Bekijk de volledige versie : Hand-oplegging
Jennifer1203
18 juli 2003, 19:50
Ik heb het wel eens meegemaakt,het voelt heel appart
Net alsof ik uit spijkers besta en de hand een magneet is
De spijkers worden naar boven getrokken en dan voelt heel prikkelachtig
Eigenlijk heb ik er niet veel in gelooft maar op een gegeven moment toen ik lag met mijn ogen dicht voelde ik het zonder te kijken
En op een bepaald moment kon ik gewoon ook aanwijzen waar de hand zit...
kleine uitleg:soort van energie banen liggen soms niet goed en die worden dan anders gelegd of anders gemaak zegmaar
ieder gevaal HEEL appart wat je pas kunt geloven voordat je het meemaakt
raxhel
18 juli 2003, 20:03
ik vat het niet helemaal?:?
ik heb soms wel tintelingen is dat ut misschien?
:O
Raspberry
18 juli 2003, 20:33
jij bedoelt magnetiseren denk ik?
Jennifer1203
18 juli 2003, 21:25
nee het gaat zegmaar alsvolg:
je concentreerd je gewoon eerts op de hele omgeving,waar je ligt,waarom,hoe,en alles vergeten alles zwart zien voor je ogen en dan dingen laten komen
en je ogen dichtdoen
iemand gaat alsware met zn handen boven je lichaam iets van 5 a 10 10 boven een bepaald stuk
en als je daar goed op kan reageren voel je bepaalde tintelingen en dat is heel raar wat ik nog nooit heb meegemaakt
raxhel
18 juli 2003, 21:44
heb je niks te doen ofzo thuis hahaha:O
Raspberry
18 juli 2003, 21:57
Originally posted by jennifer1203
nee het gaat zegmaar alsvolg:
je concentreerd je gewoon eerts op de hele omgeving,waar je ligt,waarom,hoe,en alles vergeten alles zwart zien voor je ogen en dan dingen laten komen
en je ogen dichtdoen
iemand gaat alsware met zn handen boven je lichaam iets van 5 a 10 10 boven een bepaald stuk
en als je daar goed op kan reageren voel je bepaalde tintelingen en dat is heel raar wat ik nog nooit heb meegemaakt
als iemand met zijn/haar handen boven je lichaam beweegt, en hij/zij neemt een bepaalde 'spanning' met zijn handen weg zeg maar.. heet dat dus magnetiseren :/
voorzover ik weet..
Fade of Light
18 juli 2003, 22:32
Originally posted by raxhel
heb je niks te doen ofzo thuis hahaha:O
kop dicht gothic hahahaha :O
:{
moOtjes
18 juli 2003, 23:20
hmm raar
ik heb wel een raar gevoel op mijn hand als ik daarmee over de tv strijk als ie net uit is:? bedoel je zoiets?
Jennifer1203
18 juli 2003, 23:27
Originally posted by moOtjes
hmm raar
ik heb wel een raar gevoel op mijn hand als ik daarmee over de tv strijk als ie net uit is:? bedoel je zoiets? nee nee
totaal anders
het gaat met 2 personen als die sterk op elkaar zijn aanepast zegmaar
Fade of Light
18 juli 2003, 23:59
nee nee
totaal anders
het gaat met 2 personen als die sterk op elkaar zijn aanepast zegmaar
dit gevoel kun je ook zelf stimuleren door middel van het zogenaamde energie manipulatie (psionics)
nee nee
totaal anders
het gaat met 2 personen als die sterk op elkaar zijn aanepast zegmaar ben jij ook al zo'n mensje die in dat chi bullpoep gelooft
ff een gesprek tussen iemand uit mijn klas die ik maar x noem
x: david kijk eens
david:wat?
x:ik kan een bol maken van energie
david:cool ja maar..............ik zie niks
x:ja maar je moet er ook in geloven
david: |:(
eerst zien dan geloven:p
Fade of Light
19 juli 2003, 14:51
Originally posted by SpiNe
ben jij ook al zo'n mensje die in dat chi bullpoep gelooft
ff een gesprek tussen iemand uit mijn klas die ik maar x noem
x: david kijk eens
david:wat?
x:ik kan een bol maken van energie
david:cool ja maar..............ik zie niks
x:ja maar je moet er ook in geloven
david: |:(
eerst zien dan geloven:p
houd je ene hand een paar milimeter boven je arm (andere kant natuurlijk, tenzij je lenig bent :p). Nu voel je warmte. Zie je de warmte? nee. Bestaat de warmte? ja. BEstaat die volgens jou? Nee. Jij zit fout :p
Originally posted by Fade of Light
houd je ene hand een paar milimeter boven je arm (andere kant natuurlijk, tenzij je lenig bent :p). Nu voel je warmte. Zie je de warmte? nee. Bestaat de warmte? ja. BEstaat die volgens jou? Nee. Jij zit fout :p
ja en hoe komt dat, door je lichaam`s temperatuur, en als je je hande heel dicht bij elkaar houd, voel je dat
Fade of Light
19 juli 2003, 15:31
Originally posted by Forza_Vites
ja en hoe komt dat, door je lichaam`s temperatuur, en als je je hande heel dicht bij elkaar houd, voel je dat
yep, maar het gaat er dus om, dat het er duidelijk wel is, maar je het niet ziet. Niet alles wat bestaat zie je ook.
dext0r
19 juli 2003, 16:36
Originally posted by Fade of Light
yep, maar het gaat er dus om, dat het er duidelijk wel is, maar je het niet ziet. Niet alles wat bestaat zie je ook.
de wind ;x
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.