PDA

Bekijk de volledige versie : yeah she's crazy

Riddler
24 juli 2003, 12:45
http://members.lycos.nl/goedegebuuremerel1/vaag1.JPG

http://members.lycos.nl/goedegebuuremerel1/vaag4.JPG

http://members.lycos.nl/goedegebuuremerel1/haarbos2.JPG

But really cute :love:

psychobunny
24 juli 2003, 12:46
lol :)

DarkAngel
24 juli 2003, 12:47
:+ leuke foto's :Y) :D

Setragasj
24 juli 2003, 12:47
wie the *piep* is dat ?

Riddler
24 juli 2003, 12:58
Originally posted by Instructio4
wie the *piep* is dat ?

is mijn vriendin :)

JoY_RFJK
24 juli 2003, 12:58
==> :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x <==

Setragasj
24 juli 2003, 13:00
Originally posted by Riddler

is mijn vriendin :)
ah ok
naja. t is nog niet zo erg als mijn travo pic toch ? :rolleyes:

Riddler
24 juli 2003, 13:03
Originally posted by JoY_RFJK
==> :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x <==

je mag mij niet he? :D

JoY_RFJK
24 juli 2003, 13:04

je mag mij niet he? :D

goedzo ridller !

Setragasj
24 juli 2003, 13:05
ey geen ruzie op t forum he.
stuur dan PM's ofzo :thumbsup:

Riddler
24 juli 2003, 13:07
ey geen ruzie op t forum he.
stuur dan PM's ofzo :thumbsup:

idd :)

Setragasj
24 juli 2003, 13:08
pcies ridller

( +d -L :wave: )

WishfulDreaming
24 juli 2003, 13:26
De gekste zijn meestal ook de liefste :yes:

Forza
24 juli 2003, 13:27
wat heb jij een ontiegelijk lelijke vriendin

Setragasj
24 juli 2003, 13:30
Originally posted by Saartje18
http://www.setragasj.nl/biffy/pictures/eddie.jpg

:x :rolleyes:

kreej-z
24 juli 2003, 15:30
whihi vet :D

Setragasj
24 juli 2003, 15:34
they love me or they hate me :p

Riddler
24 juli 2003, 17:54
Originally posted by Forza

zat al op deze reactie te wachten :thumbsup:

Riddler
24 juli 2003, 17:58
Originally posted by Saartje18

whehe :thumbsup:

Miss_Sweetgirl
24 juli 2003, 17:58

zat al op deze reactie te wachten :thumbsup:

heb je geen gewone foto?:p

Riddler
24 juli 2003, 18:01
Originally posted by bartje518

heb je geen gewone foto?:p

http://members.lycos.nl/goedegebuuremerel1/krulhaar.jpg `

gewoner zijn ze er niet :p

Miss_Sweetgirl
24 juli 2003, 18:03

zo is ze knapper:p

JoY_RFJK
24 juli 2003, 18:21

zo is ze knapper:p

knapper? of minder lelijk??

Irene!!!!
24 juli 2003, 18:40

dit is een mooie foto :yes:

wat heeft ze op die andere met dr haar gedaan?! :huh: :+

Riddler
24 juli 2003, 18:40
Originally posted by Irene!!!!

dit is een mooie foto :yes:

wat heeft ze op die andere met dr haar gedaan?! :huh: :+

haarlak, and lot's of it :o

Helenaa
24 juli 2003, 18:58

:yes:

SpiNe
24 juli 2003, 19:03
Originally posted by Helenaa

:yes: verwachtbaar dat je dat zou zeggen

Kampie
24 juli 2003, 20:42

:yes: Jij bent moeders mooiste.. :no:

Helenaa
24 juli 2003, 20:49
Originally posted by Kampie
Jij bent moeders mooiste.. :no:

Waarom zou ik niet van iemand mogen zeggen dat ik diegene niet zo knap vind dan. Net of je daar geen recht toe hebt als je zelf lelijk bent. |:(

Forza
24 juli 2003, 21:15
Jij bent moeders mooiste.. :no:

waarom quote je mij niet, en wel haar, beetje (S) dat iedereen tege haar opmerkinge gaan plaatse en niet tege mij, terwijl ze het alleen eens is met mij

