Bekijk de volledige versie : Dat je met zulke lelijke mensen op de foto gaat
:kots: :kots: :kots: :thumbsup:
ja het zat zo zij sprong er bij ofzo, want ik ga natuurlijk niet echt met zo persoon op de foto :p
Arie-Kanarie
20 juli 2003, 14:15
HWhahaaaaaahah
tering wat een hoofd
Ja joey dat meisje is echt gek
ha ha ha ha ha:thumbsup: :wave:
xLesjuhx
20 juli 2003, 14:35
JIJ bent wel leuk..:9
wie heeft die foto gemaakt?
JoY_RFJK
20 juli 2003, 14:36
Originally posted by Arie-Kanarie
HWhahaaaaaahah
tering wat een hoofd
Whahahah zeker... W.E.H.
trouwes... ben je extreemrechts Joey?:no:
Originally posted by JoY_RFJK
Whahahah zeker... W.E.H.
trouwes... ben je extreemrechts Joey?:no:
ehmm nee hoe zo dan?
edit: heheh owzo ik zie hem :thumbsup:
Ar-Tuur
20 juli 2003, 19:40
Hmm, als ze toevallig erbij sprong, sta je toch niet arm in arm met haar? :?
Originally posted by Ar-Tuur
Hmm, als ze toevallig erbij sprong, sta je toch niet arm in arm met haar? :?
jawel ik probeerde haar op afstand te houden
niet de wijsneus uitgaan hangen:thumbsup: :thumbsup:
Stevie
20 juli 2003, 19:45
Originally posted by joeyB
slecht excuus :9
AmbyPur
20 juli 2003, 19:46
HWhahaaaaaahah
tering wat een hoofd
die linker he :D:D
LOL
Bird Of Prey
20 juli 2003, 19:48
ach, een zak over haar hoofd trekken en ze gaat nog wel (?) :? :+
Originally posted by AmbyPur
LOL
laat je mooige gebit nog es zien dan
xlizzx
20 juli 2003, 20:02
leuk
The6thgate
20 juli 2003, 20:04
omg die kop8{
jou tanden zien er wel mooi uit trouwens:?8)
Jennifer1203
20 juli 2003, 22:03
:kots: :kots: :kots: :thumbsup:
ja het zat zo zij sprong er bij ofzo, want ik ga natuurlijk niet echt met zo persoon op de foto :p jij zie er wel leuk uut toch joey?
infamous
21 juli 2003, 11:59
Originally posted by AmbyPur
LOL
rofl :thumbsup: 8)
Plankje
21 juli 2003, 12:41
idd wat een lelijke mensen op die foto :kots:
Ar-Tuur
21 juli 2003, 12:55
niet de wijsneus uitgaan hangen:thumbsup: :thumbsup:
Als ik iemand op afstand wil houden, leg ik mijn hand echt niet zo om iemands nek. :wave:
BlueWolf
21 juli 2003, 12:59
Net alsof iedereen wel met jou op de foto zou willen :no:
Originally posted by Plankje
idd wat een lelijke mensen op die foto :kots:
okej ricklan, voordat je verder kijkt in de post,
doe je ogen dicht, en denk 30 seconde aan een super lekker wijf, bijvoorbeeld Anna kornikova ,
dan doe je je ogen open
dan kijk je naar die foto hierboven, en kijk je 30 seconde naar
dan doe je weer 30 sevonde je ogen dicht, en denk je weer aan een super lekker wijf.
DANNNNNNNNNNNNNNNNNN
scroll je naar beneden, en moet je 30 seconde naar de foto van je vriendin kijken.
Je vriendin is best lelijk eigenlijk he.... vergleken, met de rest
http://forum.leerlingen.com/vbb/attachment.php?s=&postid=214376
WishfulDreaming
21 juli 2003, 13:11
Originally posted by Forza_Vites
doe je ogen dicht, en denk 30 seconde aan een super lekker wijf, bijvoorbeeld Anna kornikova ,
dan doe je je ogen open
dan doe je weer 30 sevonde je ogen dicht, en denk je weer aan een super lekker wijf.
