Jamiel
21 april 2003, 14:42
ik heb gedroomd dat ik verplaatst werd naar een andere locatie van de bonhoeffercollege ( zegt jullie niks I know )
ik kwam daar binnen en het eerst wat ik zag waren allemaal kassa's, die dus de kantine moesten voorstellen. Ik vroeg aan de vrouw achter een van die kassa's wie ik moest spreken, ivm met de verplaatsing...
zij wist het niet en een meisje die legde uit waar ik naartoe moest.
Toen kwam ik de kamer binnen en het was helemaal leeg, alleen in het midden stond een tweezitsstoel :?
Daar moest ik dan gaan zitten en later kwam die directeur van de school.
Hij dus alle huisregels uitleggen enzoow.
Toen had ik biologie en al die luitjes mij dus aankijken.
Die leraar tegen alle leerlingen : Ja, zouden jullie de nieuweling niet verwelkomen?
Iedereen dus : :| ( En bedankt, dacht ik bij mezelf )
Ik moest me voorstellen en het enigste wat ik zei was : Ik ben Jamila Blokzijl en ben 16 jaar, meer valt er niet te vertellen over mij (:?)
Iedereen vond mij dus al een rare snuiter vanaf dat moment en ze liepen allemaal over mij heen en begonnen mij te pesten.
De leraar vroeg of ik nog iemand kende van deze school.
Ik zo: Ja * naam * , maar dat meisje dat ik noemde zit in het echt eiglijk op een andere school dus dat was wel vreemd :?
Maar goed, ik werd dus huilend wakker.
De reden waarom ik dit heb gedroomd, is denk ik dat mijn vrienden strax van school gaan en dat ik me dan net zo alleen ga voelen als hoe ik me in mijn droom heb gevoeld :(
Gelukkig zit er nog wel een goede vriendin van me in de klas :)
ik kwam daar binnen en het eerst wat ik zag waren allemaal kassa's, die dus de kantine moesten voorstellen. Ik vroeg aan de vrouw achter een van die kassa's wie ik moest spreken, ivm met de verplaatsing...
zij wist het niet en een meisje die legde uit waar ik naartoe moest.
Toen kwam ik de kamer binnen en het was helemaal leeg, alleen in het midden stond een tweezitsstoel :?
Daar moest ik dan gaan zitten en later kwam die directeur van de school.
Hij dus alle huisregels uitleggen enzoow.
Toen had ik biologie en al die luitjes mij dus aankijken.
Die leraar tegen alle leerlingen : Ja, zouden jullie de nieuweling niet verwelkomen?
Iedereen dus : :| ( En bedankt, dacht ik bij mezelf )
Ik moest me voorstellen en het enigste wat ik zei was : Ik ben Jamila Blokzijl en ben 16 jaar, meer valt er niet te vertellen over mij (:?)
Iedereen vond mij dus al een rare snuiter vanaf dat moment en ze liepen allemaal over mij heen en begonnen mij te pesten.
De leraar vroeg of ik nog iemand kende van deze school.
Ik zo: Ja * naam * , maar dat meisje dat ik noemde zit in het echt eiglijk op een andere school dus dat was wel vreemd :?
Maar goed, ik werd dus huilend wakker.
De reden waarom ik dit heb gedroomd, is denk ik dat mijn vrienden strax van school gaan en dat ik me dan net zo alleen ga voelen als hoe ik me in mijn droom heb gevoeld :(
Gelukkig zit er nog wel een goede vriendin van me in de klas :)