Riddler
24 juli 2003, 21:25

waarom quote je mij niet, en wel haar, beetje (S) dat iedereen tege haar opmerkinge gaan plaatse en niet tege mij, terwijl ze het alleen eens is met mij

jou ben ik ook ene keer spuugzat he :{

Helenaa
24 juli 2003, 21:34

jou ben ik ook ene keer spuugzat he :{

En ik jou :kots:

Stevie
24 juli 2003, 21:34

jij bent niet zo lelijk :z

bartje518
24 juli 2003, 21:59
Mwa, leuke meid hoor :) Al zal ze het natuurlijk net halen bij onze goddelijke Arnemmers :7

:z

Kampie
24 juli 2003, 22:27

waarom quote je mij niet, en wel haar, beetje (S) dat iedereen tege haar opmerkinge gaan plaatse en niet tege mij, terwijl ze het alleen eens is met mij Ik zal van jou niet roepen dat je moeders mooiste bent of niet. Dan begin jij direct te matten met uitspraken als: Homo of Flikker.

En als je goed kijkt zie je dat dit dus eigenlijk ook nog eens gewoon een vervolg quote is omdat Sletje jou quote.

joeyB
24 juli 2003, 23:09
Mwa, leuke meid hoor :) Al zal ze het natuurlijk net halen bij onze goddelijke Arnemmers :7

:z

juist bart jij begrijpt het:d

Helenaa
24 juli 2003, 23:20
Ik zal van jou niet roepen dat je moeders mooiste bent of niet. Dan begin jij direct te matten met uitspraken als: Homo of Flikker.

En als je goed kijkt zie je dat dit dus eigenlijk ook nog eens gewoon een vervolg quote is omdat Sletje jou quote.

Man, flikker tog eens op met je "sletje". Je kent mij niet eens, dus je moet je bek houe. Bah, stelletje irritante kutventjes.

Forza
24 juli 2003, 23:43
Ik zal van jou niet roepen dat je moeders mooiste bent of niet. Dan begin jij direct te matten met uitspraken als: Homo of Flikker.

hmmm als iemand kritisch over mij is, heb ik die gene nog nooit voor homo of flikker uitgemaakt, dus dat is totale onzin, en eigenlijk zeg je nu zelf dat je te zwak bent om mij te qouten, en daarom doe je maar Helena omdat veel mense haar niet mogen

dus eigenlijk ben je 1 van de grootse meelopers.

bruggi
25 juli 2003, 00:36

hmmm als iemand kritisch over mij is, heb ik die gene nog nooit voor homo of flikker uitgemaakt, dus dat is totale onzin, en eigenlijk zeg je nu zelf dat je te zwak bent om mij te qouten, en daarom doe je maar Helena omdat veel mense haar niet mogen

misschien vind ie jou wel super lekker maar wil ie dat niet zeggen omdat jij m dan flikker gaat noemen 8) :z

Kampie
25 juli 2003, 00:43
Man, flikker tog eens op met je "sletje". Je kent mij niet eens, dus je moet je bek houe. Bah, stelletje irritante kutventjes. Je bent wel een Sletje. Jij bent de gene die naakt op die foto's bent gaan staan (waar je dus alles kon zien)
En dan neem je een nieuwe avatar en wat is dat voor 1? Nijntje die haar jurkje op trekt.. en dan ben je geen sletje? Ik moe spugen van jou.

Ik ga mijn mening niet lopen geven over mannenhoofden. Ten eerste heb ik daar geen zin in. En ten tweede heb ik daar niet voldoende kijk op.
Ik ben niet te zwak om jou te quoten. Ik had jou reply ten eerste al niet gezien. (direct dan, indirect wel via Helena) En ten tweede had ik geen zin om 2 mensen te quoten waar het ook nog eens niet nodig was.

En ik een meeloper? Jongen als jij dat wilt dan graag. En Joey, Joy en Marvin zullen het 100% met je eens zijn.. Ik ben namelijk de meeloper. En niet jullie 4. Als 1 van jullie een mening heeft dan hebben de andere 3 dezelfde mening. Heerlijk als zulke mensen je dan meeloper noemen.

Even ter verduidelijking
mee·lo·per (de ~ (m.))
1 iem. zonder eigen wil

En ik, ja ik alleen, heb deze reply willen schrijven.. :Y)

Kampie
25 juli 2003, 00:44
Originally posted by bruggi
misschien vind ie jou wel super lekker maar wil ie dat niet zeggen omdat jij m dan flikker gaat noemen 8) :z Dat zal het zijn.

JoY_RFJK
25 juli 2003, 01:03
hehehehe

Tyskie
25 juli 2003, 01:32

Beste Forza, als iemand kritisch over jou is zul je diegene wellicht nooit voor 'homo' of 'flikker' hebben uitgemaakt. Echter ik kan van jou nog wel enige andere denigrende posts herinneren nadat ik kritiek op jouw persoon had.

Je probeert weer je imago van degene met felle, maar eerlijke kritiek aan te nemen. Je faalt echter.

Overigens, aanvulling op wat Kampie zegt. Meeloopgedrag is een van de belangrijkste kenmerken van een groepje. Het moge duidelijk zijn dat jij en je mede-Arnhemmers en enkele andere sportforummers een groep vormen.. En raar maar waar, altijd dezelfde mening...
Op Joy na dan, die is te dom voor een mening, zelfs voor de mening van een ander. Dat overtref jij dan wel weer net.

Helenaa
25 juli 2003, 12:08
[B]Je bent wel een Sletje. Jij bent de gene die naakt op die foto's bent gaan staan (waar je dus alles kon zien)
En dan neem je een nieuwe avatar en wat is dat voor 1? Nijntje die haar jurkje op trekt.. en dan ben je geen sletje? Ik moe spugen van jou.

\_____/ (kotsbakje)

JennyMindTricks
25 juli 2003, 12:20

waarom quote je mij niet, en wel haar, beetje (S) dat iedereen tege haar opmerkinge gaan plaatse en niet tege mij, terwijl ze het alleen eens is met mij Misschien vind ie haar gewoon lelijk en jouw niet ;)

JoY_RFJK
25 juli 2003, 12:30
Originally posted by Tyskie

Beste Forza, als iemand kritisch over jou is zul je diegene wellicht nooit voor 'homo' of 'flikker' hebben uitgemaakt. Echter ik kan van jou nog wel enige andere denigrende posts herinneren nadat ik kritiek op jouw persoon had.

Je probeert weer je imago van degene met felle, maar eerlijke kritiek aan te nemen. Je faalt echter.

Overigens, aanvulling op wat Kampie zegt. Meeloopgedrag is een van de belangrijkste kenmerken van een groepje. Het moge duidelijk zijn dat jij en je mede-Arnhemmers en enkele andere sportforummers een groep vormen.. En raar maar waar, altijd dezelfde mening...
Op Joy na dan, die is te dom voor een mening, zelfs voor de mening van een ander. Dat overtref jij dan wel weer net.

Te dom voor een mening? Nou dan ken je me niet goed.. ik kan me echt wel gedragen als een normaal iemand die gewoon nuttige reply's kan leveren.. maar daar heb ik geen zin in.. ik hou gewoon van een lolletje met replys die nergens op slaan.. zo ben ik eenmaal.. ik ben een droogkloot ..hehe ken er ook niks aan doen..

Forza
25 juli 2003, 12:54
Originally posted by JoY_RFJK

Te dom voor een mening? Nou dan ken je me niet goed.. ik kan me echt wel gedragen als een normaal iemand die gewoon nuttige reply's kan leveren.. maar daar heb ik geen zin in.. ik hou gewoon van een lolletje met replys die nergens op slaan.. zo ben ik eenmaal.. ik ben een droogkloot ..hehe ken er ook niks aan doen..

achja de ene vind het leuk om op het forum te zitte voor je lol, de andere zit op je forum voor de sport om zoveel mogelijk taalfoute eruit tehalen!! et is maar wat je leuk vind toch?

tyksie zal wel zo een meisje zijn, die op school ook altijd de beste cijfers wou hale, en het liefertje van de leraar zijn

bartje518
25 juli 2003, 12:59

achja de ene vind het leuk om op het forum te zitte voor je lol, de andere zit op je forum voor de sport om zoveel mogelijk taalfoute eruit tehalen!! et is maar wat je leuk vind toch?

tyksie zal wel zo een meisje zijn, die op school ook altijd de beste cijfers wou hale, en het liefertje van de leraar zijn

Die ontzettend slimme Tyskie slaagt er maar niet in het eerste jaar van zijn opleiding te halen, maar dat terzijde ;) Wat zou het van hem worden als hij eens in plaats van hier op het forum de taalpurist uit te hangen eens achter zijn boeken zou kruipen? Want anders dan wordt hij geen rechter of advocaat, maar kan hij van diezelfde rechters en advocaten de spelfouten uit hun betoog gaan halen :?:+

Tyskie
25 juli 2003, 13:03
Bartje.. je maakt een grote fout. Je denkt dat ik ook maar iets serieus neem hier op dit forum...

Absoluut niet, dit is gewoon het meest simpele tijdverdrijf dat er is...
Ik probeer hier wat mensen op de kast te jagen en gewoon zelf wat lol te hebben... En dat lukt zeer goed mag ik zeggen... Oftewel ik heb lol om af en toe wat spelfouten er tussen uit te halen, jullie ergeren je eraan. Perfect voor mij toch? :yes:

En Forza, lees je laatste stukje eens terug.. En dan een paar van je oudere posts in dit topic. Klopt er dan iets niet? Ben benieuwd of je zelf de link kan leggen... :huh:

Setragasj
25 juli 2003, 13:06
go tyske :)

*is t met 'r eens*

bartje518
25 juli 2003, 13:09
Bartje.. je maakt een grote fout. Je denkt dat ik ook maar iets serieus neem hier op dit forum...

Ik probeer hier wat mensen op de kast te jagen en gewoon zelf wat lol te hebben... En dat lukt zeer goed mag ik zeggen... Oftewel ik heb lol om af en toe wat spelfouten er tussen uit te halen, jullie ergeren je eraan. Perfect voor mij toch? :yes:

En Forza, lees je laatste stukje eens terug.. En dan een paar van je oudere posts in dit topic. Klopt er dan iets niet? Ben benieuwd of je zelf de link kan leggen... :huh:

Als jij niks serieus neemt, dan snap ik alleen niet waarom je dan soms op mensen ingaat wanneer ze jóu aanvallen. Dan zou je dat toch niks kunnen schelen :? :)

Stevie
25 juli 2003, 13:10
go tyske :)

*is t met 'r eens*
met hem :o :p

Setragasj
25 juli 2003, 13:10
nee, dat vindt ze juist leuk

Tyskie
25 juli 2003, 13:16

Als jij niks serieus neemt, dan snap ik alleen niet waarom je dan soms op mensen ingaat wanneer ze jóu aanvallen. Dan zou je dat toch niks kunnen schelen :? :)

Bartje... het kan me ook niets schelen, maar door er op in te gaan lok ik weer een reactie uit... Denk je nou werkelijk dat ik jou ook maar een beetje serieus neem?

En was de verleiding zo groot om mij toch maar van ignore af te halen? :z

psychobunny
25 juli 2003, 13:17

Bartje... het kan me ook niets schelen, maar door er op in te gaan lok ik weer een reactie uit... Denk je nou werkelijk dat ik jou ook maar een beetje serieus neem?

:d

wow,ze is echt wel goed :)

Setragasj
25 juli 2003, 13:20
zeker. straks ga ik nog met tyske trouwen

bartje518
25 juli 2003, 13:23

Tyskie
25-07-2003 13:16 This person is on your Ignore List. To view this post click [here]

Nee hoor Tijs, alleen zo kan ik zelf uitzoeken wat ik van jou lees, dus wanneer je in een interessante discussie zit, dan kan ik hem zo lezen. Zo hoef ik dus niet jou betweterige gezanik te lezen, en kan ik toch je boeiende discussies, die je wel degelijk voert zo af en toe, volgen :):thumbsup:

Nickchange
25 juli 2003, 13:24
Originally posted by psychobunny

ze :?

Tyskie
25 juli 2003, 13:25
Originally posted by psychobunny

:d

Tyskie laat je tieten zien! Tyskie laat je tieten zien! :7

Tyskie
25 juli 2003, 13:25
Originally posted by Nickchance

ze :?

