Bekijk de volledige versie : ok dat hebben we ook weer gehad
chalyken
16 januari 2003, 19:53
vraagt me lief of ik zaterdag blijf slape....derna van ok robbie vraagt of ik mee naar fuif ga dus ga zien of gij ook mee kunt he...zegt ze nu van ja die zen vader zegt dat ie geen plaats meer in auto heeft (want ja dat kutgast meot gevoerd worden door ze pa) dus wat.....MOET IK ZATERDAGAAF GEWOON NIET MEE , aw ik ben pissed jong
Duffie
17 januari 2003, 18:23
ahum, kan ik gelove joh!!! :r Je lief laat je gewoon zitte voor een ander? Waaarom blijf je dan bij de pakken zitten? Ga gezellig met een ander meisje weg zaterdagavond, en zorg ervoor dat je lief jou en haar lekker zien, weet ze hoe het voelt. *) goed plan? :)
chalyken
17 januari 2003, 19:44
nee
Duffie
18 januari 2003, 10:51
Oh je houdt dus te erg van der? Gewoon lekker jaloers... :] tsja kan ik nx aan doen hm.:?
xlizzx
19 januari 2003, 11:45
sorry ksnap er neit veel van
lief-heksje
19 januari 2003, 12:03
ik ben zelf een belgje maar zelfs ik versta er de kl*ten van |:(
chalyken
19 januari 2003, 13:01
lol was slecht gezind dus schreef ff in dialect :) , verwacht ook niet echt replies . wou gewoon ff klage :)
chalyken
19 januari 2003, 13:07
zal het ff duidelijk opschrijven voor de geinteresseerden
Dus men vriendin vroeg of ik zaterdag bleef slapen en wat later vroeg er iemand of ze mee naar een fuif ging. Dus zei ze van ok , en toen vroeg ze aan mij of ik mee ging , was dus goed voor mij.
Maar later bleek dus dat die fuif nogal ver was en ze dus met de auto moesten gaan maar omdat hij al een paar andere mensen mee had gevraagd was er geen plaats meer in de auto. Dus heeft men lief beslote van wel te gaan en onze afspraak af te zeggen...en daar ben ik boos om. En nog een extraatje...zaterdag namiddag (enige moment dat ik haar dan kon zien) sleurt ze mij gewoon mee naar stoem poolcafé met hem...(tottaal geen vriende van mij dusja)...om dan te besluiten van oeh we zijn met 5 dus 1 iemand doet niet mee...ik dus.
:[ :[ kutweekend dus
biffyclyro
19 januari 2003, 16:14
aww dat is lullig : (
Duffie
19 januari 2003, 16:14
Ik heb een ge-wel-dig weekend gehad!!!!!!!! FANTASTISCH gewoon!!! :) :) :) :) :+ :) :) :) :) *) :) :) :) :) Maarja, jij dus niet. Veel suc6 met je vriendin. Vertel haar mss voorzichtigjes wat je ervan vind dat ze zo om die jongen hangt en je zo meeneemt naar van die plaatsen waar ze je liever zelfs niet willen kennen. Proberen kan altijd hè! O-)
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.