Bekijk de volledige versie : Nieuwe Gitaar!!
Ik zou eerst een Epiphone Les Paul Studio kopen. Er mooit gitaartje, speelt ook super. Maar hij was me toch iets te "eenzijdig". Niet echt geschikt voor meerdere soorten muziek.
Toen ging ik een fender proberen die ik al vaker had gezien en erg mooi vond. Ik speel erop en hij was meteen super. Veel fijner dan die epiphone! Geweldig ding!
Deze dus:
http://www.fender.com/new_repository/fender_guitars/images/0134600_md.jpg
:respect:
Setragasj
22 juli 2003, 16:01
cool !! :D
ga je nu een mooi liedje voor ons spelen? :)
DarkAngel
22 juli 2003, 16:08
:respect:
Raspberry
22 juli 2003, 16:12
dat is een mooie :yes:
Judith
22 juli 2003, 16:21
Originally posted by RaSpBeRRy
dat is een mooie :yes:
stoere gitaar man :yes:
Helenaa
22 juli 2003, 16:46
mooie kleur ook!:thumbsup:
Dit zijn dus nu mijn gitaartjes.... :9~
eentje staat er niet op, dat is een Spaanse gitaar... maar die moet ik nog een keer laten repareren... nou ja, flink laten bijstellen :)
Is dus een Fender Semi-Akoestische Gitaar (zooooo'n fijn ding!!, de fijnste akoestische gitaar die ik ooit in handen heb gehad).
Mijn nieuwe gitaar. Fender Stratocaster. Speelt ook super lekker, vooral voor wat snellere riffjes.
Een Yamaha RGX-420S. Die gebruik ik vanaf nu voor het wat zwaardere werk. Ga ik dus ook lager stemmen voor het harde werk.
Het enigste jammere van die nieuwe is dat die maar een 21 scale heeft, en mijn Yamaha een 24. Dus op die nieuwe zal ik de echt hoge solo's niet kunnen spelen. Maar goed helaas, in punk komt dat toch niet zoveel voor :D
Raspberry
22 juli 2003, 20:05
die rechter is ook :thumbsup:
ik heb lekker ook een nieuwe gitaar:P
ik sta er wat spastisch op maar ja:p
Originally posted by SpiNe
ik heb lekker ook een nieuwe gitaar:P
ik sta er wat spastisch op maar ja:p
Erg leuk, maar persoonlijk heb ik het neit zo op spaanse gitaren :)
edit:
Wat voor een akoord pak je daar?
Het lijkt op een combinatie van een A en een BLA akoord... erg fout... hoewel het wel leuk klinkt als je alleen die 3 snaren aanslaat... het lijkt erop dat je dit doet:
E 0
A 2 1
D 2
G 2
B 0
e 0
En dat tegelijk... incl. die 1 :)
Originally posted by FiZz
Erg leuk, maar persoonlijk heb ik het neit zo op spaanse gitaren :)
edit:
Wat voor een akoord pak je daar?
Het lijkt op een combinatie van een A en een BLA akoord... erg fout... hoewel het wel leuk klinkt als je alleen die 3 snaren aanslaat... het lijkt erop dat je dit doet:
E 0
A 2 1
D 2
G 2
B 0
e 0
En dat tegelijk... incl. die 1 :) het was geen akkoord kerel je ziet toch duidelijk dat ik er verkeerd bij zit en dat mijn duim niet goed zit:wave: :)
Originally posted by SpiNe
het was geen akkoord kerel je ziet toch duidelijk dat ik er verkeerd bij zit en dat mijn duim niet goed zit:wave: :)
Ik ken wel akkoorden waarbij je je duim zo nodig hebt hoor :)
En hoezo zit je er verkeerd bij dan? En 022200 is wel een akkoord hoor, moet ik alleen even zoeken. Moet je hem alleen wel zo spelen anders klinkt het niet echt x222xx. (en dit is geen A akkoord :) een A is 002220 :)
Ole
kreej-z
23 juli 2003, 14:26
wow fizz, dies mooi :)
Jochemmm
23 juli 2003, 20:45
Ik ken wel akkoorden waarbij je je duim zo nodig hebt hoor :)
En hoezo zit je er verkeerd bij dan? En 022200 is wel een akkoord hoor, moet ik alleen even zoeken. Moet je hem alleen wel zo spelen anders klinkt het niet echt x222xx. (en dit is geen A akkoord :) een A is 002220 :)
Ole
hij zit met zijn vingers wel op de 3e fred he :) zover ik weet bestaat er ook geen akkoord met 033300
eggbird
22 augustus 2003, 12:20
Mooie gitaar hoor..
zelf heb ik net een Godin gekocht, ken je die?
FiZz
22 augustus 2003, 13:30
Originally posted by eggbird
Mooie gitaar hoor..
zelf heb ik net een Godin gekocht, ken je die?
Nope die ken ik niet. Ik ben er wel achter gekomen dat er maar weinig gitaren zijn die ik lekker vind spelen. Ik zal wel rare handen hebben :)
eggbird
22 augustus 2003, 13:41
Tja, da's een kwestie van ervaring...hoe meer gitaren je gespeeld hebt des te beter weet je wat je fijn vind...t zijn net vrouwen he?
:)
Ik heb zelf ook nog een MusicMan Silhouette, die is gebouwd door Leo Fenderm, maar verfijnder dan de normale stratocaster, allemaal net wat beter, 6 punts verbinding hals-body, compacte headstock met 3 links 3 rechts, compacte body van geselecteerde stukken hout, dat is eigenlijk mijn eerste keus...
Die Godin is een gitaar met een piezo element in de brug...passief element dus...zelfde als die in akoestische (versterkte) gitaren zitten...je kunt hier dus ook een hele goede akoestische sound uit krijgen...die helemaal te mixen is met de electr. sound (twee speciale Seymopur Duncans!)
Echt een top gitaartje ook, en een hele mooie quilted top, zoals je op de foto kunt zien
Het oog wil ook wat...
Ja, gitaren zijn net vrouwen :)
psychobunny
22 augustus 2003, 14:31
mooi! :yes:
Renee_vd
28 augustus 2003, 21:49
eeeyz kep dezelfde alleen dan zwart :yes:
Linnea
28 augustus 2003, 22:30
oeee.. it's nice..:)
Headliner
28 augustus 2003, 22:51
mijn schatjes :)
http://www.fatdawg.com/astronbassnguitars.jpg
Bobba.
26 september 2003, 11:43
ja vette gitaartjes ... owja dit thread is niet ouder dan een maand dus niet zeuren :wave:
Stapper
26 september 2003, 11:44
Originally posted by Bobba
ja vette gitaartjes ... owja dit thread is niet ouder dan een maand dus niet zeuren :wave: om wel te zeuren, hij is geopend in juli en das meer dan een maand geleden :+
CharmedOne
26 september 2003, 11:45
Originally posted by Stapper
om wel te zeuren, hij is geopend in juli en das meer dan een maand geleden :+
Zeur :p
Bobba.
26 september 2003, 11:46
Originally posted by Stapper
om wel te zeuren, hij is geopend in juli en das meer dan een maand geleden :+ hmz dan mag WJD in Sport en Foto's plaatsen hier ook wel dicht !
Bobba.
26 september 2003, 11:53
Ik wilde alleen ff duidelijk maken dat zo'n regel niet van pas komt, hij moet er neer zetten: 'Ik maak uit wanneer je een thread upt, dus ik heb zonder opgave van reden het recht om hem te sluiten'
RandyJC
26 september 2003, 12:10
het zijn idd mooie gitaartjes
dit is die van mijn wel standaard maarjah :) goed gitaar om het te leren :+
Bobba.
26 september 2003, 12:53
Originally posted by RandyJC
het zijn idd mooie gitaartjes
dit is die van mijn wel standaard maarjah :) goed gitaar om het te leren :+ :d
nevaeh1987
26 september 2003, 14:03
deze is t gaafst :)
http://forum.leerlingen.com/vbb/attachment.php?s=&postid=559603
Riddler
26 september 2003, 16:40
Originally posted by nevaeh1987
dat is jah zo'n powerpuff girls gitaar :{
AMF
26 september 2003, 18:58
Een meissie dat ik ken heeft deze in t blauw..ziet er leuk uit, maar speelt echt ruk!
AMF
26 september 2003, 18:59
Een meissie dat ik ken heeft deze in t blauw..ziet er leuk uit, maar speelt echt ruk! En echt duur dat dat dingetje was..helemaal uit Amerika overgevlogen ook nog..
silverchair
26 september 2003, 20:53
Originally posted by AMF
Een meissie dat ik ken heeft deze in t blauw..ziet er leuk uit, maar speelt echt ruk! En echt duur dat dat dingetje was..helemaal uit Amerika overgevlogen ook nog..
hijs wel vet mooi :love:
AmbyPur
26 september 2003, 20:55
Originally posted by Bobba
Ik wilde alleen ff duidelijk maken dat zo'n regel niet van pas komt, hij moet er neer zetten: 'Ik maak uit wanneer je een thread upt, dus ik heb zonder opgave van reden het recht om hem te sluiten'
smart a$$ :Y)
FiZz
27 september 2003, 13:28
Originally posted by AMF
Da's ook echt dom! Een gitaar kopen zonder hem eerst zelf te proberen |:(
AMF
28 september 2003, 12:05
Da's ook echt dom! Een gitaar kopen zonder hem eerst zelf te proberen |:(
Jup..mja..zij is dr helemaal happy mee..ik vind em alleen echt niet lekker spelen!
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.