DANNNNNNNNNNNNNNNNNN
scroll je naar beneden, en moet je 30 seconde naar de foto van je vriendin kijken.
http://forum.leerlingen.com/vbb/attachment.php?s=&postid=214376
Schoonheid zit vanbinnen. Da's al de eerste regel die jij negeert... Als je echt verliefd bent op iemand, maakt het allemaal niet uit hoe die persoon er uit ziet, denk ik. Dus ik denk dat Rickclan ook zich geen reet gaat aantrekken van de post die jij hierboven gedaan hebt :)
Ik vind LoeLoe helemaal niet lelijk hoor. Ze heeft wel iets :)
Trouwens, niemand is perfect... Zeker jij niet Forza *giechel* :p :wave:
Originally posted by Saartje18
Schoonheid zit vanbinnen. Da's al de eerste regel die jij negeert...
als schoonheid van binne zit, moet hij toch als de beste weten, dat je dan niet moet gaan oordelen, op een foto van 2 mense die hij totaal niet kent
BlueWolf
21 juli 2003, 13:28
Een keer dat je jezelf te goed vindt om met bepaalde mensen op de foto te gaan geef je iedereen het recht om over jou te oordelen
Originally posted by BlueWolf
Net alsof iedereen wel met jou op de foto zou willen :no:
ja natuurlijk
Nightwolf
21 juli 2003, 13:38
vooral breezermeiden zo te zien....soort zoekt soort :+
Plankje
21 juli 2003, 13:52
dan doe je je ogen open
DANNNNNNNNNNNNNNNNNN
[foto] Dat je nog steeds probeert mij af te kraken met haar. Kansloos :wave:
Plankje
21 juli 2003, 13:54
als schoonheid van binne zit, moet hij toch als de beste weten, dat je dan niet moet gaan oordelen, op een foto van 2 mense die hij totaal niet kent hij heeft het in deze topic tog over de uiterlijke schoonheid. Daarover kan ik best wel oordelen zonder dat ik die mensen ken. Ik weet nie hoe aardig of hoe niet aardig die mensen zijn, maar daar hoor je mij ook niks over zeggen :)
Headliner
21 juli 2003, 15:17
zeg stankje.. moet je niet op vakantie met leoleo?
Tyskie
21 juli 2003, 15:25
laat je mooige gebit nog es zien dan
Ai, dat moet JIJ met JOUW gebit nou net niet zeggen...
Je hebt wel de grootste mond hier met je zogenaamde eerlijkheid... Maar krijg je kritiek van anderen, dan haal je er zaken bij die niet ter zake doen...
JIJ bent de zwakste schakel, Forza...
Originally posted by Tyskie
Je hebt wel de grootste mond hier met je zogenaamde eerlijkheid... Maar krijg je kritiek van anderen, dan haal je er zaken bij die niet ter zake doen...
ordeel zelf over mijn gebit
WishfulDreaming
21 juli 2003, 15:54
Eigenlijk moet jij zelf niet veel zeggen,
want het meisje naast jou is ook niet direct Miss-nederland-weetik-veel-wat... ;) :p
Tyskie
21 juli 2003, 15:55
Excuses Forza, ik haalde Joey en jou door de war...
De rest van mijn post blijft wel staan... :z
Excuses Forza, ik haalde Joey en jou door de war...
De rest van mijn post blijft wel staan... :z
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
Ik wacht met smart op joey`s reactie :d:d:Y) :Y) :Y)
ordeel zelf over mijn gebit jezus christus je lacht:huh:
Riddler
21 juli 2003, 16:13
das het enige wat niet rot is :{
Originally posted by Riddler
das het enige wat niet rot is :{
kijk ik kan wel tege kritiek, maar et moet wel correct zijn, dit is gewoon een opmerking, ga ik niet eens seriues op in, kun je net zo goed je bek houden, dat Tyske zegt dat ik lelijke tande hebt, tja kijk dat is kritiek over iets geve, als het correct is, dan kan ik dat wel hebbe hoor, maarja ik heb gewoon mooi gebit, dus dan ga ik toch niet zegge, Okej het zal wel! terwijl het helemaal niet zo is.
