PDA

Bekijk de volledige versie : bah wat heb ik naar gedroomd :(

Jamiel
21 april 2003, 14:42
ik heb gedroomd dat ik verplaatst werd naar een andere locatie van de bonhoeffercollege ( zegt jullie niks I know )

ik kwam daar binnen en het eerst wat ik zag waren allemaal kassa's, die dus de kantine moesten voorstellen. Ik vroeg aan de vrouw achter een van die kassa's wie ik moest spreken, ivm met de verplaatsing...

zij wist het niet en een meisje die legde uit waar ik naartoe moest.

Toen kwam ik de kamer binnen en het was helemaal leeg, alleen in het midden stond een tweezitsstoel :?

Daar moest ik dan gaan zitten en later kwam die directeur van de school.
Hij dus alle huisregels uitleggen enzoow.

Toen had ik biologie en al die luitjes mij dus aankijken.
Die leraar tegen alle leerlingen : Ja, zouden jullie de nieuweling niet verwelkomen?

Iedereen dus : :| ( En bedankt, dacht ik bij mezelf )

Ik moest me voorstellen en het enigste wat ik zei was : Ik ben Jamila Blokzijl en ben 16 jaar, meer valt er niet te vertellen over mij (:?)

Iedereen vond mij dus al een rare snuiter vanaf dat moment en ze liepen allemaal over mij heen en begonnen mij te pesten.
De leraar vroeg of ik nog iemand kende van deze school.
Ik zo: Ja * naam * , maar dat meisje dat ik noemde zit in het echt eiglijk op een andere school dus dat was wel vreemd :?

Maar goed, ik werd dus huilend wakker.

De reden waarom ik dit heb gedroomd, is denk ik dat mijn vrienden strax van school gaan en dat ik me dan net zo alleen ga voelen als hoe ik me in mijn droom heb gevoeld :(
Gelukkig zit er nog wel een goede vriendin van me in de klas :)

The6thgate
21 april 2003, 14:52
dat je een goede vriendin in de klas hebt zitten helpt je al een stuk op weg. die kan je aan anderen voorstellen enzo. en begin gewoon een praatje te maken met de anderen, heb je gelijk contact gelegd. komt wel goed:thumbsup:

Chatty
21 april 2003, 14:58
Je meeste vrienden gaan dus van school en jij niet? Blijf je dan zitten ofzo? Ja daardoor zal die droom wel komen. Maar dromen maken altijd alles veel erger en raarder dan het in werkelijkheid is en de meeste dromen komen ook nooit uit, dus je hoeft je nergens druk om te maken. Dat je een goeie vriendin nog over hebt zal je ook zeker helpen, zodat je in ieder geval iemand naast je hebt in de klas enzo.:aai:

Jamiel
21 april 2003, 15:00
Originally posted by The6thgate
dat je een goede vriendin in de klas hebt zitten helpt je al een stuk op weg. die kan je aan anderen voorstellen enzo. en begin gewoon een praatje te maken met de anderen, heb je gelijk contact gelegd. komt wel goed:thumbsup:
die goede vriendin en ik hebben bij onze vrienden ( die dus volgend jaar weggaan ) in de klas gezeten, maar omdat wij zijn blijven zitten, blijven wij dus over ;)
Zij heeft net zo weinig vrienden als ik in onze kinderachtige klas :{
wij hebben een afkeer tegen die luitjes bah :[
maar goed, we maken er wel wat van , nog 1 jaartje dus :)

A-Man
21 april 2003, 16:06
veel sterkte en succes met de kinderachtige klas.
;) :thumbsup: