PDA

Bekijk de volledige versie : ik rommelde wat in mijn kast

bAnAnAqUeEn
11 maart 2003, 18:57
en ineens vond ik drie AFSCHUWELIJKE foto's van vorig jaar in de vakantie (in frankrijk) :s humz moet ik ze posten of niet?

Stapper
11 maart 2003, 19:02
jaaa
altijd posten, anders moet je het niet zeggen ;)

The6thgate
11 maart 2003, 19:04
topic maken=posten:yes:

bAnAnAqUeEn
11 maart 2003, 19:11
Originally posted by Stapper
jaaa
altijd posten, anders moet je het niet zeggen ;)

ok eentje dan :) maar de rest niet die zijn te erg :s

Stapper
11 maart 2003, 19:17
wat een geluk, meteen 2x dezelfde foto :+
wat nog leuker is, is dat die op mijn account zit ;)

maarja, leuke foto, weet niet wat jij der erg aan vind, je ziet der alleen erg bruin en iet wat klein/jong uit, maar meer niet

The6thgate
11 maart 2003, 19:30
lekker bruin:huh:

Nightwolf
11 maart 2003, 19:34
idd :) leuke foto wel :)

bAnAnAqUeEn
11 maart 2003, 19:53
ik vind hem eigenlijk afschuwelijk :) je moet dit wel denken -9 kilo :) mja is normaal dat ik klein lijk, ik zit ook op een bolletje he :) ofzo of hoe zeg je dat... nog eentje van op vakantie?

Stapper
11 maart 2003, 19:55
Originally posted by bAnAnAqUeEn
nog eentje van op vakantie? als je niks zegt weten we ook niet dat je nog meer foto's hebt ;), dus ja, doe der maar nog 1

Nightwolf
11 maart 2003, 20:02
ik vind hem eigenlijk afschuwelijk :) je moet dit wel denken -9 kilo :) mja is normaal dat ik klein lijk, ik zit ook op een bolletje he :) ofzo of hoe zeg je dat... nog eentje van op vakantie?

ach welnee hij is leuk :) kom maar op met die andere foto's :)

TheGroovMaster
11 maart 2003, 20:13
valt toch mee, stel je niet zo aan!

bAnAnAqUeEn
11 maart 2003, 20:25
wat denken jullie dat ik dacht toen ze deze foto namen? :d

Fade of Light
11 maart 2003, 20:28
wat denken jullie dat ik dacht toen ze deze foto namen? :d

er zit een stok in mijn anus en dat vind ik neit fijn, waarom denk je anders dat ik op mijn tenen sta?

0Vera
11 maart 2003, 20:37
Originally posted by Fade of Light

er zit een stok in mijn anus en dat vind ik neit fijn, waarom denk je anders dat ik op mijn tenen sta? WHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA:D

bAnAnAqUeEn
11 maart 2003, 20:42
Originally posted by 0Vera
WHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA:D

hehe

nee was het niet denkik
btw ik sta niet op mijn tenen, ik sta op mijn hielen!! :) mijn tenen kwamen net niet aan het onderste trapje als ik dat deed :)

JennyMindTricks
11 maart 2003, 20:52

hehe

nee was het niet denkik
btw ik sta niet op mijn tenen, ik sta op mijn hielen!! :) mijn tenen kwamen net niet aan het onderste trapje als ik dat deed :)

Noujoh FoL je bent niet oplettend vandaag!! ;)
En hoezo heb je die 1ste foto nou weggehaald banaan?? :(
2de foto is leuk!! :)

psychobunny
11 maart 2003, 20:54
ik wil de eeste foto es zien bananaqueen :p
en volgens mij was je juist wakker en dacht je,shiiiiiit,wat een kater :p

JennyMindTricks
11 maart 2003, 20:56
NeeNeeNee!! Je dacht,.: Als ik nu pleur dan bén ik tóch ff de lul!! :D

Fade of Light
11 maart 2003, 21:04
Hey kut, haal die camera is weg

ook niet he? :(

ok ok ik weet het:

