chalyken
28 mei 2003, 22:12
1. Me beste vriendin is verliefd op me en ik heb al met haar gepraat dat ik niks meer wil dan vriendschap....maar haar vriendinnen blijven maar tegen haar zeggen dat ze hoop niet moet opgeven enzo....zuuuucht
2. me 2de beste vriendin (zijn onderling ook beste vriendinne)
is nu samen met gast waar ik tottaal niet mee overeen kom...bedoel we kunne mekaar echt niet zien....wtf ben ik inees vreindschap kwijt...en me beste vriendin zitk wat raar tegenover door (zie boven) en die gaat dus altij met hen weg....
in principe ben ik me vriende dus kwijt :|
nieuwe ontwikkeling : begint vriendin 2 tegen me te praten zo over dat ze dillemma heeft tussen een jongen die "jasper" heet en dus de maat van het nieuwe lief van andere vriendin.
ja ok na 3 seconden had ik door dat ik die jasper ben....en dus nu half ruzie half diepgaand gesprek.....shit eh ik voel me zo klote....
kvoel me gewoon schuldig datk niet op haar verliefd ben :(
2. me 2de beste vriendin (zijn onderling ook beste vriendinne)
is nu samen met gast waar ik tottaal niet mee overeen kom...bedoel we kunne mekaar echt niet zien....wtf ben ik inees vreindschap kwijt...en me beste vriendin zitk wat raar tegenover door (zie boven) en die gaat dus altij met hen weg....
in principe ben ik me vriende dus kwijt :|
nieuwe ontwikkeling : begint vriendin 2 tegen me te praten zo over dat ze dillemma heeft tussen een jongen die "jasper" heet en dus de maat van het nieuwe lief van andere vriendin.
ja ok na 3 seconden had ik door dat ik die jasper ben....en dus nu half ruzie half diepgaand gesprek.....shit eh ik voel me zo klote....
kvoel me gewoon schuldig datk niet op haar verliefd ben :(