank bij je oor ??? is ie zo groot :x :x :x :x (grapje van een blondje :p :9
Arie-Kanarie
9 januari 2003, 22:10
als je die foto van jezelf weghaalt en er een foto van een lekker wijf neerzet en dan nog al die onzin lettertjes streepies etc weghalen
dan vind ik hem wel goed
Plankje
9 januari 2003, 22:23
wat heeft iedereen tog als je een foto van jezelf in een plaatje propt. Dit is kunst mensen niet een een of ander plaatje met een geil wijf erin zodat je nog iets hebt om je op te beren hoor. Het mooie van dit plaatje is juist dat ik alles zelf heb gemaakt enzow (dus geen gejatte foto's gebruik ofzow)
Arie-Kanarie
9 januari 2003, 22:56
wat heeft iedereen tog als je een foto van jezelf in een plaatje propt. Dit is kunst mensen niet een een of ander plaatje met een geil wijf erin zodat je nog iets hebt om je op te beren hoor. Het mooie van dit plaatje is juist dat ik alles zelf heb gemaakt enzow (dus geen gejatte foto's gebruik ofzow)
kan ik ook met een foto van mezelf
is het dan ook kunst?
Plankje
9 januari 2003, 23:04
Originally posted by rekz_x
kan ik ook met een foto van mezelf
is het dan ook kunst? tis de kunst dat je het plaatje zo weet te maken en bedenken als ik t doe. Dat doe jij me denk ik niet na; zo uit je hoofd
FunFair
9 januari 2003, 23:28
duidelijk een andere foto gebruiken.. niet zo'n chagerijnige.. en minder opvallend maken die fotow :p
Plankje
9 januari 2003, 23:32
Originally posted by FunFair
duidelijk een andere foto gebruiken.. niet zo'n chagerijnige.. en minder opvallend maken die fotow :p alweer een andere foto ?? :{. Het is moeilijk om een perfecte foto te maken. ik vind deze foto zo wel goed. En minder opvallend is niet echt nodig, vind ik
Arie-Kanarie
9 januari 2003, 23:52
tis de kunst dat je het plaatje zo weet te maken en bedenken als ik t doe. Dat doe jij me denk ik niet na; zo uit je hoofd
Ja is goed en moeilijk bedacht kerel
als je je foto nou wat mooier had genomen en wat beter bewerken ziet het er zo uit
http://members.lycos.nl/janpeterdevries/verkies/zelfdealsrickbeterefoto.jpg
als ik nu nog pijltjes erbij doe hebben we dezelfde......
nouja, nog en beetje scalen dan...
als anke toevallig hier komt mag ze deze ook gebruiken voor die ene topic......
F_asd
9 januari 2003, 23:55
ik vintum vet op die gebogen lijnen na.. die vierkante structuur erin vind ik persoonlijk toch mooier
FunFair
10 januari 2003, 00:09
joh dat is gewoon een plaatje met een lame plugin erover heen....
en hetzelfde effect kan je al bereiken door een plaatje te saven op 256 kleuren... dus nou wat een kunst :Z :Z :Z
theo tank
10 januari 2003, 00:17
Originally posted by FunFair
joh dat is gewoon een plaatje met een lame plugin erover heen....
en hetzelfde effect kan je al bereiken door een plaatje te saven op 256 kleuren... dus nou wat een kunst :Z :Z :Z
t plaatje ziet er zo uit omdat het een .gif bestand is, ik heb hem uit een powerpointpresentatie gehaald :)
Maar kunst is toch is waar je graag naar kijkt, dusseuhhh....
Rekz heeft het begrepen hehe
Arie-Kanarie
10 januari 2003, 00:19
hehe
mijn computer is zo gaar als de pest dus zie dat plaatje nu zelf niet
maar als het goed is is het toch die hele grote? :7
theo tank
10 januari 2003, 00:20
hehe
mijn computer is zo gaar als de pest dus zie dat plaatje nu zelf niet
maar als het goed is is het toch die hele grote? :7
jah :)
Je kan de 'shag' tellen hehe
Ik maar ff de [img] code uitgezet anders maakt die comp van mijn alleen maar overuren
Plankje
10 januari 2003, 00:25
mag deze ook
http://members.lycos.nl/janpeterdevries/verkies/magdezeook.jpg
leuk zo'n "doe een rick na plaatje" man in dit plaatje zit amper detailwerk, das tog geen kunst man
theo tank
10 januari 2003, 00:26
man in dit plaatje zit amper detailwerk, das tog geen kunst man
Piet Mondriaan's Victor Boogie Woogie leverde 80 miljoen op, was ook niet echt gedetailleerd
Arie-Kanarie
10 januari 2003, 00:30
man in dit plaatje zit amper detailwerk, das tog geen kunst man
ik zit ook niet in de detailhandel
(vage bui heb ik vanavond toch weer)
Plankje
10 januari 2003, 00:36
okay mensjes als jullie mij niet aardig vinden -> mij best; maar uit t aub op een andere manier ipv mijn threads te verneuken en af te zeiken k?
theo tank
10 januari 2003, 00:39
okay mensjes als jullie mij niet aardig vinden -> mij best; maar uit t aub op een andere manier ipv mijn threads te verneuken en af te zeiken k?
wie heeft het hier over niet aardig vinden? Niet alles zo persoonlijk opvatten hehe
Plankje
10 januari 2003, 00:41
Originally posted by theo tank
wie heeft het hier over niet aardig vinden? Niet alles zo persoonlijk opvatten hehe gwoon kappen k? Als je door gaat heb jij dadelijk ook een waarschuwing aan je broek hangen en dat moeten we niet hebben.
theo tank
10 januari 2003, 00:44
gwoon kappen k? Als je door gaat heb jij dadelijk ook een waarschuwing aan je broek hangen en dat moeten we niet hebben.
Tis een mooi plaatje hoor :*
Tyskie
10 januari 2003, 00:45
Ik weet toch wel wat ik liever zie, maar je moet zoveel scrollen bij de ECHTE kunst :D *)
En Rickie-boy, hou die dreigende taal toch bij de PM. Zo lijk je zo geforceerd stoer overkomend..
Banaan
10 januari 2003, 08:54
hijs kewl hoor rick! trek je nergens iets van aan!1
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.