PDA

Bekijk de volledige versie : ff van me af schrijven

chalyken
11 februari 2003, 23:37
ok net gedumpt door men lief , reden : komt erop neer da ze liever bij 2 gasten is da ze net lere kenne heeft dan bij mij...grappige ze zijn alletwee verliefd op haar maar zij wil ze als vriende maar heeft blijkbaar geen tijd voor een lief met haar nieuwe sociale leven gvd na 10 maanden zo geneukt worden
:( wat moet ik nu , ze is alles wat ik had

Fade of Light
12 februari 2003, 00:04
was het plotseling of zag je het aankomen?

sterkte

DarkAngel
12 februari 2003, 00:14
damn das zeker lullig :(
ik weet niet echt wat ik hier op moet zeggen sorrie
maar sterkte :*

Brendovic
12 februari 2003, 01:41
ga dat ff lekker op papier van je af schrijven

Nightwolf
12 februari 2003, 01:52
blijf jij eens ff weg uit m'n forum met dit soort opmerkingen :{

ontopic: das wel erg lullig :{ weet je zeker dat ze alleen maar vrienden wilt blijven met ze of zegt ze t alleen maar? :?:{

chalyken
12 februari 2003, 14:43
ok tijd voor een langere versie

tging dus al een week of drie niet zo goed iig en ervoor hadden we ook al wat problemen er rond maar toen legde ik echt nog geen link met het feit dat ze het zou gaan uitmaken.
Op oudejaarsavond heeft ze dus 2 gasten leren kennen die nu zowat haar 2 beste vrienden geworden zijn...probleem is dat ze allebei op dr verliefd zijn (nogal duidelijk) nu hadden ik en me ex dus al nu en dan es ruzie omdat zij zei dat ze te weinig tijd had om bij haar vrienden te zijn enzo (we wonen nogal ver uiteen dus zijn int weekend toch wel heel de dag samen) en aangezien ik niet met die 2 gasten kan opschieten (duh) kun je ons ook niet samenbrengen ofzo...plus wil ze gewoon meer tijd enzo voor derzelf (als dat niet grof is) ik snap het echt niet meer...je denkt dat je een persoon kent en dan ineens op een maand tijd kunnen ze zo hard veranderen en je zoooo'n pijn doen...vraag me wel af of ze nog zo haar vrienden zullen zijn wanneer ze doorhebben dat zelfs als ze ons uiteen gekregen hebben ze nog niks met 1 van hen wil...ik betwijfel het. en het zal der verdiende loon zijn , shit ik ben der echt ziek door

lief-heksje
12 februari 2003, 15:57
hm,tot de moment waarop die gasten verliefd zijn op een ander en haar laten staan,dan komt ze wel trug smeken...maar niet in trappen hé...
en veel sterkte:*

RandyJC
2 maart 2003, 07:44
damnz...

ik zou me ook kut gaan voelen... moet er niet aan denken...

dit soort dingen is echt super kut...

STERKTE

Melch
2 maart 2003, 17:36
Tja ik zou gewoon die persoon negeren... Niet meer naar toe niet bellen niks... Niet praten... Gewoon één mail of brief schrijven waarin je te kennen geeft dat het echt pijn heeft gedaan, en blablabla....

chalyken
2 maart 2003, 21:54
mja nu het uit is krijg ik wel heel wat dingen te horen enzo
shit ik heb het gehad met relaties voor een goeie tijd

JennyMindTricks
2 maart 2003, 22:01
Ah écht klote voor je hoor!! :(
Suc6 met alles!!

boertje
2 maart 2003, 22:25
Ik weet hoe je je voelt, en ik weet ook dat het dus goed komt

Rijntje
2 maart 2003, 22:38
heej, ik ben er he als je iemand bnodig heb :*

het si heel laf van dr ,,..maar al die dingen die je nu weet...kies lekker voor jezelf je bent een leuke jongen ze is je niet waard

DirrtyAngel
28 maart 2003, 16:05
Das behoorlijk kut voor je!!
Jah jah ik weet ook alles van exen af

The6thgate
28 maart 2003, 16:50
Originally posted by DirrtyAngel
Das behoorlijk kut voor je!!
Jah jah ik weet ook alles van exen af ga op een ander forum topics uppen:{

Eelcotje
28 maart 2003, 20:55
Originally posted by chalyken
gvd na 10 maanden zo geneukt worden
:( wat moet ik nu , ze is alles wat ik had

Ik leef serieus met je mee :S

Ik heb nu 11 maand met me lief, en het gaat super goed.
Maar ik was ook altijd bang dat ze zoiets zou doen.., gewoon opgeven en dumpen. Na al die tijd samen.

Wat lijkt me dat verrot....

Maar ik heb maar 1 adviesje .., da's dat je het beste gewoon zo SNEL mogelijk je er overheen zet.., lekker uitgaan, misschien dat je voor 1 avondje kan aanpappen met een meid, dan vergeet je het vast heel snel..
En dan (net alsof), doen dat je van het vrijgezelle leven geniet.

EDIT: (lol, ok lang verhaal.. is dus van 2002 )

chalyken
1 april 2003, 15:11
mjuh die raad neem ik in e zin wel op hoor :p , maar meeste vrienden van mij zijn meisjes en is wel irritant als ze dan over hun lief beginne te praten ofzo...maja tis nu toch iets van 2 maand uit maar ik ben der iig nog steeds niet over :|

chalyken
1 april 2003, 15:14
ohja met meisjes aanpappen voor 1 avond doe ik niet....

laurier_garnier
1 april 2003, 15:24
Originally posted by chalyken
ohja met meisjes aanpappen voor 1 avond doe ik niet....

goe gezegt....

kzou dat ook niet doen das echt niet de manier toch niet tenzij ge het meent

gewoon actieve dingen doen waar ge niet teveel tijd hebt om na te denken :) en socializen helpt meestal ook wel bij mij :)

kreej-z
1 april 2003, 19:55
hmz dat sucks :(
sterkte :*

bboytrixx
7 mei 2003, 13:52
he man ik weet wat je doormaakt het is nu ook net uit met m9jn vriendin wij hadden ook een lange tijd samen wat ze bij jou heeft geflikt dat is gewoon niet menselijhk probeer gewoon boos op haar te zijn ze is goed fout geweest en dat is duidelijk

anemic
7 mei 2003, 14:22
heb je haar nog gesproken?

Nightwolf
7 mei 2003, 17:06
geen oude topics uppen graag