Volgens Forza (degene die zegt niet te gaan schelden wanneer hij kritiek krijgt :Z ) ben ik een meissie... :yes:

Forza
25 juli 2003, 13:32

mij jaag je niet uit de kast hoor? ik ga alleen wel de discussie met je aan, omdat ik van mening ben, dat je gewoon een eind lult, en zo mense probeert uit te lullen, je mag al mijn spellingsfoute eruithale, ik zou er niet eens op reageren. Maar vertel tyksie wat klopt er niet

psychobunny
25 juli 2003, 13:37

Volgens Forza (degene die zegt niet te gaan schelden wanneer hij kritiek krijgt :Z ) ben ik een meissie... :yes:
geen idee wat je bent,maar t is wel grappig :d

Forza
zeker. straks ga ik nog met tyske trouwen

doe jij dat maar ventje!

Tyskie
Forza.. je hebt ook hopeloze gevallen, daar ben jij er een van... :z

Ga liever in op wat ik daarvoor zei... En ga echt de discussie aan ipv wat roepen over 'meissie' enzo.. :z

Forza
25 juli 2003, 13:38

mij jaag je niet uit de kast hoor? ik ga alleen wel de discussie met je aan, omdat ik van mening ben, dat je gewoon een eind lult, en zo mense probeert uit te lullen, je mag al mijn spellingsfoute eruithale, ik zou er niet eens op reageren. Maar vertel tyksie wat klopt er niet

ik was benieuwd wat er niet klopte tyskie

Setragasj
25 juli 2003, 13:40

doe jij dat maar ventje!
nah, ik heb toch al iemand anders in mn hoofd O-)

Kampie
25 juli 2003, 17:37

\_____/ (kotsbakje) Ik vind het nu wel heel mooi dat je mij gelijk geeft..

Mocht ik geen gelijk hebben, dan had je wel anders gereageerd.. :wave:

Ar-Tuur
25 juli 2003, 18:23
hehe grappig om te zien hoe ieder topic toch weer uitloopt op een discussie :7

WishfulDreaming
25 juli 2003, 18:25
Ik vind het nu wel heel mooi dat je mij gelijk geeft..

Het draait gewoon om geld ! :yes:

Forza
25 juli 2003, 19:05
Originally posted by Ar-Tuur
hehe grappig om te zien hoe ieder topic toch weer uitloopt op een discussie :7

daar is een forum eigenlijkvoor gemaakt

Helenaa
25 juli 2003, 23:41
Ik vind het nu wel heel mooi dat je mij gelijk geeft..

Ik heb geen zin om met een van jullie nog deze discussie aan te gaan, vandaar dat ik niet reageer. Als je vind dat ik een slet ben, dan moet je dat maar denken. Eigenlijk zit ik er ook niet mee.

Kampie
26 juli 2003, 02:26
Ik heb geen zin om met een van jullie nog deze discussie aan te gaan, vandaar dat ik niet reageer. Als je vind dat ik een slet ben, dan moet je dat maar denken. Eigenlijk zit ik er ook niet mee. Je zit er niet mee? Stiekem toch wel. Anders zou je niet nog eens reageren. :wave:

En zou je er echt niet mee zitten dan zou ik gewoon profesionele hulp gaan halen.
Lees dit eens:
Originally posted by Saartje18 uit: Ik ga jullie entertainen... (ADB) (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?s=&threadid=34393)

Naakte vrouw (45) daagt maandenlang buren uit
ANDERLECHT - Een zwaarlijvige vrouw van 45 choqueerde maandenlang haar buren in Anderlecht door provocerende naaktloperij. Josiane G gedroeg zich bovendien ook er agressief. Zo liep ze in haar blootje de straat op en beschadigde daar auto's van buurtbewoners.
Na de zoveelste klacht van buren kwam de politie ter plekke, waarop Josiane helemaal door het lint ging. De dolle vrouw vluchte naar haar appartement en sloot zich op. Ze drukte haar borsten tegen het glas en dreigde er mee om naar beneden te springen. De politie kon de vrouw overmeesteren. In het ziekenhuis besliste een psychiater direct tot collocatie... :p

Helenaa
26 juli 2003, 11:04
Je zit er niet mee? Stiekem toch wel. Anders zou je niet nog eens reageren. :wave:

En zou je er echt niet mee zitten dan zou ik gewoon profesionele hulp gaan halen.
Lees dit eens:

Ik ben in therapie :p hehe, bij hele leuke therapeut :p ;)