Bekijk de volledige versie : 2de beste vriendin is zwanger
chalyken
13 juli 2003, 00:15
:huh: :huh: :huh: ze is 16 en ze is zwanger....ehm help kheb ongeveer al 4 hartaanvalle gehad ofzo.....
ze wil het houde
wil met da gast trouwe
en der middelbaar stoppe
omg hoe praat ik wat rede in haar hoofd....(en nu aub niet met de morele discussie over abortus beginnen)
shit zeg
Nightwolf
13 juli 2003, 00:26
sjongejonge.....trouwen op je 16e.....ze heeft nog een heel leven voor zich
chalyken
13 juli 2003, 00:32
ennnnnnnnnn het was dus fake.....ze deed het alleen om bij haar vriende te checke hoe ze zoude reagere
ze had 2 teste gedaan : 1 pos en 1 neg
en dan naar dokter die zei dat het neg was maar toen raad gaf van dat ze aan der vriende es moest doen alsof het wel zo was...om reacties te pijle...blijkbaar ben ik totnutoe de enige die niet met proficiat of verwijten reageerde.
shit zeg men hart ging wel ff tekeer
L_angeldc
13 juli 2003, 01:16
Originally posted by chalyken
ennnnnnnnnn het was dus fake.....ze deed het alleen om bij haar vriende te checke hoe ze zoude reagere
ze had 2 teste gedaan : 1 pos en 1 neg
en dan naar dokter die zei dat het neg was maar toen raad gaf van dat ze aan der vriende es moest doen alsof het wel zo was...om reacties te pijle...blijkbaar ben ik totnutoe de enige die niet met proficiat of verwijten reageerde.
shit zeg men hart ging wel ff tekeer
wtf man?! die dokter zei dat ze maar moest doen alsof ze zwanger was |:(
wat is dat voor halve gare? zoiets geef je toch neit als raad, zowieso BELACHELIJK om te doen alsof je zwanger bent terwijl je weet dat je niet bent, alleen om de reacties te peilen :no:
Nightwolf
13 juli 2003, 01:30
en dan naar dokter die zei dat het neg was maar toen raad gaf van dat ze aan der vriende es moest doen alsof het wel zo was...om reacties te pijle
dat liegt ze
Stevie
13 juli 2003, 02:14
Originally posted by Nightwolf
dat liegt ze lijkt me duidelijk ja, een dokter die zoiets zegt? dat geloof ik ook niet
Fade of Light
13 juli 2003, 21:45
2de beste vriendin? geef je ze nummertjes? mmkay
dext0r
13 juli 2003, 22:30
je hart gaat wel erg tekeer als het gaat om zomaar een vriendin ? of euh...2e beste vriendin... of is het eigenlijk een vriendin waar jij stiekem een oogje op hebt? :rolleyes:
chalyken
14 juli 2003, 15:25
niet me beste vriendin maar 2de beste vriendin...jach hoe moet je het anders zeggen....en nee ik heb er geen oogje op.
en waarom zou ik me daar niet van aantrekken? moest iemand waar jij hele dage mee optrekt ineens zeggen dat ze zwanger is...zou jij dan zeggen van mmmkay iig trek ik me daar niet van aan????
WishfulDreaming
14 juli 2003, 19:51
Wel tof dat jij zo'n tweede beste vriendin hebt hoor.
Meisjes die even met mensen hun gevoelens gaan spelen om te kijken hoe ze er op reageren. Flink...Doe zo voort |:(
Zeg tegen het meisje dat ze zo geen aandacht moet gaan zoeken met serieuze zaken. Zoiets is niet om mee te lachen. En dat ze haar verstand moet gebruiken, vooralleer ze nog maar de uitspraak doet over plots te stoppen met school.
Iemand van 16 met zo'n redenering en zo'n kijk op de wereld, is niet verantwoordelijk om een babytje groot te brengen. Heeft zij geluk dat een *grap* was zeg :x |:(
heheh echt grappig die dokter
xLesjuhx
14 juli 2003, 20:21
Originally posted by Forza_Vites
heheh echt grappig die dokter
Nouwww echt wel..:rolleyes:
chalyken
15 juli 2003, 22:15
Originally posted by Saartje18
Wel tof dat jij zo'n tweede beste vriendin hebt hoor.
Meisjes die even met mensen hun gevoelens gaan spelen om te kijken hoe ze er op reageren. Flink...Doe zo voort |:(
Zeg tegen het meisje dat ze zo geen aandacht moet gaan zoeken met serieuze zaken. Zoiets is niet om mee te lachen. En dat ze haar verstand moet gebruiken, vooralleer ze nog maar de uitspraak doet over plots te stoppen met school.
Iemand van 16 met zo'n redenering en zo'n kijk op de wereld, is niet verantwoordelijk om een babytje groot te brengen. Heeft zij geluk dat een *grap* was zeg :x |:(
voor de rest ist wel schat van een mens hoor :+
voor de rest ist wel schat van een mens hoor :+
let maar niet op haar, zij is belgisch
chalyken
16 juli 2003, 00:28
Originally posted by Forza_Vites
let maar niet op haar, zij is belgisch
en slimmerik waar denk je dat brugge ligt
en slimmerik waar denk je dat brugge ligt
:+
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.