Bekijk de volledige versie : Ik heb nieuw t-shirtsss 8)
bartje518
25 juli 2003, 17:19
http://www.world-of-football.de/images/21601029.jpg
Maar dan in het zwart, en in het donkerblauw :) Ben nu helemaaaaaaal klaar voor met vakantie te gaan :yes: Heb ook nog allemaal nieuwe boxers, maar die bespaar ik jullie :p:D
WishfulDreaming
25 juli 2003, 17:22
Originally posted by bartje518
http://www.world-of-football.de/images/21601029.jpg
Maar dan in het zwart, en in het donkerblauw :) Ben nu helemaaaaaaal klaar voor met vakantie te gaan :yes: Heb ook nog allemaal nieuwe boxers, maar die bespaar ik jullie :p:D
Flauw hoor... Boxers mogen hier ook op :yes:
Mooie shirt trouwens :D
Miss_Sweetgirl
25 juli 2003, 17:24
moooi shirt:yes:
bartje518
25 juli 2003, 17:25
Originally posted by Saartje18
Flauw hoor... Boxers mogen hier ook op :yes:
Mooie shirt trouwens :D
Valt niks aan te zien verder :+ Allemaal gewoon zwart/blauw en donkerblauw :D Gewoon bij de V&D gekocht :D Tnx trouwens :)
Arie-Kanarie
25 juli 2003, 17:35
En die zwarte heeft gele streepjes op de mouwen...
Geel en Zwart
bartje518
25 juli 2003, 17:38
Originally posted by Arie-Kanarie
En die zwarte heeft gele streepjes op de mouwen...
Geel en Zwart
Nee, met rood-witte streepjes.. En die blauwe ook :)
Arie-Kanarie
25 juli 2003, 17:44
Nee, met rood-witte streepjes.. En die blauwe ook :)
Een echte roda supporter koopt hem toch met de clubkleuren :no:
http://www.thelastresort.nu/clothes/lonsdale/lon%203%20button%20b%26y%20s-s%20polo
Stevie
25 juli 2003, 17:59
lonsdale :no:
Originally posted by Stevie
lonsdale is gewoon een kledings merk hoor, of voel jij je gelijk aangevallen omdat je een kleurtje hebt?
JoY_RFJK
25 juli 2003, 18:15
nahh voor mij geen lonsdale.. bon denkt er vast anders over.. nah veel plezier ermee zou ik zegge
Babysmurfie
25 juli 2003, 18:17
Ik vind het niet zo mooi.
bartje518
25 juli 2003, 18:19
Een echte roda supporter koopt hem toch met de clubkleuren :no:
http://www.thelastresort.nu/clothes/lonsdale/lon%203%20button%20b%26y%20s-s%20polo
Die hadden ze niet, arie 8) En overigens is Lonsdale een gewoon boks-merk hoor, wat de rest er allemaal bij verzint kan ik nie mee zitten :+
Ar-Tuur
25 juli 2003, 18:20
Hmjah ik vind lang niet alles van Lonsdale mooi, maar dit shirt is wel oké. En het klopt dat veel mensen al meteen vooroordelen over foute denkbeelden etc. hebben tegenover dit merk, zonder de personen in kwestie te kennen.
Raspberry
25 juli 2003, 18:23
Originally posted by Forza
lonsdale is gewoon een kledings merk hoor, of voel jij je gelijk aangevallen omdat je een kleurtje hebt?
kan toch ook zijn dat hij 't merk zelf gewoon niet mooi vind.
net zoals een ander tommy hilfiger niks vind ofzo.
@ bartje: wel cool shirt:)
bartje518
25 juli 2003, 18:26
Originally posted by RaSpBeRRy
kan toch ook zijn dat hij 't merk zelf gewoon niet mooi vind.
net zoals een ander tommy hilfiger niks vind ofzo.