Ik kan nu wel gaan lachen, maar als ik dan volgend jaar deze foto op het ll.com forum neerzet of mijn familie ziet het, dan denken ze vast dat het een hele leuke vakantie was. MAar dat is het helemaal niet, want het zwembad is vies en zit vol met bladeren en zand en de overbuurjongen die gooit snachts allemaal met steentjes tegen de ruit, waardoor ik niet kan slapen en hem morgen tegen zijn kop ga aanbutsen. Om dan nog maar niet te spreken over het feit dat we al minstens 4 weken op deze pleuriscamping staan en er totaal niks te doen is. Oh ik verveel me toch zo. Maar als ik nu niet lach, dan gaan me ouders volgende vakantie andere camping zoeken en de kans dat die nog saaier is, is nog veel groter. Dan krijg je vast zo'n camping met nog meer ouwe lullen die na hun 60ste nog even bruin willen worden en de hele dag voor hun camper in de zon liggen te maffen om savonds om 6 uur een keer met hun luie aars van hun stoeltje af te komen om dan naar het restaurant te sjokken om daar eten naar binnen te duwen om vervolgens weer rustig terug te waggelen naar hun camper om daar de hele avond met een boek inde hand te liggen lezen....Om dan nog maar niet te spreken over de buitenlanders die daar...*Flits* ...shit vergeten te lachen, volgend jaar andere camping :(

ja ik weet het, ik verveelde me ff :O :)

bAnAnAqUeEn
11 maart 2003, 21:05
dit was de eerste :)

QQQ
11 maart 2003, 21:13
Originally posted by Fade of Light
Ik kan nu wel gaan lachen, maar als ik dan volgend jaar deze foto op het ll.com forum neerzet of mijn familie ziet het, dan denken ze vast dat het een hele leuke vakantie was. MAar dat is het helemaal niet, want het zwembad is vies en zit vol met bladeren en zand en de overbuurjongen die gooit snachts allemaal met steentjes tegen de ruit, waardoor ik niet kan slapen en hem morgen tegen zijn kop ga aanbutsen. Om dan nog maar niet te spreken over het feit dat we al minstens 4 weken op deze pleuriscamping staan en er totaal niks te doen is. Oh ik verveel me toch zo. Maar als ik nu niet lach, dan gaan me ouders volgende vakantie andere camping zoeken en de kans dat die nog saaier is, is nog veel groter. Dan krijg je vast zo'n camping met nog meer ouwe lullen die na hun 60ste nog even bruin willen worden en de hele dag voor hun camper in de zon liggen te maffen om savonds om 6 uur een keer met hun luie aars van hun stoeltje af te komen om dan naar het restaurant te sjokken om daar eten naar binnen te duwen om vervolgens weer rustig terug te waggelen naar hun camper om daar de hele avond met een boek inde hand te liggen lezen....Om dan nog maar niet te spreken over de buitenlanders die daar...*Flits* ...shit vergeten te lachen, volgend jaar andere camping :(

:D:D:D

bAnAnAqUeEn
11 maart 2003, 21:32
die van fol is zalig :d

maar eerlijk gezegd er klopt niet veel van die commentaar :d twas wel een toffe camping enzo, het zwembad was heeeeeel proper :) er lagen geen bladeren in, de buurjongens waren superlekker en helemaaaal niet lastig en euh :$ eigenlijk was ik het die constant steentjez enzo tegenhun tentje ging gooien :) mwoeha :d maarja :) we hebben er trouwens maar drie dagen gestaan ofzo, we waren op doorreis naar een ander deel van bretagne dus :)

btw, ik denk dat het toen was dat ik net een bericht van bart gekregen had (die kloot dat het toen vier dagen eerder na twee maanden verkering had uitgemaakt) dus dat kan die donderwolk verklaren

bAnAnAqUeEn
11 maart 2003, 22:26
aaaargh dit is gewoon de allerergste :kots::kots:

ben net een hoer ofzo :(

Stapper
11 maart 2003, 22:45
die laatste is leuk, jammer dat je niet blij kijkt, maar voor de rest is die wel leuk

Bobba.
11 maart 2003, 23:01
was me nog nooit opgevallen dat jij eigenlijk beswel leuk bent

Linnea
12 maart 2003, 13:47
ik vind die allererste juist erg leuk!:)
Kvind ut leuke foto's

bAnAnAqUeEn
12 maart 2003, 13:54
Originally posted by Stapper
die laatste is leuk, jammer dat je niet blij kijkt, maar voor de rest is die wel leuk

dies net het ergste ! :) maarja was nu ook wel mijn vakantietje niet :s :) en daarbij, ik weet nog dat we op die camping nogal last hadden van de zon :d is de eerste keer dat ik zo bruin was! (zie foto op die rots)