Tyskie
21 juli 2003, 16:18
kijk ik kan wel tege kritiek, maar et moet wel correct zijn, dit is gewoon een opmerking, ga ik niet eens seriues op in, kun je net zo goed je bek houden, dat Tyske zegt dat ik lelijke tande hebt, tja kijk dat is kritiek over iets geve, als het correct is, dan kan ik dat wel hebbe hoor, maarja ik heb gewoon mooi gebit, dus dan ga ik toch niet zegge, Okej het zal wel! terwijl het helemaal niet zo is.
En nu ff in normaal Nederlands? Je praat als een Belg man!! :d
nou die ridller die zegt "das het enige wat niet rot is " dat soort kritiek kan ik inderdaad niet tegen ,het is een opmerking die gemaakt wordt omdat hij mij niet mag.
jij gaf kritiek over mijn gebit, in principe kan ik wel tege dat soort kritiek, als het correct is, maar dat was het niet, want ik heb foto van me gebit late zien, en ik heb gewoon een mooi gebit.
Tyskie
21 juli 2003, 16:26
nou die ridller die zegt "das het enige wat niet rot is " dat soort kritiek kan ik inderdaad niet tegen ,het is een opmerking die gemaakt wordt omdat hij mij niet mag.
jij gaf kritiek over mijn gebit, in principe kan ik wel tege dat soort kritiek, als het correct is, maar dat was het niet, want ik heb foto van me gebit late zien, en ik heb gewoon een mooi gebit.
Aha.. het wordt al duidelijker...
Maar 'mooi gebit' is een groot woord hoor.. Het is een gewoon gebit dunkt mij...
HWhahaaaaaahah
tering wat een hoofd
bedoel je die van joeyB of van die oma ?
Originally posted by Kamui
bedoel je die van joeyB of van die oma ?
Die van die dikke brildragende zeug die ook wel naar de naam Loeloe luisterd.
bartje518
21 juli 2003, 20:03
Sorry Chris, maar hier ga ik toch wel mee met Tijs. Je wil zo graag vanalles en nogwat over anderen zeggen, maar als iemand iets over jou zegt kun je er meestal níet tegen, leer dat toch eens. De foto van Loeloe, die toch ook niet mijn favo doet totaal niet ter zake. Rick zegt iets over een andere foto, dat hij moet Loeloe heeft doet er verder niet toe.
Ontopic, inderdaad Joey, balachelijk dat die mooie meid met jou op de foto gaat O-):Y)
Riddler
21 juli 2003, 20:07
LoeLoe valt nog wel mee als ik der zo zie, ken ze zeker wel erger :kots:
wat lul jij nouw weer raar ventje.
jij trekt zomaar voorbarige conclusies
hou dan gewoon je bek als je niks beters te zeggen hebt tyskie
tyskie is een meisje hoor
psychobunny
22 juli 2003, 17:29
ja natuurlijk
echt wel niet,door wat je hier van je karakter laat merken,vind ik je zowat de lelijkste persoon op het forum,maar dan nog zou ik met je op de foto gaan...wat me eerder tegenhoud is dat je zo een ongelooflijke air hebt,en daarom voel'k me te goed om met jou op eenzelfde foto te staan...
Originally posted by psychobunny
echt wel niet,door wat je hier van je karakter laat merken,vind ik je zowat de lelijkste persoon op het forum,maar dan nog zou ik met je op de foto gaan...wat me eerder tegenhoud is dat je zo een ongelooflijke air hebt,en daarom voel'k me te goed om met jou op eenzelfde foto te staan...
ow sorry ik wist niet dat jij het was:p :thumbsup:
psychobunny
22 juli 2003, 17:42
ow sorry ik wist niet dat jij het was:p :thumbsup:
en altijd die supergrappige commentaar :rolleyes:
Tyskie
22 juli 2003, 23:51
O man, ik sta ineens met mijn bek vol tanden.. Wat een geweldig weerwoord...
:yes: :yes:
Je bent al net zo'n doperwt als forza... :d :d
O man, ik sta ineens met mijn bek vol tanden.. Wat een geweldig weerwoord...