@ bartje: wel cool shirt:)
Thanx :):+
bruggi
25 juli 2003, 18:34
die polo's kunnen echt moooii staan....
bart ik wil een foto waar je m aan hebt :yes:
bartje518
25 juli 2003, 18:36
Originally posted by bruggi
die polo's kunnen echt moooii staan....
bart ik wil een foto waar je m aan hebt :yes:
:D Zal ongetwijfeld komen op vakantie :yes: Daar heb iedereen die shirts trouwens, dus echt uniek ben ik nie :(:+
psychobunny
25 juli 2003, 20:08
ik vind ze lelijk
Setragasj
25 juli 2003, 20:10
Originally posted by psychobunny
ik vind ze lelijk
:yes: x 10.000.000
BlueWolf
25 juli 2003, 20:21
Originally posted by psychobunny
ik vind ze lelijk Het is ook niet echt wat ik zou kopen
L_angeldc
25 juli 2003, 20:37
k vindt polo's eigenlijk niet zo heel leuk
:)
xlizzx
25 juli 2003, 20:42
Ik wist gewoon voor dat ik dit topic zou openen het een lonsdale shit zou zijn.. Maar oke het is waar je van houd... Meest mensen hebben toch wel als ze lonsdale zien de assiocatie met iets rascistisch .. En kopen omdat het een mooi merk is vind ik flauwekul want je hebt zoveel van die shirtjes waar geen lonsdale op staat. maarjaaaa
Originally posted by x-lizz-x
Ik wist gewoon voor dat ik dit topic zou openen het een lonsdale shit zou zijn.. Maar oke het is waar je van houd... Meest mensen hebben toch wel als ze lonsdale zien de assiocatie met iets rascistisch .. En kopen omdat het een mooi merk is vind ik flauwekul want je hebt zoveel van die shirtjes waar geen lonsdale op staat. maarjaaaa
leg mij es uit dan, waarom jij van die dure merk kleding draagt? omdat de kakkers er mee lope? das ook niet echt iets om trots op te zijn? en toch doe je het, kun je net zogoed ander merk nemen
Stapper
25 juli 2003, 21:27
lonsdale :no: dat dacht ik dus ook
niet mijn smaak, maar als jij er blij mee bent, vind ik het goed
Bobba.
25 juli 2003, 22:23
leg mij es uit dan, waarom jij van die dure merk kleding draagt? omdat de kakkers er mee lope? das ook niet echt iets om trots op te zijn? en toch doe je het, kun je net zogoed ander merk nemen Omdat de merkkleding die zij heeft goede kwaliteit is. En dat is Lonsdale dus echt niet. Die shirts rotten zo weg !
Stevie
25 juli 2003, 22:43
lonsdale is sowieso al niet mijn stijl en een groep wannabe nazi's bij ons op school draagt ook alleen dat. dus associeer ik het dan ook daarmee hoewel dat niet helemaal terecht is waarschijnlijk.
The Phit
25 juli 2003, 23:08
:O
kerl, wees er maar trots op. :rolleyes: nu ben je stoer, nu draag je lonsdale kleertjes. :o Ik weet zat plekken waar je 10x mooiere kleren kan kopen voor 1/10 van die prijs die jij betaald voor die kakkershirts :wave:
JoY_RFJK
25 juli 2003, 23:46
Originally posted by Phitje
kerl, wees er maar trots op. :rolleyes: nu ben je stoer, nu draag je lonsdale kleertjes. :o Ik weet zat plekken waar je 10x mooiere kleren kan kopen voor 1/10 van die prijs die jij betaald voor die kakkershirts :wave:
:d :d :d
Helenaa
25 juli 2003, 23:47
Ik vind ze mooi!
Het is wel zo dat hier soms van die groepen "londsdale mensen" lopen, die er een beetje agresief uitzien.. Maar ik heb minder last van hen dan van de "g-sus clan". Bah, al die trutjes en lulletjes die "erbij" willen hoeren, dus maar g-sus aandoen.
Maar leuke polo's duss :thumbsup:
bartje518
26 juli 2003, 02:30
Originally posted by Phitje
Accepteren dat sommige mensen andere kleding mooier vinden is moeilijk blijkbaar :rolleyes:
Overigens, over de kwaliteit hoeft niemand zich druk te maken, mijn oudere shirts zijn nog als nieuw, dus waar dat op slaat :?
Babysmurfie
26 juli 2003, 11:20
Originally posted by Helenaa
Maar ik heb minder last van hen dan van de "g-sus clan". Bah, al die trutjes en lulletjes die "erbij" willen hoeren, dus maar g-sus aandoen.
