Bekijk de volledige versie : hoe moet je hiermee om
chalyken
17 april 2003, 23:48
je beste vriendin vertelt je dat ze niet ouder dan 25 ofzo gaat worden....(bloedziekte die verergerd)
how the fuck moet ik hiermee om gaan???? :(
bootje
18 april 2003, 00:24
aw das erg! koetsre elk moment die je hebt en probeer haar wat te steunen! voor haar zal het ook zeer moeilijk zijn!
sterkte!
Rijntje
18 april 2003, 10:50
pfff...dar kun je denk ik niet mee omgaan. probeer voor haar dan gewoon normaal te blijven tegen dr. en geef jezelf de kans om naar het moment toe te werken. zorg dat je dus in geen geval met spijt overblijft (in de zin van had ik haar maar dit gezecht of hadden we maar dat gedaan) wees er voor haarwaneer zedat nodig heeft. als je dat doet maak je jezelf ook een echte vriend!
Mja verder...ik hoop nooit in die situatie te komen en ik zou niet weten wat ik zelf zou doen. heel veel sterkte en als er wat is je weet het he :*
Narya
18 april 2003, 16:38
ik denk dat je gewoon door moet leven zoals je al deed met haar dan
en misschien moet je er gewoon voor zorgen dat ze bij je terecht kan als ze je nodig heeft. En idd ervoor zorgen dat je niet met spijt overblijft.
Atjeuh
18 april 2003, 19:15
gewoon tegen haar blijven doen zow als je deedt een vriendin van mij heeft ook zown soort ziekte maar dan CF...:'( iedegeval sterkte ermee :aai:
Karliene
18 april 2003, 21:10
Euh, ja, das wel even slikken zeg.. :{
Ik zou het niet weten, maar ik wil d.m.v. dit berichtje je even sterkte wensen.. :)
chalyken
18 april 2003, 22:01
derbij komt nog het feit datk de enige ben (buiten haar ouders) die weet hoe ernstig het wel is.
zelfs haar beste vriendin (tevens ook zowat eve goede vriendin van mij) weet niet hoe ernstig het is...wtf voor een klote wereld is dit
bootje
18 april 2003, 22:03
Originally posted by chalyken
derbij komt nog het feit datk de enige ben (buiten haar ouders) die weet hoe ernstig het wel is.
zelfs haar beste vriendin (tevens ook zowat eve goede vriendin van mij) weet niet hoe ernstig het is...wtf voor een klote wereld is dit
het kan vererend zijn als enige iets te weten, maar ook ontzettend klote! dat weet ik maar al te goed! zo krijg je soms het gevoel er alleen voor te staan en ik weet nog altijd niet hoe je van dat gevoel afraakt. ik zal het je weten te zeggen zodra ik het weet.
sterkte!
L_angeldc
18 april 2003, 22:47
das echt klote voor je zeg :aai:
Ik zou in ieder geval je vriendin niet anders en speciaal gaan behandelen, gewoon met haar omgaan zoals je altijd al deed.
En ervoor zorgen dat het gewoon zo leuk mogelijk is, dat je alles zegt wat je wil zeggen, niet dat je later een schuldgevoel krijgt zo van 'waarom heb ik dat niet verteld?'
In ieder geval veel sterkte :*
anouk
19 april 2003, 16:53
Ik zou dr laten weten dat je veel van dr houd (ik neem aan dat je dat doet) en ehm ja verder gewoon normaal tegen haar doen en haar goed steunen denk ik
Heel veel sterkte ermee!
SpiNe
20 april 2003, 00:23
sterk blijven niet laten zien dat je hart breek anders heeft zei niemand meer om op te steunen
sterkte
chalyken
20 april 2003, 22:56
mja twas idd wel een slag om het te hore maar zulle het moete aanvaarde...zolang het goed met dr gaat het onderwerp best late ruste zeker zodat ze toch wat zorgeloos kan leve (alsof dat mogelijk is) maar eenmaal ze in de 20 zijn...dat wordt zo moeilijk...weten dat ze niet lang meer te leven heeft enzo :(
Jennifer1203
18 mei 2003, 12:10
Originally posted by chalyken
je beste vriendin vertelt je dat ze niet ouder dan 25 ofzo gaat worden....(bloedziekte die verergerd)
how the fuck moet ik hiermee om gaan???? :(
hM Soort zoort geval ga ik ook meemaken alleen dan is het op het gebied van geen zin meer in het leven dus zelfmoord.Het is een hele goede vriend van mij die een groot deel uitmaakt van wat ik nu ben.Ik probeer zoveel mogelijk van hem te genieten en echt luisteren wat die te zeggen heeft.Het is werkelijk waar heel ingewikkeld voor mij want dit persoon kiest er zelf voor om de wereld te vertlaten hij heeft de lijding alsware over zijn leven zonder dat het vastgesteld is door een ziekteHet is heel moeilijk maar je moet het prberen te acepteren dat ze over een paar jaar er niet meer zal zijn.Neem haar zoals ze is en vertel haar eerlijk wat je denkt en voelt als ze weg zou zijn.Want hoedan ook het gaat gebeuren en de tijd kan niet worden stil gezet.Dus houd rekening met der en geniet van elk moment
jefflover
7 juni 2003, 01:13
the clue is: haar gevoelens voor de jouwe plaatsen... zij heeft het veel moeilijker dan dat jij het hebt. jij zult de tijd hebben om te rouwen, zij niet.
dit betekent niet jezelf wegcijferen é... praat er af en toe eens me iemand, of je schrijft het van je af... hoe je ook dingen verwerkt...
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.