Nightwolf
12 maart 2003, 13:57
alleen op die foto bij de caravan ben je verbrand :+ weet ik nog wel omdat je me toen een smsje had gestuurd daarover :o

bAnAnAqUeEn
12 maart 2003, 13:58
Originally posted by Nightwolf
alleen op die foto bij de caravan ben je verbrand :+ weet ik nog wel omdat je me toen een smsje had gestuurd daarover :o

:) ja dat weet ik niet, kan goed zijn dat dat net het ogenblik was nadat ik dat smsje gestuurd heb :)

geef nu toe, dat zijn toch geen spieren op die foto's :? er ies iemand die beweert van wel O-)

Nightwolf
12 maart 2003, 14:00
tuurlijk zijn ze dat :)

bAnAnAqUeEn
12 maart 2003, 14:15
tuurlijk zijn ze dat :)

:s dus dan ben ik nu spieren kwijt :s ipv vet? damn :d

Nightwolf
12 maart 2003, 14:20
nee je bent vet kwijt en niet je spieren :p

bAnAnAqUeEn
12 maart 2003, 14:23
nee je bent vet kwijt en niet je spieren :p

:d kewl

Karliene
12 maart 2003, 15:42
Hmm, die laatste foto met je broertje (?)..Die jongen lijkt net op Zaagmans :d :d :]

Goed hoor :), -9 kilo, maar ja, ik vond je al niet zo dik op die eerste foto..Vraag ik me toch af hoe je er nu uitziet..

bAnAnAqUeEn
12 maart 2003, 15:47
Originally posted by Karliene
Hmm, die laatste foto met je broertje (?)..Die jongen lijkt net op Zaagmans :d :d :]

Goed hoor :), -9 kilo, maar ja, ik vond je al niet zo dik op die eerste foto..Vraag ik me toch af hoe je er nu uitziet..

euhm ja euh zal ik wat fotoz zokeen? of vraag eens aan laurier_garnier:d

bAnAnAqUeEn
12 maart 2003, 15:55
hier das een vrij recente.. is nu wel dikke pull enzo maar soit 8-) vind em wel mooi O-) :wave:

http://members.lycos.nl/ladytodie4/laurier/ikkefrans.JPG

Nightwolf
12 maart 2003, 16:15
vergeet je de foto niet? :?

bAnAnAqUeEn
12 maart 2003, 16:20
neej :( er staat een img link bij :s ok

volgende probeersel dan maar
http://forum.leerlingen.com/vbb/attachment.php?s=&postid=459745

nog eentje

http://forum.leerlingen.com/vbb/attachment.php?s=&postid=462644

ik heb ze wel al eens gepost hoor :d *)

Nightwolf
12 maart 2003, 18:17
kan me nie echt herinneren dat je de laatste ooit hebt gepost :?

Fade of Light
12 maart 2003, 18:25
kan me nie echt herinneren dat je de laatste ooit hebt gepost :?

wel woar

Nightwolf
12 maart 2003, 18:28
oh :( link? :?

Fade of Light
12 maart 2003, 18:29

dan moet ik gaan zoeken, en daar heb ik geen zin in,w ant dat kun je zelf ook doen.... :p

DarkAngel
12 maart 2003, 18:30
bretagne

hmm bretagne...

Nog in Quimper geweest :d ?

en leuke foto's meis :thumbsup:

bAnAnAqUeEn
13 maart 2003, 21:29

was een topic over brave studente ofzo

JennyMindTricks
13 maart 2003, 21:34

was een topic over brave studente ofzo

Yep!! :)

Nightwolf
13 maart 2003, 21:34
heb m ondertussen door :)

bAnAnAqUeEn
13 maart 2003, 21:38
heb m ondertussen door :)

*zucht* ik rijk een prijs uit aan diegene die van mij een mooie foto kan maken :d ;) inschrijven? pm mij :d

Nightwolf
13 maart 2003, 21:46
dat zou ik doen, weet je da nie meer?:? kzou m'n digitale camera meenemen :?

JennyMindTricks
13 maart 2003, 21:50

*zucht* ik rijk een prijs uit aan diegene die van mij een mooie foto kan maken :d ;) inschrijven? pm mij :d

Oke!! :D

bAnAnAqUeEn
13 maart 2003, 21:50
dat zou ik doen, weet je da nie meer?:? kzou m'n digitale camera meenemen :?

ja :d daarom stel ik het juist voor :d

Nightwolf
13 maart 2003, 21:51
*schrijft zich in* :+

ik kan in totaal zo'n 45 foto's maken dus ik zal 45 foto's van jou maken in verschillende posities enzo :p