Ik heb een trui van g-sus, ben ik nu een trutje dat erbij wilt horen?:( :{ ;)
xlizzx
26 juli 2003, 12:30
leg mij es uit dan, waarom jij van die dure merk kleding draagt? omdat de kakkers er mee lope? das ook niet echt iets om trots op te zijn? en toch doe je het, kun je net zogoed ander merk nemen meestal omdat dat mooie kleren zijn he.. En van die shirtjes die bart nou heeft gekocht heb je ook van heeel veel andere merken.. Nou als dan niet voor rascist uit gemaakt wil worden kan je net zo goed daan van zown ander merk kopen. DUs het blijkt wel weer dat bart ze toch echt voor het merkje lonsdale heeft gekocht :)
Arie-Kanarie
26 juli 2003, 12:38
meestal omdat dat mooie kleren zijn he.. En van die shirtjes die bart nou heeft gekocht heb je ook van heeel veel andere merken.. Nou als dan niet voor rascist uit gemaakt wil worden kan je net zo goed daan van zown ander merk kopen. DUs het blijkt wel weer dat bart ze toch echt voor het merkje lonsdale heeft gekocht :)
Jaaah goedzo
Neem een Polo van Ralph Lauren en dan ben je een kakker
Neem een polo van Lacoste ben je ook een kakker of een gevaarlijke hoolie
Neem een Lonsdale of Fred Perry polo en je ben de skinhead of gabber
Maar je kan ook een polo van Puma kopen en dan ben je een modepopje!
Alle polo's van deze merken zien er hetzelfde uit afgezien van een streepje meer of minder in de kraag of op de mouwen en een ander logo
bartje518
26 juli 2003, 12:43
Jaaah goedzo
Neem een Polo van Ralph Lauren en dan ben je een kakker
Neem een polo van Lacoste ben je ook een kakker of een gevaarlijke hoolie
Neem een Lonsdale of Fred Perry polo en je ben de skinhead of gabber
Maar je kan ook een polo van Puma kopen en dan ben je een modepopje!
Alle polo's van deze merken zien er hetzelfde uit afgezien van een streepje meer of minder in de kraag of op de mouwen en een ander logo
Precies, wat een gezanik. Bij de Hema of C&A of weet ik veel wat voor dubieuze winkel kun je kleren kopen die er net zo uit zien als die wat jullie hier dragen. Er zullen ook ongetwijfeld mensen zijn die wél kleding in de hierboven genoemde winkels kopen, daar niet van, maar jullie kopen ze voor het merendeel toch echt allemaal in de bekende winkels. Waarom? Wat rot zo'n streepje nou? En Lizz, jij koopt toch ook bergen kleding met een merk? Ik koop al tijden lang kleding van dit merk (niet alleen, maar voor uitgaan heb ik die kleding meestal wel aan). Ik heb die kleding, en mijn vriendenclub ook allemaal, noem het maar een homogene groep wat dat betreft. En dan koop ik het niet om meeloper te zijn, maar omdat ik, a. die kleding mooi vind, en b. omdat het mooi uitziet om als groep hetzelfde te dragen. Hoe dan ook, kansloos eigenlijk dat ik deze toelichting moest typen :+:D
daarom koop ik merkloze kleding.. makkelijkzat
nooit gezanik.. en als ik dan toch een keertje merk koop kijkt iedereen me raar aan.. achjah rare wereld:x
monolo
26 juli 2003, 17:41
Lonsdale eeewwww :{
Bird Of Prey
26 juli 2003, 17:47
Originally posted by Bobba
Omdat de merkkleding die zij heeft goede kwaliteit is. En dat is Lonsdale dus echt niet. Die shirts rotten zo weg !
blijkbaar niet, anders zouden ze lang niet zodanig verkopen als dat t nu het geval is...
tis iig nie mijn smaak en ik zou t niet gauw kopen, maar zolang Bartje er maar tevreden mee is, wie zijn wij dan om er commentaar op te hebben?
bartje518
26 juli 2003, 17:51
Originally posted by Bird Of Prey
blijkbaar niet, anders zouden ze lang niet zodanig verkopen als dat t nu het geval is...
tis iig nie mijn smaak en ik zou t niet gauw kopen, maar zolang Bartje er maar tevreden mee is, wie zijn wij dan om er commentaar op te hebben?