:yes: :yes:
Je bent al net zo'n doperwt als forza... :d :d
waarom verglijk je hem met mij? volges mij is het jou nog nooit gelukt om mij uit telulle, dus wat doe je nou stoer joh?je bent gewoon hypocriet meissie
ja pak maar ff je brilletje, en daarna je dikke van dale, kan je ff fijntjes gaan op zoeke wat het nou precies betekend!
Tyskie
22 juli 2003, 23:57
Originally posted by Forza
waarom verglijk je hem met mij? volges mij is het jou nog nooit gelukt om mij uit telulle, dus wat doe je nou stoer joh?je bent gewoon hypocriet meissie
ja pak maar ff je brilletje, en daarna je dikke van dale, kan je ff fijntjes gaan op zoeke wat het nou precies betekend!
Jullie vergelijken? Dat heeft nogal een simpele reden. Jullie gedragen je allebei als de grote man hier op dit forum, maar een doperwt heeft nog meer inhoud. En dat je niet alles serieus neemt hier, oke.. Doe ik namelijk ook niet, integendeel zelfs. Maar je bent zelfs te stom om fatsoenlijk Nederlands te typen en een inhoudelijk iets voorstellend antwoord te geven.
Daarom vergelijk ik jullie met elkaar en met een doperwt. Dertien-in-een-dozijn-types, allebei. Je komt ze overal tegen, altijd een grote mond, maar als het er op aan blijkt te komen kun je niet op ze rekenen en blijken ze niets voor te stellen...
Daarom, beste Forza. :wave:
, altijd een grote mond, maar als het er op aan blijkt te komen kun je niet op ze rekenen en blijken ze niets voor te stellen...
Daarom, beste Forza. :wave:
wou je het ff uitgaan probere dan ventje?
Arie-Kanarie
23 juli 2003, 00:05
Ah, dit is wel weer interessant!
Alleen op het uiteindelijke moment komt er altijd 1 partij niet opdagen, dat heb ik helaas nog mee moeten maken dit jaar :no:
JoY_RFJK
23 juli 2003, 00:10
Ah, dit is wel weer interessant!
Alleen op het uiteindelijke moment komt er altijd 1 partij niet opdagen, dat heb ik helaas nog mee moeten maken dit jaar :no:
hehe ik ook.. met NEC'ers enzo..:yes:
Tyskie
23 juli 2003, 00:24
Neen. Het is wel weer tekenend voor jou dat je het op fysiek geweld wilt gooien, daar waar je het verbaal niet kunt winnen..
Of nee, waarschijnlijk vind je jezelf weer zo geweldig dat je na dit antwoord weer helemaal de man denkt te zijn... Ben je ook hoor, knul... :thumbsup:
Neen. Het is wel weer tekenend voor jou dat je het op fysiek geweld wilt gooien, daar waar je het verbaal niet kunt winnen..
Of nee, waarschijnlijk vind je jezelf weer zo geweldig dat je na dit antwoord weer helemaal de man denkt te zijn... Ben je ook hoor, knul... :thumbsup:
Ventje tyskie hou gewoon maar stil omdat,
Ten eerste: omdat je me helemaal niet kent en mij zomaar ergens mee gaat vergelijken (is fout!)
Ten tweede je weet niet wat ik voor opleidingen al allemaal heb gedaan heb, dus daar moet je ook niet over zeuren
ten derde: jij bent telkens het ventje dat hier aan het uitdagen is en hier niks voorsteld. En wat de heletijd probeert hier de jongen uit te hangen die hier ow zo goed is in nederlandse taal. fftjes tussen door taal zegt niks over intelligentie ventje. Maarja algoed als jij dat denkt. Wie is er hier dan dom
ik wilde ook nog een ten vierde doen, maar daar ga ik niet zoveel tijd aan besteden aan zo simpel persoontje als jouw
:thumbsup: :thumbsup:
ik verwacht natuurlijk wel een quote terug met taal verbeteringen en een reply met mooi opgezochte woorden, want tja je zit hier natuurlijk op een hoogniveau forum he? Lekker zakkelijk communicatief met elkaar corresponderen!!!!
Plankje
23 juli 2003, 11:15
flametopic -> slot :(
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.