Ze mogen t voor mij best niet mooi vinden hoor :) Maar om meteen de link naar rascisme te leggen :no: Vind ik vrij zwak, maargoed :)
Helenaa
26 juli 2003, 17:56
Precies, wat een gezanik. Bij de Hema of C&A of weet ik veel wat voor dubieuze winkel kun je kleren kopen die er net zo uit zien als die wat jullie hier dragen. Er zullen ook ongetwijfeld mensen zijn die wél kleding in de hierboven genoemde winkels kopen, daar niet van, maar jullie kopen ze voor het merendeel toch echt allemaal in de bekende winkels. Waarom? Wat rot zo'n streepje nou? En Lizz, jij koopt toch ook bergen kleding met een merk? Ik koop al tijden lang kleding van dit merk (niet alleen, maar voor uitgaan heb ik die kleding meestal wel aan). Ik heb die kleding, en mijn vriendenclub ook allemaal, noem het maar een homogene groep wat dat betreft. En dan koop ik het niet om meeloper te zijn, maar omdat ik, a. die kleding mooi vind, en b. omdat het mooi uitziet om als groep hetzelfde te dragen. Hoe dan ook, kansloos eigenlijk dat ik deze toelichting moest typen :+:D
Ik vind ook op een of andere manier de polo's van ralph lauren of Tommy hilfiger, gewoon mooi, net om dat ene streepje of merkje. En ik draag ook echt wel polos van H&M ofzo, maar als ik een x geld heb en zin hem om iets "moois" te kopen, koop ik tog liever 1 tommy polo, dan 4 wibra polo's
xlizzx
26 juli 2003, 18:10
ik heb niet zoveel kleren hoor :$
bartje518
26 juli 2003, 18:11
ik heb niet zoveel kleren hoor :$
Vandaar dat jij vrienden meeneemt als pakezel 8-)
xlizzx
26 juli 2003, 18:21
Vandaar dat jij vrienden meeneemt als pakezel 8-)
nouja mn moeder oma en vader gaan ook wel eens mee hoor..
AntiKezman
26 juli 2003, 18:46
:D Zal ongetwijfeld komen op vakantie :yes: Daar heb iedereen die shirts trouwens, dus echt uniek ben ik nie :(:+
pfff je gaat toch niet allemaal in een zelfde shirtje lopen... :+
8)
bartje518
26 juli 2003, 19:05
Originally posted by AntiKezman
pfff je gaat toch niet allemaal in een zelfde shirtje lopen... :+
8)
We hebben inderdaad niet dezelfde nee :no:
AntiKezman
26 juli 2003, 19:31
omdat het mooi uitziet om als groep hetzelfde te dragen.
wel hetzelfde? niet hetzelfde? ik snap het niet meer O-)
:wave:
bartje518
26 juli 2003, 19:34
Originally posted by AntiKezman
wel hetzelfde? niet hetzelfde? ik snap het niet meer O-)
:wave:
Laat ik het zo zeggen: we hebben hetzelfde merk, dus NIET in die trant van: rimini 2003-tour zeg maar :wave:
DarkUnreal
27 juli 2003, 23:24
Irene!!!!
28 juli 2003, 01:45
Ik vind het wel mooi :)
En ik vind het ook belachelijk dat Bart meteen een racist zou zijn als ie Lonsdale draagt.. hij vind het mooi dus laat em :thumbsup:
Ik heb een Tommy Hilfiger bikini, ben ik nou een kakker? :{
Bird Of Prey
28 juli 2003, 01:48
Originally posted by Irene!!!!
Ik heb een Tommy Hilfiger bikini, ben ik nou een kakker? :{
nee, jij bent alleen maar blond ;) :+
Ik ben uitgekeken op die shirts.
Iedereen hier heeft die aan.
Ik woon namelijk dicht bij Eersel.
Misschien bekend bij sommigen, anders lees je de krant niet goed.
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.